Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/29/12 ve všech sekcích

  1. Uz dlhsie ma trapilo, ze zadne dvere na Superbe boli ako dvere na 1203. Ked som ich zavrel ozvalo sa neuveritelne dlhe zvonenie. Zistil som, ze na dverach (cast sedan) je zhola NIC. Prosto, holy plech! Kupil som teda izolaciu hrubky 5 mm, ktorej specka je nasledovna: Odhlučňovací, zvukovopohltivý, tlmiaci a tepelnoizolačný materiál. Nechcem tu spamovat produkty, rad napisem cez SZ, ale 1 m stvorcovy stal 7,50 € bez DPH. Vyrabaju dokonca aj zivicovu, ktora mi veeeelmi pripominala Dynamat ci jak sa to vola. Jeden stvorec vsak stoji len tusim 18,- €, co je vyborna cena. Kedze je zima, v kufri som nechal teplovzdusny ventilator, ktory mi ho pekne vyhrial, aby mi to chytilo. Viac napovedia fotky. Teraz ked zavriem kufor, ozve sa NIC! UPLNE TLMENE NIC.
    1 bod
  2. clinte, udelam co pujde a v nejhorsim tam nekomu behem kavy nenapadne vymenime jednotku
    1 bod
  3. Já v Mekáče ztratil důvěru definitivně v roce tuším 2009, když byla v Brně na Heršpický v Titanic Hall výstava o Tutanchamónově hrobce. Mekáč je nedaleko, zachtělo se nám cosi pojíst, bo bylo časné dopoledne a my vyjeli ráno vlakem ničehož nepozřevše a na otevření Titanic haly jsme museli ještě čekat. Vlezli jsme tedy do Mekáče v půl 9 dopoledne a jak jsme se tam docela rychle nahrnuli, ještě rychleji jsme byli venku - jejich "breakfast menu" připomínalo vyblitou žlutě obarvenou gumu (údajně lívance), vyblitě žlutě obarvenej molitan (míchaný vejce) a k tomu Colu. Radši jsme si koupili klasika deset deka salámu a dva rohlíky na osobu v sámošce opodál, než riskovat nějakou podobnou UMĚLINU z Mekáča...
    1 bod
  4. To samé co psal kolega nade mnou, na xenony nemám, tak chci kvalitnější žárovky. Ale skrz blbého svícení přes den mi vydrží tak 2-3 měsíce. A navíc mlhovky jsem si dodělával před loni a za tu dobu jsem je použil asi 3 x .
    1 bod
  5. Ahoj, řeším 2 problémy, které mě trápí již celkem dlouhou dobu. Mám Fabii 1.4 16V AUB r.v. 2000, najeto 117000 km. Mám problém, že se auto při akceleraci v oblasti mezi 2000-2400 ot/min pohupuje, poškubává. Dále při prudkém ubrání či přidání plynu to cukne tak, že si málem vymlátím zuby o volant, Dělá to na všechny převody, je to nejvíce cítit při lehce sešlápnutém plynu nebo tempomatu. Vyzkoušel jsem vyměnit: svíčky NGK, vzduchový filtr, vyčistit škrtící klapku, výměnu ŘJ z T na BK, proměřit zapalovací kabely, palivový filtr je taky vyměněný, motor je překroužkovaný, výměněny guferka ventilů, silentbloky motoru. Zkoušel jsem zaslepit EGR, taky žádná změna, až na svítící kontrolku motoru se závadou - nízký průtok výfukových plynů. Nevíte někdo, co ještě zkusit, někdo psal, že to může být lambda sondou. Auto před výměnou gufer a kroužků žralo olej cca. 1l/1000 km, mmohla se tím lambda načnout. Testem stárnutí projde bez problému.
    1 bod
  6. V etce jsem nenašel číslo toho elegantního spinacího prvku
    1 bod
  7. Nevytočil zatáčku a kolo je na sračku
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...