Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/05/12 ve všech sekcích

  1. lubikSK od určitého obdobia ekarrove príspevky preskakujem, berem to ako spam, aj tak ten chlap čo napíše je pravda z asi 10 percent, maximálne 20.
    1 bod
  2. Ekkare šetri si klávesy na kompe a už konečne "nepruď"!!! PS: človek, ktorého vlastné ego doháňa k myšlienke vlastníctva patentu na rozum rozhodne nie je ideálnym spoločníkom. Kritizovať, to dokáže každý debil.
    1 bod
  3. Ekkare ty si aspoň jednu tú hlavu videl so zloženým krytom, že tu o tom melieš stále dookola? Keby si to naozaj videl, tak by si videl aj veľkorysosť priestoru cez ktorý prechádza reťaz. To že je iná hlava neznamená že je to z dôvodu priestoru pre reťaz. Môže byť iná aj z pragmatického dôvodu menom "Cost Cutting", vtedy prebehlo podstatne viac zmien v súvislosti s novým modelovým rokom. Nemožnosť výmeny reťaze vychádza z rozdielneho ozubeného kolesa na kľukovom hriadeli. Srdečne gratulujem že si si nekúpil 1.2 TSI, ja si zase gratulujem, že som nekúpil 1,4MPI 16V, tak nás šťastných majiteľov TSI už PROSÍM nechaj na pokoji.
    1 bod
  4. Co sa tyka vstrekoch tak v 3 servisoch (skoda,tempus,uni) mi povedali ze vstrek je tak stavani ze je to posledna vec ktora na aute odchadza
    1 bod
  5. Varianta ad 1 je rychle, ale naprosto špatně - ztrhneš zácvak a už tam nikdy nebude držet. Na plastové brzdě je zácvak dobře přístupný - zvednout brzdu doplna a zespoda háčkem nebo šroubovákem zatáhnout za zácvak a teprve poté ztáhnout. U kožené najdeš na stejném místě vzadu na břiše téměř neviditelný průsek v kůži - tím zastrč např. šroubováček a postupuj stejně. Demontáž je nasunutí až do aretační polohy. Princip je identický pro všechny vozy škoda od fabie 1 až po roomstera.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...