Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/28/12 ve všech sekcích

  1. Dílenská učební pomůcka "Motor 1.4 TSI 92 kW": http://www.uloz.to/xSicQPx/68-1-4l-92kw-tsi-pdf Výkon (kW při 1/min): 90/5000 Nejvyšší točivý moment (Nm při 1/min): 200/1500-4000 Rapid 1.4 TSI DSG na válcové zkušebně výkonu: http://www.autorevue...gn=rsshub_page0 Edit: dovoluji si upozornit na příspěvek kolegy JasteRa,který přidal i video - k vidění zde: http://forum.skodaho...32#entry1702832
    1 bod
  2. Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.
    1 bod
  3. Ty mi chces rict ze se da tolik najet s htp ? To ja takovym tempem tu fabii budu mit dozivotne
    1 bod
  4. Len yeti ma trošku vačší odpor V mojom pláne sú tri autá - VW polo 1.2 tsi Fabia combi Tsi a Seat ibiza st tsi. A práve do týchto cenovo prístupných aut - neexistuje nič lepšie ako motor 1.2 tsi - 1.4 bez tsi pre mna slabé 1.4 tsi pre mna nedostupné a 1.6 tdi ? Zbytočne predražené zbytočne ťahšie a buhužial slabšie! Preto moja otázka sledovala k tomu o koľko si pohorším Praha - tam cestujem sporadicky - Bratislava častejšie v podstate je to ale len príklad k tomu že 50% času strávim na dialnici 30% v meste a 20% mimo mesta. Octavie tdi 110 koňové boli zázračne autá - 10,3 sekund 100 km/h ( merane GPS!) maximalka " tachometrova " 215 km/h a ak ste ho očami tlačili a chceli celému svetu ukázať šlo to aj za 3.2 litra A pri extremnej jazde kde si vsetci mysleli ze ste samovrah ste to nad 9 nevytlačili. Lenže tento motor už neexistuje - češt jeho pamiatke a ako náhradu za neho som si zatial len na papiery vybral práve tento motor....
    1 bod
  5. Koupil jsem si Superba tak tu spotřebu moc neřeším. Ale když to jede za málo tak mě to potěší, to je pravda ale jinak je mi to jedno když se vlezu do 13litrů.
    1 bod
  6. tak to je docela vostrý, ale myslím, že když to prodá do Áček, tak ty to vysušej a prodaj jako skoro zánovní vozidlo
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...