Rapid je v podstatě takovou obětí vlastní mediální kampaně. Stále byl označován za levné auto s levnými prvky, a tak se natěšení šetřílci připravovali na ceny na úrovni maximálně fabie při možnosti si koupit "velké" auto. Jenže ejhle, velikostně se zařadil rapid sice tam, kam měl, ale tam se zařadil i cenově, ale bez adekvátní nabídky v podání výbavy. Stále stejné argumenty, dnes má už slušnou výbavu, po uvedení nové octavie do prodeje se rapid ještě chytne. Líbí se, má potenciál a tentokrát není nutné vychytávat mušky auta jako takového (poruchy atp.), nýbrž vychytat správnou politiku, jak nabídnout tenhle model lidem... Moc velké propírání rapidu za účelem stálého informování nakonec přineslo až tolik informací, že Čech, který výběr nového vozu zvažuje veeeelmi dlouho, má u tohohle auta snad i pachuť, že by nekoupil výhodně. Přitom právě kvůli tomu automobil vznikl. Zvláštní osud zatím...