Hlavní panel - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/11/13 ve všech sekcích

  1. Mam stejny nazor, hlavne s 2.0TDI .. novinari kritizovali v portugalsku tu zadni napravu uz i u lehci 1,6TDI (oproti 1,2TSI)..jak to asi bude s tezkym 2.0TDI Nejlevnejsi nafta s aspon nakou vybavou Octavia 3 Ambition: 480 000,- (pro srovnatelnou vybavu s Golfem + ambition plus 10 000,-tempomat,maly koz.paket,hliniky, vyhrev sedacek vpredu + rezerva 1400,- kontrola tlaku v pneu 1800,-rozpoznani unavy 1500,-,stopstart 2000,-el. okna vzad + 5000,- +climatronic 18 000,- + 4repro vzadu + 3000,- .... a jsem na castce 522 700,- !!! a budu mit navic akorat vyhrvany pr. sedacky a 16"alu a mlhovky..) vs. Golf7 Comfortline 449 000,- ..a to ma Golf navic 15"hliniky, tempomat,kozeny volant a radicku,rezervu,dvouzonovou climu,stopstart,el okna vzadu,8repro,loketku vzadu vcetne pruvlaku,sistem rozpoznani unavy ridice,kontrola tlaku v pneu, a je o 31 000 levnejsi .. pri obdobne vybave je octavia3 dokonce o 73 700,- drazssi .... to se ve skodovce zblaznili ???? To bych musel byt blazen abych si koupil Octavku, i kdyz se me zamlouva vetsi kufr Octavky a mam radsi Skodovky...
    2 body
  2. ja bych se za holotu urcite nezlobil Kola muze nahodit jaky budu chtit a kdyz bych pridal klimu a ty tonovany okna + jeste neco malo co by nestalo........ ............. urcite bych byl spokojenej
    1 bod
  3. ještě se zeptám jedná se o ASF+ co má sup nebo obyč ASF co má O2 ?
    1 bod
  4. tak to nevim asi nejaka chyba jooooo HURIKAN ..... taky mi to tam parkrat vyskocilo ze musim mit k tomu tohleto takhle to a jeste tohle, ale to se zase neobejde bez tohohle a jeste tohle ...... SILENOST !!!!
    1 bod
  5. Takový postřeh: Elegancka a chci Sound system (12900,-) a nepustí mě to dál bez Komfortní telefonování min. 3500,- + Bolero/Amundsen 7000/16000 a když budu chtít nedejbože Amundsena tak + dalších 24500,- za Nezávislé přídavné topení s dálkovým ovládáním to se pěkně prodraží teda....
    1 bod
  6. Dle mého je Golf totéž, jen bez kufru. Zvláště v podobě budoucího kombi již nebude vůbec co řešit. Připlácet si oproti VW za "prestiž" v podobě Škodovky, to vážně né. V rámci firem ale se změnou nepočítám a tak očekávám, že se také já dobudoucna stanu opět majitelem Škodovky - ať už Rapidu, tak OIII...
    1 bod
  7. Nemůžeš porovnávat Passata (limuzína) s Octavií (liftback). Když se podíváš do statistik prodejů, tak tuhle kravinku si objednává 0,00x% zákazníků. Ty vámi haněné asistenty se prodávají mnohem lépe a mají větší smysl pro bezpečnost posádky. Každý se zde ohání bezpečným autem, ochranou posádky atp. Málokdo však k tomu udává, že existují dva druhy bezpečnosti - pasivní a aktivní; jinak řečeno: jak je to auto stavěný, a jak je to auto podpořený, aby k nehodě nedošlo, příp. se eliminovala rizika zranění/úmrtí posádky. První skupinu nemůžu já, jako zákazník, ovlivnit. Tu ovlivňuje výrobce konstrukcí auta, resp. použitými (či nepoužitými) materiály. Druhou skupinu však ovlivnit mohu. Já osobně např. zastávám názor, že je pro mě bezpečnost vozu/posádky důležitější, než suprtrupr rádio s dvacetisedmi reproduktory a podobné zhovadilosti. Ano, jsem člověk, který se téměř denně s těmito systémy v autě z pracovních důvodů veze, tudíž jim musím důvěřovat. Ty systémy v autě nejsou od toho, aby přebíraly řízení vozu (mimochodem to je v Evropě nad 30km/h zakázáno, jedná se o tzv. autonomní řízení vozidla), ale jen a pouze doplňují řidiče v jeho reakcích, příp. ho částečně zastupují ve chvílích, kdy on ztratil kontrolu nad situací. Např. adaptivní tempomat s funkcí antikolizní ochrany (u VW kombinace systémů ACC a Front Assist, které se prodávají POUZE SPOLU!) dokáží v případě nouze auto zbrzdit natolik, že minimují riziko těžkých úrazů, příp. smrti posádky až o 60%! Když ti začne systém Front Assist automaticky brzdit (poté, co tě už 2x varoval - jednou akusticky, podruhé ti kopne do brzdového pedálu), tak už je zpravidla na zabránění kolize pozdě. Jde jen o maximální možné snížení rychlosti nárazu - je totiž rozdíl, jestli se o někoho zastavíš ve 100 km/h, anebo jestli ten systém tuto rychlost snížil na 40 km/h. Auta budou tak jako tak zničená, ale ty a tvoje posádka mají šanci střet přežít. A to, že někdo nabízí elektricky vyhřívaný volant např. ve zmiňované Astře, tak to pro mě není argument. Protože to auto musí být v určitém výbavovém stupni a výsledná suma už leze do vyšší třídy A myslím, že marketing koncernu je v tomto ohledu dokonce jeden z nejvstřícnějších. Někteří konkurenti sice nabízejí některé "vychytávky", ale nenabízejí zase jiné věci, které jsou u konkurence např. v základu. Takže to je prašť jako uhoď a u každého výrobce se dá najít něco jiného
    1 bod
  8. Nafasoval jsem verzi 55kW. Zatím najeto po 2 týdnech 2500km. Jezdím s ní celkem eko a proti 1,6 benzín Roomsteru, kde při dodržování rychlosti bylo 8,2l/100km, dost bomba spotřeba 4,9l/100km (dokonce včera s rakví na střeše 250km se udržela taky pod 5l). Jen by mne zajímalo, kam výrobce chodí na tu tabulkovou spotřebu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...