Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/11/13 ve všech sekcích
-
1 bod
-
Tak tak, taková to fóra čte úplné minimum lidí, co si kupují auta Voice: to máš dost velké dilema řemen nechceš a poctivý řetízek to nemá1 bod
-
At nespustime nejaky flame. Tak jako u vyrobcu pneu i u firem, ktery delaji protektory jsou kvalitni a jsou lemplove. Uznavam, ze pokud neni koskozena kostra pneumatiky (ale da se to vizielne poznat? (pochybuju, ze vsechny gumy rentgenujou), a naparej nani novy behoun poradne, tak by to melo byt ok. Na normalni jezdeni v klidu na vsi asi zadnej problem. Cena je nizzsi, sertri se zivotni prostredi. Ale porad je to "prilepenej" kus gumy na starou kostru. Videl jsem jakou paseku to dovede udelat. Na svy auto bych to proste nedal.1 bod
-
Nesuď auto po 200km, v té době já ještě ani nevěděl, kde je motor. Mých prvních asi 1500 najetých km byla malá katastrofa, tedy pokud jde o spotřebu, pak jsem PP vynuloval a začal znova a bylo to o hodně lepší. Už jsem to někde psal, do práce to mám mírně z kopce a v létě to umím pod 5 i za 7. Zpět domů pak za 8 ale i za 12. Víš co, vykašli se na nějaký čas na spotřebu a jezdi, užívej si nového auta.1 bod
-
"A to mám kola jednou tak drahé" - celá kola možná, pokud máš elektrony a žena plecháče, ale jestli jen gumy, tak to bych rád viděl, co máš za pneumatiky, pokud máte tedy stejný rozměr. Co jsem našel, tak Pneu Vraník s technologií GD v rozměru na Octavii stojí 1328 Kč. V tom samém rozměru aktuálně dle testů nejlepší pneumatika - Continental TS850 stojí 1485 Kč. Na druhou stranu technologie Green Diamond je zajímavá, chápu, že takové pneumatiky si koupí někdo, kdo jezdí jen na vesnici v závějích sněhu a občas se potřebuje dostat neupravenou cestou, kde je pod sněhem ještě led. Tam Green Diamond zabodují. Ale pokud někdo jezdí na dálnici a v zimě na suché silnici, tak to nebude ideální volba...1 bod
-
Ked už nemam na normalne pneu a riesim protektory tak to radsej predam auto a chodim peso.1 bod
-
1 bod
-
Nový farář byl před svým prvním kázáním tak nervózní, skoro ani nemohl mluvit. A tak se zeptal přítomného arcibiskupa, co má dělat, aby se uvolnil. Ten mu poradil: „Kápněte si do vody trochu vodky, uvidíte, že po pár hltech budete trochu klidnější“. Farář poslechl a skutečně, cítil se tak dobře, že by dokázal mluvit ve vichřici. Po bohoslužbě se vrátil do sakristie, kde našel lístek od arcibiskupa: ... Vážený Otče, příště si nalijte vodku do vody, ne vodu do vodky. Připojuji pár poznámek, aby se neopakovalo to, co jsem viděl na dnešní mši. - -Na okraj kalicha není nutné dávat kolečko citrónu. -Ty kabinky v boční lodi jsou zpovědnice, ne toalety. -Snažte se neopírat o obraz Panny Marie, a už vůbec ji nemusíte objímat a líbat. -Máme 10 přikázání, ne 12. - Apoštolů bylo 12, ne 7, a žádný z nich nebyl trpaslík. - Našeho Pána, Ježíše Krista a Jeho Apoštoly nenazýváme JC & His Boys. - Svatému Kříži neříkáme Velký Téčko. - David porazil Goliáše prakem a kamenem, není pravda, že by ho dojebal. - Jidáše neoznačujeme za z*urveného zmr*a. - Otec, Syn a Duch Svatý nejsou Fotr, Junior a Strašidlo. - Svěcená voda je na požehnání, nikoliv na osvěžení zátylku. - Nikdy se nemodlete vsedě na schodech před oltářem. - Hostie nejsou chipsy, tedy je nepřikusujeme k vínu, ale rozdáme věřícím. - Věřící vhazují příspěvky do pokladničky dobrovolně, nápis: "Vaše spropitné - můj plat" je tedy na pokladničce zcela zbytečný. - Hříšníci půjdou do pekla, ne do p*či. Při otčenáši je možno zvedat ruce k nebesům, ale ne se kývat do vlny. - Vaši iniciativu, aby si všichni přítomní zatancovali, hodnotím kladně, ale dělat vláček po celém kostele, to tedy nemusíte. -Na konci modlitby říkáme Amen a ne Šlus a z kazatelny se chodí po schodech, nejezdí se po zábradlí! DŮLEŽITÉ: Ten, co seděl v koutě u oltáře, a o kterém jste tvrdil, že to je buzík v sukni a transvestita bez mejkapu, to jsem byl já. Doufám, že do příští neděle tyto nedostatky napravíte. Jinak, na první kázání to bylo celkem dobré.1 bod
-
asi ještě i trošku jinak.... fleety mají úplně jiné ceny, a to ve všech ohledech. ad spolehlivost: když se do Fabie I před lety poprvé montoval motor 1,4TDi (nebo i ta vždy vysmívaná 1,2HTP), tak se taky každý rozčiloval, že na tři válce nic nepojede, že to bude poruchové, nevydrží to 100tisíc km atd. atp. Jasně, na začátku každého produktu je vždy časový úsek, kdy se nacházejí a vychytávají mouchy, které se projevují; ne vše lze totiž testovat, protože lidi s auty občas vytváří něco, co by nikoho z nás/vás ani ve snu nenapadlo, že je možný udělat... Ale zpět ke zmiňovaným motorům: dnes se jedná o jedny z nejspolehlivějších a taky nejoblíbenějších motorů, které ukázaly, že toto byl pro škodovku/koncern krok správným směrem. A ať už úmyslně, či neúmyslně, každý srovnává maloobjemové motory právě s těmito agregáty - staly se (s trochou nadsázky) jakýmsi etalonem malých, úsporných a kvalitních motorů. A pokud někdo hodlá srovnávat produkt z roku 2013 s něčím, co sjelo z výrobních linek v roce 1996, tak to je dost nemožné a pro mě osobně i nepochopitelné. A to z následujících důvodů: v roce 1996 měla škodovka úplně jinou úroveň a automobilka nabízela 2 (slovy DVA) modely, resp. spíše deriváty - Felicii a Felicii Kombi. A "okupovala" do té doby jedinou třídu a troufám si tvrdit, že třela bídu s nouzí. Octavia I znamenala pro škodovku technický skok zhruba o dvě úrovně. Ať už po stránce techniky, tak i po stránce zpracování. V tehdejší době totiž VW do škodovky pumpovalo neskutečný peníze, které jinak v MB vůbec nebyly. To byl také důvod, proč někdo považuje model Octavie I za etalon kvality zpracování. Dnes, v roce 2013 je situace jiná - škodovka pokrývá svými modely více tříd od malých vozů (Citigo), přes nižší střední třídu (Rapid/OIII), až po střední třídu (Superb) a třídu malých SUV (Yeti). Stejně tak je to s financemi; Škoda Auto je SAMOSTATNÝM VÝROBCE, který si dokáže vydělat. A jako každý podnik (podnikatel) musí koukat i na výši nákladů. Před lety si tato automobilka předsevzala, že bude stavět kvalitní a bezpečné vozy, za férovou cenu. A toto splňuje až do dnešních dnů a i v budoucnu tomu nebude jinak. Stejná situace, jaká byla ve škodovce v roce 1996, dnes panuje (a v minulých 5ti letech panovala) v SEATu, který byl na pokraji krachu. Tehdy se musely VŠECHNY AUTOMOBILKY v koncernu podílet na jeho záchraně finančními příspěvky, které nebyly v řádu korun, ale v řádu desítek milionů €. A na tyto neplánované výdaje někde musejí být peníze. A vedle toho škodovka investuje velké peníze v Boleslavi, staví nové budovy, zaměstnává nové lidi a navyšováním produkce nepřímo zaměstnává XY dalších lidí. Ale tyto věci asi někteří nechtějí vidět, resp. je berou jako naprostou samozřejmost.1 bod
-
wolf: ano, až půjdeš za půl roku do autosalonu Škodovky, tak tam taky najdeš O3 Elegance o 150 000 kč levnější, než na konfigurátoru, protože je to co? Akční cena na předváděcí vůz! Nemůžeš srovnávat cenu auta na konfigurátoru a auta, který sis koupil před 4 rokama, kde ti na to dali určitě slevu a ještě v zahraničí. To prostě nejde! Kdyby si aspoň srovnával cenu Sorenta současného na konfigurátoru Kii.1 bod
-
Denně sleduji téma Octavie III, a tak jsem se konečně vydal k mému autorizovanému prodejci, abych na vlastní oči zhlédl vlajkovou loď prodejů škodovky. Celkem zde měli 4 nové octavie, v showroomu stála ta nejvybavenější - Elegance s motorem 2.0 TDI ve stříbrné Brilliant s cenovou kolem 720 000. Již pořádné drahý kousek, ale octavie druhé řady není o moc levnější (minimálně podle konfigurátoru - dvojková octavie se mi velmi líbí, do budoucna uvažuji o možnosti rapid/octavie), když ji sestavíte v téměř "plné palbě" svých možností na základě výbavy Elegance. Byl jsem zvědavý na zapadlá zadní kola, ale v realitě tento fakt nebyl téměř znatelný, záleží velmi na úhlů, z kterého je focena (vybaveno koly Denom 17"). Stejně tak není auto taková "koza", jak se zdá z fotek modelů bez sportovního podvozku. Nicméně interiér přeci jen působí trochu moc obyčejným dojmem, šetřilo se, na druhou stranu tak působil snad každý interiér škodovky, nemusel jsem si odplivnout, jako někteří diskutující na tomto fóru. Možná jsem málo tvrdý, protože i k rapidu jsem neměl velké výtky (u něj přitakávám k nadsazené ceně, která ovšem ve varianta Fresh odpovídá kvalitám vozu). Poznatky o zadních nápravách mi přijdou prostě vhodné jen pro lidi zde z fóra, 19 z 20 řidičů z řidičů nerozpozná rozdíl. V autě jsem nejel, na velké závěry by byla potřeba delší trasa. Prohlédl jsem si i obyčejnější octavie na kolech Minoris 16" (jedna z nich hnědé Topaz, v porovnání se 17" nebyla takovou krasavicí, ale také bych neřekl, že mít aspoň 17" kola je povinnost, aby auto "nějak" vypadalo. Nechápu, že očekáváte, že bude nová octavie za cenu Škody Forman Solitaire (cca. 299 556 Kč v tehdejší plné výbavě), zároveň s prvky BMW řady 3 F30 (berte, prosím, s nadsázkou toto přirovnání). Škodovka je prostě kvalitní vůz, chápu porovnání s VW Golf, ale Golf přeci není vůz na hraně nižší střední a střední třídy, takže téměř cenová rovnost odpovídá, ale porovnání s korejci, ach jo... O tom bych se mohl rozepisovat, a vím, že bych zde sklidil nejspíše negativní reakce zastánců, ale stačí mi, když vidím jejich vozy, které mi připomínají virgin mojito (vezmete správné přísady od každé značky, které svým způsobem okopírujete, ale ta hlavní vám prostě chybí), nechci nasměřovat diskusi tímto směrem. Uzavřel bych můj příspěvek tím, že nová octavie odpovídá době a vývoji automobilismu. Není nejspíše tak nadčasová jako ta první, ale podobně geniální modely se nedají stavět každou generaci. Zajímalo by mě, jestli jste při uvedení druhé generace octavie mluvili podobně jako dnes...1 bod
-
1 bod
-
1 bod