Celkem souhlasím, normální ježdění je v pohodě (a pokud ne, chce to nový firmware).
Ale pokus o sportovní jízdu je něco jiného.
Přitom většinou nijak neblázním, už mi není ani 20, ani 30, ale tenhle motor má takový výkon a krouťák, že stačí menší otáčky.
Proto řadím manuálně, aspoň v menších otáčkách tolik nežere...
Sám jsem s otáčkami v červeném poli problémy neměl, ale s prodlevou při podřazování ano.
Záleží na okolnostech, někdy je menší, ale někdy (zrovna když tam není moc místa na předjetí :-), tak je naschvál třeba až ty tři vteřiny.
Pokud se plyn sešlápne mírně (jak píše farkihome, tak 3/4 plynu) a auto podřadí o jeden stupeň, je to v pohodě.
Ale při pořádném sešlápnutí, což nás čeká spíš v létě na suchých silnicích, jde otáčkoměr přes 4000 a přes několik kvaltů to trvá pěkně dlouho...
Proto se raději snažím mít na předjetí připravenou vhodnou rychlost, na otáčkoměru tak 3-4 tisíce a na plný plyn ta 1.8 vyletí jak raketa :-)
A řízení mě baví, takže to (skoro) ruční řazení mi určitě nevadí, naopak :-)