Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/28/13 ve všech sekcích

  1. Objem nicim nenahradis!!!
    2 body
  2. POZOR změna přátelé! Po důkladném uvážení tentokrát zveme všechny příznivce a majitele značky OCTAVIA, tedy modelů první, druhé a nové třetí řady! Rádi poznáme nové lidi a pokud přijede někdo s trojkovou octávií, rádi si jí podrobně prohlédneme! Dnes se mi podařilo na 4. května od 12:00 zamluvit na Lánech náš moto salónek a privátní parking!
    2 body
  3. ale jo já to vidim..zkoušíš na ni to co kdysi na mě ?
    1 bod
  4. nebal ji hned kocoure
    1 bod
  5. Celkem souhlasím, normální ježdění je v pohodě (a pokud ne, chce to nový firmware). Ale pokus o sportovní jízdu je něco jiného. Přitom většinou nijak neblázním, už mi není ani 20, ani 30, ale tenhle motor má takový výkon a krouťák, že stačí menší otáčky. Proto řadím manuálně, aspoň v menších otáčkách tolik nežere... Sám jsem s otáčkami v červeném poli problémy neměl, ale s prodlevou při podřazování ano. Záleží na okolnostech, někdy je menší, ale někdy (zrovna když tam není moc místa na předjetí :-), tak je naschvál třeba až ty tři vteřiny. Pokud se plyn sešlápne mírně (jak píše farkihome, tak 3/4 plynu) a auto podřadí o jeden stupeň, je to v pohodě. Ale při pořádném sešlápnutí, což nás čeká spíš v létě na suchých silnicích, jde otáčkoměr přes 4000 a přes několik kvaltů to trvá pěkně dlouho... Proto se raději snažím mít na předjetí připravenou vhodnou rychlost, na otáčkoměru tak 3-4 tisíce a na plný plyn ta 1.8 vyletí jak raketa :-) A řízení mě baví, takže to (skoro) ruční řazení mi určitě nevadí, naopak :-)
    1 bod
  6. Jak docílíš aby žena po souloži ještě hodinu řvala? . . . . Utřeš ho do záclony
    1 bod
  7. nesmysl to není, vím, co ke mne jezdí, jasné, na tacho svítí většinou jiný údaj o km....DPF tyto km vydrží, záleží přesně jak píšeš, na kvalitě paliva a nesmí být vada okolo motoru. Ano, auto u nás dle současných norem projde skrz ME, ale ono se to časem změní. Proč katalyzátor? proč se do aut asi dává.... Koneckonců je mi do toho prd, ale auto bez DPF není ok, koneckonců dýcháme to my všichni..... čim víc se jich vyndá, tím líp se nám tu bude žít.... Klasická česká nátura, něco s tím je, vyřežem to, ochčijem to, bez ohledu na to, proč se to stalo
    1 bod
  8. jozinec: ja porad nevim, kde jsi prisel na to, ze Rapid je nejake moderni pokrokove auto. Rapid je ultralowcost auto plne starych dilu, starych technologii a k tomu je pribaleno tristaosmdesat uspornych reseni a jakz takz nove motory. Netvrdim vubec, ze to je spatne, jen konstatuji. Sam davam spise prednost dlouhodobe vyzkousenym technologiim nez nejmodernejsim vecem, co nikdo poradne neotestoval a o nejmodernejsich ekologickych eurokurvitkach radeji vubec nemluvim.
    1 bod
  9. Tak štastnu ruku pri výbere a potom poreferuj.
    1 bod
  10. Nechceš příště alespoň trochu něco napsat než dáš obrázek? "Hm" nějak neuspokojuje moji fórumduši.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...