Dejte si do držky, roztrhejte si řidičáky případně občanky - ale nedokážete popřít, že motor 1,2TSI šel na trh NEDOSTATEČNĚ VYZKOUŠENÝ A PROVĚŘENÝ - hlavně ne v režimech, ve kterých ho provozuje odhadem 90 a více % uživatelů. Jak už tady někde padlo, najet s autem 250tisíc stylem "2000km za 24 hodin", sice v kombi provozu okresky/dálnice, ale bez vypínání motoru neboli bez teplotních šoků při studených startech - to je jen půlka zkušebních testů. Bez dlouhodobého testu courání kolem komína stylem natočit, popojet 3-5km, odstavit, vypnout na půl hodiny až na půl dne, pak znovu natočit a znovu popojet 3-5km je to frapantní zanedbání takříkajíc povinnosti výrobce a odpovědnosti za novou generaci výrobků. Kolik se toho popsalo o největším opotřebovávání motorů víceméně za studena během krátkých "couraček po městě" - a přesto skoro nikdo tyhle režimy netestuje - protože je to drahé, zdlouhavé a určitě by to odhalilo víc závad, než je pro úspěšné vyvedení na trh "prospěšné" - jejich nápravou by se vývoj ještě víc prodražil a to by se soudruhům ve Vlkohradě rozhodně nelíbilo...
Takže anketa vypovídá dost o zkušenostech s "hot new" agregátem - jak se uvedl po své masivně mediálně masírované premiéře ve skutečném provozu...