Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/22/13 ve všech sekcích

  1. Tak, tak, ako pise Lukason. Znak treba poriadne nahriat fenom a potom ho jemne niecim pomaly vypacit a neustale nahrievat. Nastastie ma moja gazdina dobry fen, lebo prvy krat som sa o znak normalne popalil, hreje ako svina A podarilo sa mi ho tak nahriat, ze isiel dolu aj s koplet celou obojstrankou, cize som nic nemusel odstranovat z kapoty, ale samozrejme odmastit som to musel. Je to vazne lahke ho dat dolu, len to chce cas a pevne nervy...a samozrejme dobry fen. Neviem ake znaky lepite dopredu, ale ja som tam daval z Rapida, kde som nechal povodnu obojstranku, co bola na znaku. Po par tyzdnoch (mesiac aj nieco) som videl, ze znak sa zo stran odlepuje, takze musel ist dolu Teraz som ho nalepil mamutom a drzi tam ako kamen a pekne licuje masku. Pochybujem, ze ho teraz da vobec niekto dolu Na ten zadny, staci pouzit tu obojstranku, co je na nom, lebo ten znak je ako original...
    1 bod
  2. 1 bod
  3. Za RS 800ti a výš nevim nevim!!! Golf 7 GTI začíná na 615ti!!! GTIčko vždy bylo sportovnější náčiní než RSko.
    1 bod
  4. Pawouk, predni znak je prilepen oboustrankou,..... staci to necim podebrat tak aby si si neodrel chrom a pacit ....... popripade nejprve to nahrat fenem,.... a poradne bude to vic houzevnatejsi a pujde to lip lepidlo pak odstranit lihem a nebo tech. benzinem
    1 bod
  5. Dnes som zavolal do servisu ako je to s tym nacitanim adaptacnych hodnot po nahrati noveho SW, samozrejme ze o nicom takom v zivote nepoculi. Zatial som presiel asi 200 km, no furt je to na ho... tupe, tupe. Tak uz fakt nedufam, ci sa to vobec zlepsi. LubikSK porad, ako to mas ty. Ja uz mozem len snivat o tom, ako som si uzival povodny SW
    1 bod
  6. Já menil ložiska až když byly hodně slyšet. Jelikož delam ve firmě kde se ložiska vyrábí vzal jsem jedno do prace na posouzení odborníkům. Dokonce bych tipl že čast ložiska se u nas virabí. Z vetší hlučnosti si rozhodně hlavu nedelejte a pokud nemate momentalně peníze tak podle mě to jestě dlouho vydrží. Podle mě ta hlučnost vzniká špatnym utesnenim ložiska a vniknutím drobnych části. V ten moment na obežné časti ložiska vzniknou různé ryhy a to způsobuje vetší hlučnost ale na funkčnost to rozhodně vliv nemá. Ten kdo mluví o vůli v ložisku tak už to ložisko nemuže byt funkční. Jelikož valivá teliska v ložisku mají presné vedení a povolena vůle pri vyrobě je jen par tisicin milimetru tak již pri desetinové vuli by bylo ložisko po smrti. Ja vadu ložisek prisuzuji hodně montaži. Vydel jsem odbornika ktery ložisko do ložiskove hlavy lisoval pres naboj a to je velká chyba. Ložisko se musí lisovat pres vnejší kroužek ložiska.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...