Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/23/13 ve všech sekcích

  1. Jako super asistenty. Ale na druhou stranu, to pak člověk dá za svoje bezpečí skoro 200 000 kč navíc, proti holé verzi. A nejsem moc zastánce těchto systémů, páč navádí lidi od toho, aby se věnovali řízení a spoléháli na tyto systémy, které nejsou podle mě v 80% aut, které jezdí na silnicích. Takže naopak to může být spíš problém. Dovedu si představit, že jedu se systémem, který okamžitě zastaví, jakmile se mu objeví nějaká překážka v cestě. Moje auto zastaví, ale co ten za mnou? Na 70% jsem si jístý, že mi nabouří do auta zezadu Takže na jednu stranu super, na druhou stranu mi to moc nelahodí
    1 bod
  2. Já to tiž znám lidi,kteří si koupí auto za půl mega a pak špekulují,jestli olej do motoru za tisíc korun není drahý,jestli by tam nestačil nějaký za 500.
    1 bod
  3. když jsem jel ze švýcarska, tak jsem zastavoval jednou na tankování a jednou na wc, 90% dálnice a na tacho 140, motor si neztěžoval, ale mně bylo ještě pár dnů po příjezdu blbě. to mělo auto najeto 20tis. a teď mám 60. olej neubývá vůbec, bez vibrací, žádný pazvuky a hlavně parádně jezdí, žádnej slimák :-)
    1 bod
  4. Starou metodikou 50/90/120 byla měřena jedině tak OI (mám ji ještě v garáži), ale i tu pak změřili novou. OII a OIII se měří stejně. Rozdíl tam určitě bude velký, u TSI třeba v OIII odpadá chlazení katalyzátoru benzínem při větším výkonu. Na druhou stranu je jasné, že reálné spotřeby jsou v obou případech někde jinde, ale věřím, že u OIII to bude lepší.
    1 bod
  5. dakujeme za informaciu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...