Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/08/13 v Příspěvky

  1. Projel jsem největší témata na celém foru,týkajících se motorů 1.2 TSI. Celkem jsem objevil 44 ks různých typů vozů s tímto motorem,u kterých došlo k výměně rozvodů (možná jich bude víc,nečetl jsem samozřejmě všechno). Z toho u 5 ks již proběhla výměna dvakrát. Z celkového počtu 44 ks se u 13 objevuje znovu rachocení již vyměněných rozvodů (možná jich bude také víc,někteří uživatelé se již neozvou). Dále je tady minimálně jeden,co mu to znovu chrastí po dvou výměnách... A na závěr to nejzajímavější - 3 ks vozů vyrobených v roce 2012,které již mají po výměně rozvodů (je možné,že i jich je víc,ne všude se dá dohledat rok výroby). Edit: ještě doplnění - v průměru se výměna rozvodů koná po najetí 22 000 km (stav km zjištěn u 19 vozů). Edit 10.4. - tak už 47 ks...
    2 body
  2. No nevím jestli zašukat a zapít vodou prochází žaludkem... I když jsem i na tohle slyšel reakci - zněla "..tak se nevzpírej a polykej...!"
    1 bod
  3. Už jsem zvyklej Za těch 10 let
    1 bod
  4. každá první série novejch motorů měla vždy svoje nedostatky, nepředpokládám, že by teď koncern vyplivnul napoprvé něco stoprocentního
    1 bod
  5. Asi tak rok než se začnou projevovat první prusery
    1 bod
  6. Jakub: tak ona je otázka, co od té dodávky čekáš pro někoho je 350 000 km dost, pro někoho jsou to 2 roky ježdění třeba takový Transit mám ten pocit vydrží bez problémů 500 000 km a furt frčí dál Nic méně se mi kamarád přiznal, že jen ať si rozvody drnčí, že chce Rapida
    1 bod
  7. Já už nehodlám nic měnit, ani motor, ani vstřiky, ... prostě odstupuji od smlouvy. Kouknu na toho Roomcajze...
    1 bod
  8. Ten inzerát je nepravdivý. Auto nemá 5 dveří, nemá 8 airbagů, nemá 5 míst a spousta věcí je nefunkční. Cena je podle mě dost vysoká, protože nevím, co by z toho auta šlo použít. Za tu cenu si koupím ojetou a plně funkční octávii.
    1 bod
  9. to byl taky jeden ze dvouch důvodů proč jsem upustil od 45 profilu
    1 bod
  10. Včera som bol na autosalone v Brne...išiel som po starej ceste, nie po dialnici.Chlapci poviem vám mať prezuté tak si z tých kolies môžem hneď spraviť pred barák kvetináče a ne obuť to na auto.Najviac ma zabili značky typu HAVARIJNI STAV VOZOVKY Síce jazdím Bratislavu ale rešpek pre Vás čo majú nižší profil ako 55
    1 bod
  11. Je to ono, ked sedíš v kabíne, zvuk ide ako od schránky pred spolujazdcom a len na voľnobehu okolo 600 otáčok, keď ťukneš na plyn, prestane, alebo keď pustíš klímu a stúpnu otáčky, tiež to prestane. Môžeš to vyskúsať, keď ti to bude drnčať, otvor kapotu a pohýb s tými hadičkami, nájdeš ich naľavo, ako je nádobka s chladiacou kvapalinou, tam idú dve hadičky do takého tunela smerom dole pod auto. Keď s nimi pohýbeš, bude to drnčať viac alebo menej, možno sa ti ich podarí dať aj do take polohy, že to nebude drnčať vôbec, ale po pár km to zasa začne. Jednoznačne choď do servisu, je to práca na hodinu. Kamarát kupoval auto v 2012 a mám to tam už tuším od výroby, takú vložku ako nafúknutý sáček. U nás v Bratislave mi to robili v Porsche Interauto, v inom škodováckom servise na to kukali ako báger na tvrdú hlinu, že nevedia, čo s tým. Reťaz drnčí len pár sekúnd po štarte. Ale keď ti ju už menili, asi ten zvuk poznáš. Proste hadičky na voľnobehu, keď pridáš plyn prestane a rozvody pár sekúnd hneď po štarte. Tu sa to rieši, sú tam aj fotky: http://forum.skodahome.cz/topic/99746-drnceni-pri-volnobehu-v-interieru-12-tsi-63-kw/ Tvrdia tam, že je to problém palivového filtra, ktorý pracuje na hranici možného tlaku, prenáša vybrácie a vraj VW mení tento filter v rámci záruky. Škoda dá nafúknutý sáček, ktorý je zrejme lacnejší, ako palivový filter. Ale funguje.
    1 bod
  12. Tj, hlavně je to Octavia na F značkách
    1 bod
  13. Neboj, já jedu dneska taky přezouvat. "Su kamoš-držím basu"
    1 bod
  14. Muzes udelat foto, kde je na disku vyrazen rozmer vcetne ET? Seriove 7Jx17" pro OIII maji ET49, divil bych se, kdyby u HAWK bylo ET vetsi. BTW: kdyz mrknes sem, tady taky udavaji ET49. EDIT: I v Etce je uvedeno ET49. Kola Hawk jsou moc pekny, ale ET54 podle vseho nemaji.
    1 bod
  15. Tak a zase další servis po dalších 15 000 km u mého 2.0 TDi. Dva servisy po 15 000 km na jedné stránce, to je výkon. Tentokrát to bylo trochu větší - servisní prohlídka po 30 000 km a k tomu ještě servis DSG po 60 000 km a k tomu servis po 90 000 km, takže dohromady servisní prohlídka, výměny všech filtrů, oleje, výměna oleje a filtru v DSG, výměna brzdové kapaliny, dolití chladicí kapaliny, umytí, prodloužení záruky mobility a jako bonus navíc výměna manžety na PP kole. To bylo neplánované, ale líbil se mi přístup, kdy mi hned zaslali do e-mailu fotky jak to vypadá a jestli to chci tedy vyměnit. Celková cena i s manžetou byla necelých 8500 Kč. Využila se sleva pro starší auta 5 let od servisu a další sleva z "šekové knížky" od Škody (20 % práce, 10 % díly). Také k zakázce nad 1000 Kč byla jedna věc z autokosmetiky od Škody zdarma. Takže nebylo to pořád úplně zadarmo, ale cena celkem příjemná, na Prahu. Servis byl Auto Štěpánek na Praze 10. S přístupem spokojenost, jednání příjemné, termín dodržený, odvoz na MHD bez problému. Olej byl tentokrát zase vlastní, ale tentokrát ne z cc-autodíly, jsem možná srab, ale po "aférce" s padělanými výbojkami jsem to samé nechtěl riskovat s olejem (ačkoli to s výbojkami nebyla třeba chyba obchodu, falešné byly...). Obrátil jsem se tedy přímo na Shell a nakoupil jsem Shell Helix Diesel HX7 AV 5W-30 za 150 Kč litr, takže ještě levněji, než minule. Tak doufám, že na této stránce už další servis popisovat nebudu, mohl by se podělit i někdo další. EDIT: Tak mi to vyšlo na novou stránku, tak už to vidím, že za půl roku tu budu zase psát.
    1 bod
  16. Torx 20. Torx 6 je tak na šroubky v mobilu.
    1 bod
  17. Nechal bych tam původní specifikaci oleje a nemusíš nic proplachovat. Originál škoda oleje jsou výrobky od klasických výrobců oleje splňující normy Škodovky, tak že na to dají akorát Škoda logo, ale olej je stejně shell nebo něco podobného. A když mrkneš na oleje.cz včetně jejich fóra, tak získáš přehled co a jak a můžeš se zařídit podle svého - včetně finančních možností.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...