Je to ono, ked sedíš v kabíne, zvuk ide ako od schránky pred spolujazdcom a len na voľnobehu okolo 600 otáčok, keď ťukneš na plyn, prestane, alebo keď pustíš klímu a stúpnu otáčky, tiež to prestane. Môžeš to vyskúsať, keď ti to bude drnčať, otvor kapotu a pohýb s tými hadičkami, nájdeš ich naľavo, ako je nádobka s chladiacou kvapalinou, tam idú dve hadičky do takého tunela smerom dole pod auto. Keď s nimi pohýbeš, bude to drnčať viac alebo menej, možno sa ti ich podarí dať aj do take polohy, že to nebude drnčať vôbec, ale po pár km to zasa začne. Jednoznačne choď do servisu, je to práca na hodinu. Kamarát kupoval auto v 2012 a mám to tam už tuším od výroby, takú vložku ako nafúknutý sáček. U nás v Bratislave mi to robili v Porsche Interauto, v inom škodováckom servise na to kukali ako báger na tvrdú hlinu, že nevedia, čo s tým. Reťaz drnčí len pár sekúnd po štarte. Ale keď ti ju už menili, asi ten zvuk poznáš. Proste hadičky na voľnobehu, keď pridáš plyn prestane a rozvody pár sekúnd hneď po štarte.
Tu sa to rieši, sú tam aj fotky: http://forum.skodahome.cz/topic/99746-drnceni-pri-volnobehu-v-interieru-12-tsi-63-kw/ Tvrdia tam, že je to problém palivového filtra, ktorý pracuje na hranici možného tlaku, prenáša vybrácie a vraj VW mení tento filter v rámci záruky. Škoda dá nafúknutý sáček, ktorý je zrejme lacnejší, ako palivový filter. Ale funguje.