Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/21/13 ve všech sekcích

  1. Rád bych se tady s Vámi podělil o takovou mojí úpravu auta, který by zároveň mohla i někomu pomoci př stejné výměnně. Chtěl jsem na autě předělat znaky na nové, ale pořád to vázlo na tom, že ve volantu zůstane znak starý, aˇž jsem na internetu objevil obchod, kde se krytky airbagu prodávají. Krytku jsem objednal a jakmile došla, mohlo se začít s výměnou. Nářadí, které jsem použil bylo následující: zrcátko, plochý šroubovák, klíč č. 16 a ruce . Já při demontáži airbagu neodpojoval autobaterii, pouze vytáhnul klíč ze zapalování, ale když baterii odpojíte, budete mít vetší jistotu, že vám nečekaně nebouchne.. Teď k samotnému návodu (vše je na fotkách pod textem) 1) Pootočit volant od 90°, tak aby bylo možné povolit zámky, které drží airbag na věnci volantu 2) Vzal jsem zrcátko a položil tak, abych viděl na zámky a mohl jsem je povolit 3) Povolit zámky - pomocí plochého šroubováku. Je potřeba airbag mírně odtahovat od volantu, protože když to neděláte, tak vám vše zase zaskočí zpět. 4) Otočit volant o 180°, aby bylo možné povolit i zámek na druhé straně, postup stejně. (Je k otočení volantu potřeba klíč, protože se zamkne.. 5) Povytáhnout airbag a opatrně odpojit kabel od volantu. Jde to velice jednoduše, jenom popotáhnete k sobě. 6) Airbag si přeneste někam, kde máte na práci místo (já to dělal v kufru auta) 7) Po odpojujte černé kabely z airbagu (krajní jdou vytáhnout šroubovákem, ta ten uprostřed použijte třeba kleště, jde ztuha. 8) Klíčem č. 16 povolte všechny 4 matice, které drží vrchní plech (pod plechem jsou 4 pružiny, které ho odtlačují) 9) Sundejte plech, pozor na kabel (nejspíš jde od airbagu odpojit, ale já jej neodpojoval), pod ním je ještě jeden, taky jej sundejte. 10) Poslední plechovou část už drží plastové západky krytu airbagu, postupně je všechny od-cvakněte a plech sejměte. 11) Nyní již můžete vytáhnout airbag z krytu, jde to dosti ztuha, je tam natěsno 12) Přendejte jej do nového krytu, musíte jej držet po obvodu, má tendenci se rozbalovat. 13) Zase vše složte v opačném pořadí Při přidělávání na volant je potřeba airbag pořádně zatlačit, ať zapadnou zámky (případně zkontrolujte pomocí zrcátka). Návod prosím nikam dále nešiřte, jen v rámci tohoto fóra dík.
    1 bod
  2. ...udělal jsem vlastní pokud by někdo potřeboval.... Dezinfekce klimatizace Škoda Octavia 1U.pdf
    1 bod
  3. Musim s Mavem souhlasit , kdyz jsem kupoval fabii tak mela 7km a sluzebni melo 6km
    1 bod
  4. Bezne okolo 4-8km, ve vyjimecnych pripadech i vice (vice nez 15km by to ale byt nemelo) zalezi na ruznych transportech apod. 0km rozhodne ne.
    1 bod
  5. Ahoj hoši, promiňte, že jsem se dosud neozval, ale jsem hodně na vážkách, ne že bych se nechtěl zúčastnit, ale téměř 3 měsíce bojuju s bankou o hypotéku a máme co nevidět začít, dá se říci svépomocí s rekonstrukcí domku, tak si nejsem jist, zda-li to stihnu, spíše jestli se v programu nalezne čas na to dorazit. Předem Vám radši nic neslíbím a mile překvapím, než slibovat a pak nepřijet. Takže ode mně takhle zatím vše. Jinak vím, kde to je, takže trefím, i když ta loňská spanilka nebyla špatná . Pěkně si to užijte a pak budu minimálně číst ty barvité příspěvky . Čau Mirek
    1 bod
  6. Fajfy Zkus dát autu semtam taky trochu za uši, uvidíš že ožije a reakce na plyn bude blesková mám stejné auto, taky chiplé. Po čipu má auto tentenci přecházet do letargického stavu častěji než před tím a je třeba mu proto častěji dávat. Vědecky to nemám podloženo, ale s chipem mám najeto 35tis.km
    1 bod
  7. Ahoj, před měsícem se mi stalo přesně to samé ... vím čím to je koukni u spolujezdce k nohám, tam kde je výdech topení. Odkloň ten koberec a za ním je těleso topení. Vedou do něj bovdeny s láhlama. Asi budeš mít vypadlpo kladku co ovládá klapku směšovače teplého a studeného vzduchu. Toč kolečkem topení a uvidíš co se hýbe. Tu kladku vem a nastrč jí zpátky. Musíš při tom pootáčet kolečkem topení aby kladka přesně zapadla na klapku. Chce to trochu šikovnosti, dost blbejh přístup ale jde to. Já kvůli tomu rozebral celej středovej panel než jsem našel v čem je závada a pak zjistil že se dá odstranit bez jakékoli demontáže. Jo a pokud by ta kladba furt vypadávala dolů musíš ji nečím podepřít, třeba gumovým špalíkem. mě tam zatím drží.
    1 bod
  8. Pro upřesnění.To co poslal PAVA je ložisko kola,axiální je nahoře va MC.Phersnu.Taky ti,co nemají stahovák pružin si to nevymění,pokut nechcou dostat do držky od pružiny a pokut ji chcete stahovat dráty,tak upřímnou soustrast
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...