Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/20/13 ve všech sekcích

  1. Takže už jsme u slev na sekačky, nebo bazény - nevidím v tom nic z RSa. Až někdo dostane slevu na RSo, nebo ji bude vyjednávat, nechť se vyjádří, ostatní se prozatím zdrží komentářů.
    1 bod
  2. Ja mam pocit, ze jsme porad nespokojeny. Kdyz byly u malych skodovek pred casem v nabidce motory 1.2 HTP, 1.4 16V a 1.6 16V (TDi neresim), nestalo to z hlediska spotreby a dynamiky za nic. Sam jsem mel delsi dobu v Roomsteru motor 1.6 16V, byt nebyl muj. 105 koni bych musel hledat a spotreba pomerne vysoka. Dneska je tu zajimava alternativa v motorech 1.2 TSi nahrazujici alepson z hlediska vykonoveho spektra 1.4 16V a 1.6 16V a stale nejsme spokojeni, pricemz prave TSi je z pohledu uzivatele mnohem prijemnejsi vzhledem k charakteru preplnovaneho motoru s vyssim maximem tociveho momentu uz od cca 1500 ot./min. Ze si Skodovka/koncern dovolily zase lapsus v podobe pocatecnich potizi s rozvody je vec druha a ponekud nestastna. Podobna situace ale provazela i HTP (napinak vs. nasledne preskoceni retezu, degradace oleje prehrivanim a pridirani voditek ventilu) a zadny drama to nakonec nebylo. V rodine mame jeste 3 ruzna HTP a vsechna jezdi naprosto bez problemu. No a strasak v podobe nejasne zivotnosti motoru jako celku je jen nicim nepodlozena spekulace. Kazdej motor ma sva rizika, u TDi jsou to treba na kvalitu nafty nachylne vstrikovace common railu nebo DPF... A ze to nerikam jen z pozice toho, kdo meni auto po max. 25 tkm, ve ctvrtek clen rodiny na moje doporuceni objednal Rapida s TSi 77kW, kterej ho tak casto rozhodne menit nebude.
    1 bod
  3. Benzínová atmosférická 1.6! Dobrá alternativa pro někoho jako jsem já (teď nic nekupuji, ale teoreticky): 1) 1.2 MPI - problém: výkon 2) 1.2 TSI - problém: mám strach 3) 1.6 TDI - problém: nechci diesel (+vyšší cena) 4) 1.4 TSI - problém: cena - chybí v akční nabídce Fresh (pro někoho automat) Přes starší konstrukci bych si já ze současné nabídky zvolil 1.4 TSI DSG, musí s ním být krásné svezení, svižné a pohodlné díky automatu, se kterým jezdím moc rád (u táty v autě). Raději delší dobu šetřit. Motorizace pro Rapida jsou podle mě největší slabinou celého auta. Nejsou jimi chybějící plasty okolo pojezdů sedaček, není to ani chybějící zámek a tudíž lehce ukradnutelná škrabka SIMPLY CLEVER (bude nakonec vyřešeno otevíráním na tlačítko z interieru, že?). Tříválcový Rapid zní možná směšně, sám bych tento motor nechtěl kvůli výkonu, ale pro velkou část cílové skupiny tohoto modelu bych ho považoval skoro za ideální volbu - dá se očekávat vyšší spolehlivost (podle mě je nový Rapid u "cílovky" klidně 8 až 10 let), dynamika vhodná pro jízdu městem a po okresních silnicích. TSI motory ze starší vývojové řady mají sice krásnou dynamiku, ale jejich životnost je prostě velkým otazníkem, pocit jízdy s malou časovanou bombou, rozuměj downsizingovou, prostě není příjemný. Prozatím je asi nejvhodnější zkombinovat Rapida s dieselovým agregátem 1.6 TDI... Jenže ten je pro řadu lidí drahý, někdo diesel prostě nechce. Blbý, blbý... A zrovna motor je přeci hlavním aspektem auta, ne?
    1 bod
  4. V klidu, nic se přece neděje - problém je vyřešen. A o to tady přece jde.
    1 bod
  5. Zdravim potreboval by som poradit a to velmi surne. mam octaviu tour II a kupil som navigaciu amunden, a nikde neviem zohnat ramik okolo radia pretoze mam manualnu klimu, lae stredovy panel je uz z faceliftovej octavie cize potrebujem surne poradit pre RAMIK OKOLO NAVIGACIE S MANUALNOU KLIMOU ALE PO FACELIFTE !!!!! dakujem velmi pekne
    1 bod
  6. Už se to tu na foru řeší několikrát dokola. Třeba tady v odkazu a je jich více. Amundsen plus má v sobě BT Musíš přidat GPS antenu (pro navigaci). Mám magnetickou pod přístrojovkou. Antenní adapter pro dva tunery 1Z0 051 551 asi 170,-Kč a mikrofon 3B0 035 711 B. Pak stačí správně nakodovat a správně spárovat telefon. http://forum.skodaho...nsen-do-yetiho/ http://eshop.skoda-auto.com/webapp/wcs/stores/servlet/AjaxCatalogSearchView?storeId=10001&catalogId=10051&langId=-11&pageSize=12&beginIndex=0&searchSource=Q&sType=SimpleSearch&resultCatEntryType=2&showResultsPage=true&pageView=normal&searchTermScope=5&coSearchSkuEnabled=true&skuCaseSensitive=no&searchTerm=1Z0051551
    1 bod
  7. Tato oboustranně potištěná kartička je zacvaklá zevnitř na krytu pojstek.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...