Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/13 ve všech sekcích

  1. Zase jsme v něčem napřed...
    4 body
  2. Tak jsem mel naplanovany skvely vylet, ktery stavel predevsim na Roznovskem skanzenu a Jurkovicove rozhledne, ale nakonec me cas donutil Roznov posunout na jindy... Takze pridavam me prvni kousky: Miloňová u Velkých Karlovic, Čarták v Beskydech a rozhlednu na Búřově u Valašské Bystřice + pokus o panorama z Miloňové.
    1 bod
  3. Bych byl rád, že sám systém uznal svoji zbytečnost. Možná jestli jezdíš krátké trasy, tak může být vyšťavenější baterka.
    1 bod
  4. Ale vám to trvalo,značím si 2.8.,17.hod,mlýn Ropice.
    1 bod
  5. V principu na klonu moc s LABELama nepoexperimentuješ každá verze má údajně jiné kódování, takže adresáře nejsou záměnné ale můžeš to zkusit a uvidíš třeba budeš mít štěstí. Co jsem zkoušel já tak na mé verzi nešla udělat diagnostika jelikož nebyl kabel registrovaný. Jinak toho připojení na net se neboj podmínka je, že nesmí být připojený kabel zároveň aplikaci VCDS to vadit nebude pokud není spuštěná. Ale i takto rozbité kabely se dají spravit.
    1 bod
  6. Uf, no. Ano jsou to rýhy, žádná "jen koroze když auto stojí" ale pěkný rýhy a vroubky. Takže kupuju nový desky -Textar jen mi teda poraďte přesně jaké k těm Zimmerman sport - předek 288. Díky. PS:Za tu dobu jsem zkoušel velmi prudce brzdit, abych sjel destičky atd... Poznatek : brzdí trochu lépe ale furt je to hnus, rýhy stále jen trochu menší na brzdné ploše. Brzdný "pruh" na kotoučích stále cca jen 60-70% celé šířky. Od středu tech 30-40% se neopotřebová . a tedy tam to nebrzdí. V klidovém stavu ale destička nejdříve dosedá ve středu. Brzdný účinek za studena je velmi rozdílný než když jsou pak kotouče zahřáté! Křupání v brzdách (spíše to asi slyším zezadu) při velmi silném brždění, ale ABS to není! Kola se neblokují - to ani nelze s takovým účinkem brzd dosáhnout. Můj postup: objednat nové desky TExtar - předek, objednávám celý zadek ATE "normální". Čepy (ty co drží třmeny) na předku jsou nové ty zkontroluji jestli nejsou nějaké volné, a případně se nachystám i na kompletní demotáž pístků a přetěsnění atd...aby nebylo podezření na nějaké vznutí.... a celé složení zpět. OK?
    1 bod
  7. Zdravím, tak dnes jsem se konečně dostal k montáži Auto. otevírání kufru. Mám Octavii II Combi, rv. 2007, vzpěry seriové. Na webu Alcomex.cz jsem objednal tyto pružiny: http://www.obchod.al...&mat=Ze&pag=iso Obj. číslo: ST11580, zelené pružiny. Cena: 173Kč/ks Po tom co jsem si zde přečetl spousty postřehů jsem se rozhodl dat vzpěry na renovaci k panu Gorčákovi. Vzpěry i s pružinami jsem odeslal a do tydne jsem je měl zpět, repasované, posílené a s namontovanými pružinami. ( Pan Gorčák dokonce přidal i plastový těsnící kroužek aby pružinky nelítaly po pístu. je to taky fajn řešení pro ty co nemají přístup k autogenu) Suma sumárum za celé předělání jsem dal 832Kč Než kupovat nové vzpěry tak dát raději renovovat a posílit ty staré. Výsledek je úžasnej zatím chodí perfektně a rychle !!! Do kufru neteče!!!!!, včera byl chcanec jako blázen že nám nestíhaly okapy, v kufru ani kapička, ohledně mezery před a po namontování - tady jsem nezpozoroval žádné změny. Děkuji Stringovi za doporučení pružin od firmy Alcomex.
    1 bod
  8. Asistenční systémy v praxi video SKODA Octavia Front Assistant Skoda Lane Assistant Skoda Crew Protect Assist Skoda Multi Collision Brake
    1 bod
  9. Mé OZ-Racing Superturismo 8x17 s pneu Kumho KU 31, 205/40/R17
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...