Clovece, to si vazne myslis, ze v celem koncernu pres vsechny znacky sedi absolutne neschopni konstrukteri, kteri toto riziko pri vyvoji MQB neznali, nehlede na to, ze jich je i velka rada externe nakoupenych?
A kdyby to tak bylo, myslis, ze by si toho nikdo nevsiml pri tech statisicich testovacich kilometru, ktere se konaji ve vsech moznych klimatickych podminkach desitky mesicu pred uvedenim auta do seriove vyroby?
Zapomen - je to proste nutne zlo unifikace pro dve varianty naprav z nichz ta jednoducha ma setrit naklady, ktere se da pouze do omezene miry resit naladenim pruzeni/tlumeni a to obzvlast u karoserie typu liftback, ktera je z principu sama o sobe mene tuha.
A kdyz jde proti tomu nutnost zohlednit relativne malou pohotovostni hmotnost auta, na druhou stranu jeho vysokou uzitecnou a tim i celkovou hmotnost a to v kombinaci se zajistenim bezpecnych jizdnich vlastnosti, vede to nutne ke kompromisum, ktere se v tomto pripade projevuji predevsim ve snizenem akustickem komfortu.
Ano, OIII s multilinkem ma lepsi jizdni vlastnosti, lepsi odpruzeni/utlumeni a lepsi akusticky komfort, nicmene i OIII s jednoduchou napravou je (az na tu akustiku) od OI (pri vsi ucte k ni) vzdalena o svetelne roky.