Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/08/13 ve všech sekcích

  1. Clovece, to si vazne myslis, ze v celem koncernu pres vsechny znacky sedi absolutne neschopni konstrukteri, kteri toto riziko pri vyvoji MQB neznali, nehlede na to, ze jich je i velka rada externe nakoupenych? A kdyby to tak bylo, myslis, ze by si toho nikdo nevsiml pri tech statisicich testovacich kilometru, ktere se konaji ve vsech moznych klimatickych podminkach desitky mesicu pred uvedenim auta do seriove vyroby? Zapomen - je to proste nutne zlo unifikace pro dve varianty naprav z nichz ta jednoducha ma setrit naklady, ktere se da pouze do omezene miry resit naladenim pruzeni/tlumeni a to obzvlast u karoserie typu liftback, ktera je z principu sama o sobe mene tuha. A kdyz jde proti tomu nutnost zohlednit relativne malou pohotovostni hmotnost auta, na druhou stranu jeho vysokou uzitecnou a tim i celkovou hmotnost a to v kombinaci se zajistenim bezpecnych jizdnich vlastnosti, vede to nutne ke kompromisum, ktere se v tomto pripade projevuji predevsim ve snizenem akustickem komfortu. Ano, OIII s multilinkem ma lepsi jizdni vlastnosti, lepsi odpruzeni/utlumeni a lepsi akusticky komfort, nicmene i OIII s jednoduchou napravou je (az na tu akustiku) od OI (pri vsi ucte k ni) vzdalena o svetelne roky.
    2 body
  2. Nechci se zapojovat do teto ubohe a nic nerikajici konverzace, kde se o prinosu vubec neda mluvit, ale tvrdit porad ze Hyudai je Best a propagovat ho co par stranek, pak pripominat, ze auto stare x let je vlastne daleko lepsi, nez uplna novinka o ktere ani neni mozne rict, jestli je drzak, nebo nic nevydrzi, to uz mi prijde opravdu infantilni...taky mam Fabii I a porad jezdi, ale netvrdim, ze je to TOP a vse nove jsou sracky
    2 body
  3. Platí to i pro Slovensko, viz článek: http://auto.sme.sk/c/6129997/desatoro-o-zimnych-pneumatikach.html . Asi to vychází z legislativy EU, kterou pak členské státy implementují. Otázka je, jestli je to v tomto případě doporučení, nebo nařízení...
    1 bod
  4. Dodržet rychlostní index u zimních pneu není nutné (vyhl. 341/2002 Sb, §21, odst. 2): -> V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. <- Pokud tedy zimní pneu s nižším rychlostním indexem vycházejí cenově lépe, je možné takto ušetřit. Rychlostní indexy jsou pro běžnou jízdu stejně dostatečně vysoko (T značí 190km/h).
    1 bod
  5. Ale to ani mne, staci me prispevky cist pozorne a to predevsim v mych vlaknech, kde se venuju detailneji mym autum vcetne kritiky dle meho nazoru nepovedenych/nedotazenych veci. Chvalim nebo kritizuju ale zasadne az na zaklade osobni zkusenosti po najeti vicero stovek a tisicu kilometru, ne jen na zaklade nejakych teoretickych predpokladu, reci nekoho jineho nebo zkusebni jizdy o delce nekolika jednotek, v lepsim pripade desitek km. Staci si uvedomit takovou drobnost, ze z vyroby jsou pneu aut nahustena vyrazne vic nez je predepsano. Ja mel po prevzeti noveho auta v pneu 2.8 atm, spravne je 2.2 atm. Po korekci tlaku na predepsanou hodnotu je utlumeni predevsim kratkych pricnych nerovnosti skutecne znatelne lepsi. To ale vinou slendrianu prodejcu, kteri tohle neresi, lide pri predvadecich jizdach nepoznaji. A pak se tu muzem do nekonecna dohadovat, zda je utlumeni tragicke nebo v ramci moznosti toho ktereho rozmeru kol akceptovatelne nebo dokonce naprosto v poradku...
    1 bod
  6. Ty woe, to je porad hromada hysterickyho breku. Ja se divim, ze se to auto vubec prodava, kdyz je to takova neskonala tragedie a v podstate se s tim dle vyse uvedeneho neda jezdit. Jak to sakra delam? Jedinej, v beznem provozu znatelnej, negativni projev jednoduche napravy u OIII je zvukovy projev (tzv. dupnuti) pri prejezdu vetsich nerovnosti a to pouze do rychlosti cca 70km/h, ve vyssich i toto mizi. Ze se konkurence vali smichy a ma na co poukazovat je videt predevsim z odusevnele reklamni kampane Hyundai rizene zakomplexovanym p. Vošickým - rozhovor v radiu Impuls (podcast zde) se mu opravdu povedl a nicim novym neprekvapil! Bavil jsem se jeste dlouho po skonceni rozhovoru... A proc ze Hyundai ve sve kampani na zadni napravu nepoukazuje? Jo, uz vim, protoze mají charakter a chtějí hrát fér!
    1 bod
  7. v podstatě nechápu, proč se tu řeší jak vypínat Climatronic nebo nastavovat ručně, už z principu automatické klimatizace není žádoucí se jí vrtat do práce, nastavím teplotu, max vypnu/zapnu kompresor, hotovo. Pokud to někdo chce nastavovat ručně a vypínat, tak si ho nepořizujte a ušetříte peníze:-/
    1 bod
  8. Já mám látkové a maximální spokojenost...taky jsem řešil tyhle problémy a vyřešila to první návštěva rehabilitace. Po hodině kdy jsem musel mít ramena stejně vysoko jsem sednul do auta a zjistil, že mám opěrku moc vysoko(hurá sedačku zvednout sedák a bylo po problému). Prostě jsem seděl v autě tak, že jsem měl pravé rameno výš než druhé a nikdy mě to nepřišlo...
    1 bod
  9. Nech si to vyčistit, ale u někoho, kdo tomu rozumí. Já si to nechal čistit v jedné firmě v Ostravě zaměřené na turbodmychadla a ti mi to zprznili jak se dalo. Jel jsem tam s tím, že je zadřená pouze regulace, nic jiného s autem nebylo. Jak mně to vrátili, tak auto padalo pořád do nouzáku, jen při vyšších otáčkách a navíc nefungoval ani egr ventil. Když jsem tam přijel ,tak mně dotahovali baňku, což jsem se později dozvěděl, že vůbec neměli dělat. Auto vůbec nejelo, do nouzáku mně to při 130 km/h a táhlého kopce hodilo vždycky. Tak jsem se obrátil na tdifun z Českého Těšína a až ten mně to dal do pořádku. Narozdíl od té slavné ostravské firmy tomu opravdu rozumí.
    1 bod
  10. Pěkné video, začal jsem již uvažovat o 0W.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...