Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. jarysek

    jarysek

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      337


  2. Ekkar_z_Bastlírny

    Ekkar_z_Bastlírny

    Roomster Club


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      7 407


  3. e1.

    e1.

    Facebook Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      4 481


  4. dick

    dick

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 845


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.9.2013 ve všech sekcích

  1. Tak já když vidím žárovky s modrou baňkou, jako např. shora odkaz na Xenesis, tak mám rudo před očima. V drtivém případě jsou to sráče, kde platíme reklamu za nic ! Vlastně mé zkušenosti hovoří spíše o podprůměru až hrůze !
    2 body
  2. otázka jak jsou kvalitní ty hyundaje motory, ty škodovácky tsi stojí za prd....
    1 bod
  3. Svítivost +30% je dneska běžná u každýho trochu lepšího výrobce - porovnávají to totiž s obyčejnou NEHALOGENOVOU žárovkou, takže se jim to přehání fest. Zato ta cena je opravdu masakr - 30€ neboli přibližně 750 českejch korun jen za o něco kvalitnější žárovky než běžná sériovka opravdu přestřelený o světelný roky. Nějaký zdůrazňování o vývoji v Kanadě na tom vůbec nic nezmění - pro mne za mne se můžou vyvíjet třeba na Měsíci, ale nic to nezmění na tom, že popis je snůška reklamních kydů. To samý jsou kecypindy o unikátní geometrii vlákna - ta je daná normou pro typ H7 (H4), aby žárovka pasovala do světlometu navrženýho pro použití danýho typu žárovky. Nezachrání to ani žvanění o unikátní utajovaný směsi xenonu a kryptonu v báni - oba dva jsou inertní plyn, takže umožňujou provozovat baňku za vyšších teplot aniž by vlákno shořelo. Na dobu životnosti má daleko větší vliv obsah halogenidu v baňce - a o tom tam strategicky není ani čárka. Najdi si na netu cenu za páreček Osram Night Breakerů +90% - ty svítí opravdu jako peklo, dělají se jak H4, tak H7 - a nestojí v porovnání s tím "kanadským vtípkem" takovou raketu. Mně odešly dvě tyhle osramky najednou po odsvícení roku a půl - a po ujetí přibližně 15 000km...
    1 bod
  4. Lokální sraz Kutná Hora 8.9.2013 u Kauflandu Tak teda když tak naléháte tak jsem si dovolil Lukáše předběhl Dal jsem si i tu práci s espézetkama
    1 bod
  5. Nevím jestli se mám smát nebo brečet
    1 bod
  6. Raz v lete som išiel v Maďarsku po asi novej ceste v noci. Nemala namaľované žiadne čiary, hladký čierny asfalt, po stranách vysoké stromy ale nie hneď pri krajinici ako v lese a k tomu zamračené, takže žiadne svetlo od Mesiaca. Normálne som musel zastaviť a skontrolovať svetlá, lebo som mal pocit že mi svietia iba parkovačky, alebo ako keď ideš v noci a máš na sebe ešte aj tmavé slnečné okuliare. Jednoducho nebolo v okolí nič, čo by poriadne odrážalo svetlo a mal som pocit ako keby som išiel naozaj bez svetiel. Naozaj nechutný pocit, nikomu to neprajem. Podobné to je, keď ideš v noci po mokrej ceste ktorá nemá namaľované čiary. V zime keď bude už bude skoro tma a denne budeš jazdiť za tmy na mokrej vozovke a v zlom počasí, so špinavými svetlami, tak pochopíš o čom tu píšeme. Teraz je to ešte v pohode.
    1 bod
  7. Mam 1.4 fabiu MC modelovy rok 2013. Zatial mozem tazko hodnotit motor ale musim uznat ze po 5000km ozil, spotreba zatial 6,8 tak dufam, ze padne. Ci sa tyka startov tak nemam najmensi problem. Inak motor je krasne tichy pri podradeni ma zas taky sportovejsi zvuk
    1 bod
  8. Jako tohle ja fakt maras,když už se vyskytne nějaka zavada tak by to měli co nejdřiv vyřešit ke spokojenosti zakaznika ale je vidět že to maji na "haku" bohužel a odsere to opět jen zakaznik....
    1 bod
  9. Jo, V servisu Škoda není nikdo prorokem....! Mě takhle vypískali ve třech servisech a nikde jsem nepochodil. To je přesně to co Škodovce nejvíc zazlívám: Ten přístup k závadám. Dojedou nato! Lidi si to prostě řeknou a postupně přestanou Škodovky kupovat.Stejně jako já už si Škodu nikdy nekoupím ani nikdo z rodiny ani nikdo z příbuzenstva ani nikdo ze známých a přátel si už Škodu prostě NEKOUPÍ!
    1 bod
  10. Ahoj, tak se přidávám k leštičům - Tempo a cca půl hodiny práce . Dalo by se to i víc, dát tomu jen víc času... Trocha fotek pro porovnání: Viditelný rozdíl na straně u řidiče (před/po vyleštění), detail škrábanců Stav před/po vyleštění.
    1 bod
  11. Všechny zdravím, tak jsem se taky pustil do leštění světel. Na mojí Fábině rv 2002 už byly silně zašlá a těch škrábanců bylo taky až až. První jsem je chtěl vyndat a leštit je v ,,teple,, domova, sundal jsem nárazník a uvolnil všechny šrouby. Světla už držela jen na svazku drátů elektriky a tak jsem myslel, že je odpojím a mám hotovo - no ale to by to muselo jít odpojit, za živýho boha jsem s nima nehnul a na nějaký šachování tam není ani moc místa (on ten motor ropáka 1,9tdi poctivě vyplňuje všechny mezery:) . Vesele jsem světla našrouboval nazpět a rozhod jsem se je vyleštit přímo na vozidle. Do aku vrtačky jsem nasadil redukci na leštící kotouč, na světla jsem nanesl tenkou vrstvu pasty Tempo a dal se do práce. Po cca 10min leštění byl už rozdíl dost znát, světla bila opět krásně čirá a téměř všechny škrábance byly FUČ. Pak jsem na čistej kotouč nanesl trochu motor. oleje, zvýšil otáčky vrtačky a doleštil světla k dokonalosti. Rozdíl je opravdu obrovskej a i to jak svítí je znát . Jinač celej proces mě stál cca 300,-kč (tempo, leštící kotouče adaptér na vrtačku) 1,5hod. času a díky prvotní snaze vyndat světlomety i dost nervů. Hlavně jsem chtěl napsat, že vyndavat světla není nutné
    1 bod
  12. Lancer: to sa teda mýliš v tvojom tvrdení. Je to spínaný LOW DROP reguátor. Naastavenie svetiel je clastne odporový delič. Drastys: pokial nebudeš meniť odpory a necháš kombináciu 4 diody a odpor ako je to na zelenom podsvietení, nebude ti to moc svietiť. Modré len majú väčie napájacie napätie ako zelené
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...