Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/11/13 ve všech sekcích

  1. Škoda Rapid Spaceback (a nejen ten Spaceback) – už jsem to jednou psal. Vážení, pokud si myslíte, že motor TSI je „s…..a“, tak si uvědomte kolik Rapidů vyjelo a kolik má vyjet, aby se vše zaplatilo a automobilce rentovalo (vývoj, technologie, atd.). Vy si opravdu myslíte, že ve ŠKODOVCE jsou diletanti, kteří chtějí automobilku zničit tím, že v ní ztratí zákazník důvěru? Že ji chtějí zničit tím, že budou zadarmo vyměňovat donekonečna nové díly a platit servis? Už jsem v jiné sekci vyzval ty, kteří s tímto motorem v Rapidu mají problém, ať se svěří. Podivte se do toho vlákna. Příspěvek nenajdete. Ve svém okolí sleduji více Rapidů. Už se přehouply přes 30 tis. a pohoda. Když teď napíši, že TSI žere olej. Kdo z Vás se u sebe u Vašeho Rapida na měrce přesvědčí, že napsané je pravdou či lží než toto bude šířit dál? Pište Vaše zkušenosti a nepřebírejte zkušenosti jiných. Nevíte, jak se k autu chovají. Znám lidi, kteří auto zničí za dva roky a nedají si říci, že je to chyba jejich mozku, jejich rukou, jejich nohou …
    5 bodů
  2. Mladej Dežinko přišel od sousedů a pyšně ukazuje starýmu Déžovi, co tam sbalil - stříbrnou lžičku. Starej se bleskově odtáhne jako by se tý lžičky štítil a začne hulákat: "Hééé, hnééd to vodnés zpátky! Jak se to u nás chytne, už se toho nezbavíme! TOHLE JE SEMÍNKO VOD LOPATY!!!"
    1 bod
  3. souhlas s MiKy* - Ja osobne nikoho, kdo by mel problem s motorem neznam a ja sam taky zadny problem nemam. Olej mi nezere. Souhlasim s tim ze se tady probiraji klepy z druhe ruky, ne-li z treti, takze to take beru s rezervou. Porad posloucham jak nejake motory zerou olej a zadrou se, jinde odchazi turbo, jinde zase rozvody. Popravde z vlastni zkusenosti a co vim, lidem z meho okoli nikdy zadny takovy problem nenastal a to jde o peknou smesici ruznych aut s ruznymi motory, ruzneho stari. Tak bych poprosil vsechny sycky tady na foru at prestanou syckovat a reknou jak se chova jejich auto a jejich motor, a ne co kde slyseli v hospode.
    1 bod
  4. Tak jak to dopadlo? Přátelé, je dobré, když se Vám podaří odstranit nějaký problém, tak řešení sem hodit! SUPÍ BANDA se ráda poučí.
    1 bod
  5. TGI = TSI spalující CNG.
    1 bod
  6. e1 s farbou xenonov veru nemas pravdu, origo osram ma 4150K, philips 4300K, hid su vselijake, ale z vyroby su take ake som pisal.
    1 bod
  7. Tak jsem se byl projet v G7. Sice jsem rozhodnutý koupit O3, jelikož máme malé děti a kufr je pro nás priorita, ale ty věčný testy na internetu mezi O3 a G7 mě nahlodaly a šli jsme se s manželkou o víkendu do VW projet, Když vezmu jízdní vlastnosti, tak není G7 absolutně co vytknout (stejně jako se mi líbila jízda O3), ale ten dokola opěvovaný interiér mě dostal. Na obrázku se mi interiér G7 velmi líbí, ale ve skutečnosti hrůza - připadal jsem si úplně jak v G3. Středový panel pro mě nevhodně nakloněn k řidiči, materiál panelu nevkusný, a jelikož jsem postava, co musí jezdit se sedačkou úplně vzadu, tak za celou jízdu jsem nenašel vhodnou polohu volantu, aby mě nevadili nohy. No a místo na zadních sedačkách - manželka se za mě nevešla a v O3 za mě vklouzne bez problémů, takže nevím kde v těch testech berou, že jsou to prostorově stejná auta. Jinak mu nemám co vytknout, ale pro mě i interiér z O2 je hezčí, než Golf. Toť můj názor, každému se líbí něco jiného.
    1 bod
  8. Jééééžíííš promiňte Já jsem Vás neviděl....
    1 bod
  9. Pravda, to se ale prece tyka vsech soucasnych aut, ne jen OIII. A podekovat za to muzeme pouze a jen Bruselu. Souhlas, ale to je vec predevsim marketingu a prodejni strategie znacky. A tech znalcu je v mnozine vsech zakazniku marginalni podil, cili pokud skutecne utecou k jine znacce, je to pro prodeje znacky bezvyznamna ztrata.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...