Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/28/13 ve všech sekcích

  1. No nevim, prispevky vyse mi prijdou zcela mimo. Toto plati pokud mate nejaky unikat, ktery se nekdo rozhodne ukrast. Ale ne Rapida, kterych je po ulicich tri prdele bez sebemensiho zabezpeceni. Drtiva vetsina zlodeju jde cestou co nejmensiho odporu a nebude se zbytecne drbat s ochranama, kdyz stoji o metr vedle stejne auto, co mohou ukrast zcela bez potizi. Neni vubec pravda, ze treba mechanicke zabezpeceni zlodeje nezdrzi. To je jen urban legend. Fakt to nefunguje tak lehce, ze tam kydne kapalny dusik a odemkne. Stejne tak houkajici alarm, byt opravdu nikoho moc nezajima, tak zlodeje hodne casto odradi a zdrhne. Pred barakem v Ostrave ma soused Passata s RNS510, uz mu tam za 2 roky vlezli asi 4x a po rozhoukani alarmu vzdy utekli bez te navigace. Je pravda, ze temer zadne zabezpeceni ti neda 100% jistotu, nicmene kombinace alarmu, mechanickeho zabezpeceji a samozrejme pojisteni je pomerne slusna jistota. Dat na rady "expertu", ze nejlepsi je auto vlastne vubec nezabezpecovat, pac je to zbytecne a stejne to kazdy prekona, je idealni cesta jak o nej prijit.
    2 body
  2. Ahojky, tak já jsem řešil opačný problém. Koupil jsem Yetiho bez rezervy a do ciziny na dovču tak nepojedu. Před dvěmi lety jsem na jihu Srbska trefil kámen a guma na odpis. Ještě že jsem měl aspoň dojezdovku. V deset večer, pár kiláků od Kosova... Bohužel jsem nesehnal ty polystyrénové nesmysly, tak jsem si poradil jinak.
    2 body
  3. Ahojte tady sem našel odkaz na YT jak svítěj http://www.youtube.com/watch?v=on2lIhrwXz0
    1 bod
  4. Tak si ten volant nech prošít červenou nití a bude to za pár korun. Na volantech.cz. Máš novej tak to bude jen nit a práce!!!
    1 bod
  5. Má odpověď se jen týkala nové O3
    1 bod
  6. Mandy19 má úspěšné i s kolegou vyřešený odblokování obrazu...ještě jsem mu zapnul asistenta rozpoznávání značek, ale tam je problém, že mu neposkytuje navigace potřebná data(ze silnice značky čte dobře i přes tuto hlášku a hlasově o nich informuje), ale jinak to píše, citace: Rozpoznávání doprav. značek: nyní omezené, tj. zřejmě schází data z navigace, ale ta je přitom správně nastavená..
    1 bod
  7. Já plánuji auto nejméně na 15 let a pokud někdy budou peníze, tak pořídíme nové a toto by zůstalo dále jako druhé v rodině, takže v mém případě DAB není otázka na druhého majitele. Budu o DAB asi uvažovat, abych nemusel auto za x let kuchat.
    1 bod
  8. Zažil jsem zbuzerování od uniformovanýho Pomahače und Chrániče s bílým povlakem na hajzldeklu za gumy se zimním vzorkem na formanu v měsíci květnu, zažil jsem půlhodinovou vysloveně buzerační kontrolu celýho auta doslova od funkce všech světel, přes houkačku, přítomnost veškerý povinný výbavy, kontrolu tlaku a hloubky dezénu na všech kolech i v rezervě v momentě, kdy jsem spěchal z práce vyzvednout syna ze školky, protože bylo 3/4 na 4, školka měla do 4 a pokud tam někdo nechal dítě dýl než do půl 4, tak na něj personál koukal jak na vraha - no tak jsem předjel hňupa loudajícího se 40km/h na cestě, kde je povoleno 70, bohužel přímo před hlídkou a ta místo aby se dotázala onoho pitomce proč omezuje dopravu, zgustla si na mně, tak už se nedivím, že cizince přehlížejí jak širý rodný lány. Ten když jim oznámí, že nemá na případnou pokutu hotovost, tak mu musejí dát složenku na úhradu, tu on obratem vyhodí a hoňte si mě, orgánové. Tuzemec je pro ně doslova lovná zvěř, tutovej zdroj vykázanejch příjmů z pokud. Pro městský příživníky to pak platí desateronásobně - ty je vidět výhradně tejden po vejplatách jak udělujou pokuty za špatný parkování - pak se stáhnou z5 do nory a nevylezou ani kdyby jim přímo pod okny ouřadovny někoho okrádali a mordovali za bílýho dne, o noci nemluvě - zjeví se znovu za měsíc, až začnou v podnikách vejplaty...
    1 bod
  9. Tyhle systémy mají jednak "tvrdou" paměť (dřív to bylo jen typu PROM, dnes jsou to všechno EEPROM nebo EPEROM = nevyžadující k uchování dat trvalý napájení) - kde je uložený tovární nastavení a u dnešních systémů i seznam závažnejch chyb; a druhak paměť "dočasnou", která se vymaže každým vypnutím trvalýho napájení od baterky a ve který jsou uložený jen hodnoty "přizpůsobení se k řidiči" - ty se obnoví po novým připojení napájení během prvních cca 20 ujetejch km. Po nastartování se načtou hodnoty z tý "hlavní tvrdý" paměti (protože ta "měkká" je prázdná = vymazaná vypnutím napájení) a systém funguje na základní tovární nastavení - to "přizpůsobení se" si udělá systém sám na základě programu, kterej je taky v tý "tvrdý" paměti a podle kterýho se postupně upravujou reakce systému podle chování auta a řidiče. Takže dnes už žádný nastavování po odpojení baterky, jednoduše nastartuješ a vyjedeš - pokud se neměnila některá ŘJ, všecko funguje a řidič sám by nic neměl zaznamenat. Ty "přizpůsobovací" odchylky jsou moc malý na to, aby je člověk už po několikahodinový pauze v používání toho samýho auta jednoduše rozpoznal...
    1 bod
  10. Já tě chápu, ale na druhou stranu si do servisu mohu ty věci donést a oni mi je rádi namontují.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...