Ahoj, tak auto je po servise a má nový napínák-XS03C109507M ,řetěz-XCO3C109158 a vodící lišty-FB36085. Stáré díly jsem měl v krabici v kufru a řekli mi, že řetěz a lišty jsou na pohled ok, akorát ten npínak, že trochu při chodu drhne, jenže co může být na pohled ok, tak nemusí být v cajku, protože oni žadný mustr na změření vule řetezu nemaji a jinak se to poznat nedá....Kontrolka na palubce svítila proto, že snímač vačky hlasil špatnou polohu a to díky tomu, že jak to o ten půl zub skočilo, tak se pootočili rozvodová kola na vačkách(kola jsou jen na konusu, ne na žádném klínku nebo pero-drážka, protože kdyby tomu tak bylo, tak by se to potkalo :-( ) a snímač to zachytil. Takže mi řekli, že aspon v tpmhle to mají relativne dobře řešené, že se to má kam "hnout". Dále mi řekl, že se jim to potvrdilo(ty pootočený kola), když nasadili nový řetěz a napinak, tak jim to při otočení nesedělo s ryskama na nastavovací sadě rozvodu(nastavovací sadu prý mají jen zn.servisy a pak ELIT), takže tuto vyměnu jen tak nějakej servis neudělá..... Oni museli kola povolit, pootočit na rysky a pak to bylo ok. Já jsem jim řekl, že při cestě k nim se mi zdálo, že auto jelo normálně, načež on mi odpovědel, že toto "rozhození" bylo tak malinkaté, že ja jako laik a navic na kratké trase to ani nepoznám, ale na brzdě by to určitě poznali. Závěrem mi řekli, že ten motor není vůbec špatnej, ale určitě nemělo VW dávat lhůtu servisu oleje na 30tis.km, ale jen na 15tis. a byl by asi klid. Na co docela nadavali jsou ty 1,2TSi, ty prej maji více much a o tříhrnku HTP, prej raději ani nemluvit.
Chlapci to je asi vše a prodávám jak jsem koupil, motor je znatelně tišší a kontrolka na palubce nesvítí, takže věřím , že mám zas na nějakou dobu pokoj a kdyby to vydrželo dalších 130tis.km jako do ted, tak budu spokojen, protože jinak musím zaklepat je vše ok :-)