Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/21/13 v Příspěvky

  1. Se blozi vanoce tak mozna najde pod stromeckem neco od Abrexu
    5 bodů
  2. Do "tohoto" můžete hustit co chcete, argumentovat, debatovat a on stejně všechny příspěvky ignoruje a jede furt po své koleji, no alespoň se nenechá zviklat cizími argumenty že .... ?
    2 body
  3. Koukám že už tady manfroto pěkně dlouho řeší co si to vlastně koupí ale asi nic....
    2 body
  4. a vieme aj ako dlho budu MQB drzat pri zivote? Uz sa vyvija aj nieco nove?
    1 bod
  5. Dnesni cesta z Prace.. Stodulky -> Zabehlice. Kdyz neni provoz, hned to jde..
    1 bod
  6. Zase tolik neplaš, pokud tam teď máš olej 507 00 tak se vůbec nic neděje páč patří i do 0GG pro QG1 a rozdíl mezi QG1 a QG0 (2) je jen ten že ho u QG0 (2) dřív vyměníš Doporučuju ať příště u popisu auta použiješ místo roku výroby, MR (modelový rok) + kód motoru
    1 bod
  7. Tři majitelé jsou naprosto ok. Bývá to daleko horší.....Pokud bude dobrý stav a cena ,nebál bych se.
    1 bod
  8. Zdarec Waldo, tak Tě tady mezi námi vítám. A předem díky za projevený zájem. Tak podle telefonní domluvy s výrobce, doba by měla být jeden měsíc. Raději počítám plus mínus týden.... Tak snad by termín mohly dodržet. Jak jsem psal výše, tak defacto, půlku již mají hotovou a tak musí dopasovat tu druhou půlku.... Termínu zpracování a dodání budu domlouvat až budu mít na 100% jistotu, že se najde minimálně 5 závazných objednávek... Tak uvidíme. Záleží jak na to budeš moc spěchat...
    1 bod
  9. Dobrý den pane XY. Na mém RAPIDu se začaly projevovat nepříjemné zvuky, které jsem lokalizoval nejspíše z levé přední části podvozku. Tyto pazvuky se začaly projevovat na cca 7000km a víceméně až nyní v chladnějším období. Jedná se o směs klepání a jakéhosi tlumeného vrzání, který vydává pryž , třoucí se o pevný protikus. Pazvuky jsou slyšitelné spíše z místa řidiče, než z ostatních míst pro posádku. Nejvíce se tyto pazvuky projevují při: - totálně chladném vozidle, které bylo odstaveno např. přes noc. Po delší jízdě, kdy se vozidlo zahřeje, se jev trochu ztiší, ale stále se tam pazvuky ozývají. - na hrbolatém povrchu, spíše na záplatovaných silnicích, než na povrchu s dírami (těm se pokud možno stejně vyhýbám), na příčných nerovnostech jsem popisovaný jev nezaznamenal - při rychlostech do 60km/h bez ohledu na zařazený rychlostní stupeň, při vyšších rychlostech pravděpodobně pazvuky přehluší zvýšený hluk od motoru a odvalujících se pneumatik - při jízdě na neutrál pazvuky svoji intenzitu zesílí, po zařazení rychlosti zeslabí, ale nevymizí, tedy až do doby, kdy je povrch silnice zase kvalitní Vzhledem k charakteru pazvuků nepředpokládám, že by ho generoval nějaký volný díl v karoserii nebo motorovém prostoru. Je obecně známé , že podobné pazvuky se u aut vyskytují až po ujetí výrazně větší dávky kilometrů (50.000km a více dle kvality a značky auta). Na vině je většinou uložení kola, příčných ramen, stabilizátoru nebo uložení pohonného ústrojí. U nového půlročního auta s najetými 7500km je tento jev z hlediska uživatele nepřípustný. Proto Vás žádám o poskytnutí plné technické podpory ze strany Škoda Auto při řešení tohoto problému. S přáním hezkého dne Miklisek
    1 bod
  10. Panove, nevim jak ostatni, ale kdyz zacne vlakno spamovat manfroto, obchazim ho. Jeho uvahy mi nejdou hlavou Spis mi prijde, ze placa cokoliv, jen aby si s nim nekdo psal. Navrhoval bych pro nej zalozit specialni vlakno neco ve smyslu "hospody" (ale musi byt v sekci OIII ), kde by si resil vsechny ty dulezite veci. Myslim, ze si to chlapec zaslouzi. Takovou trpelivost zustat na foru, ikdyz ho velka cast ignoruje, tak to klobouk dolu. To nema jen tak nekdo. Jeste bych dodal -
    1 bod
  11. Co tak koukám na rozměry, tak mi připadá O3 Combi ve všech rozměrech buď stejná nebo větší než G7 Variant
    1 bod
  12. Hravče, jak vidíš, tak s tímto materiálem to nemá smysl. Citát v tvém podpisu je pro něj jak ušitý.
    1 bod
  13. Tak jsem objednán na 27. do servisu. V systému TPI zatím technik nic nenašel. Rovnou jsem mu ale řekl, ať objednají silentblok dle pokynů ŠA. Do tý doby budu jezdit buď rychle (nad 50ku se to moc neprojevuje) nebo s rádiem nahlas.
    1 bod
  14. rogere: jsem na tom stejně, už nic neklape, ale pořád mám uši jak radary a čekám, co kde klapne )) Vy ostatní, vemte auta a hurá do servisu. ŠA bude dělat mrtvýho brouka i nadále Opravu máte zdarma a trvá to hodinu + objednávka dílu, pokud ho nemají v servisu skladem.
    1 bod
  15. Když jsme u koncernu VW, tak toto platforma MQB podle dostupných informací neumožňuje - je to jediný parametr (vzdálenost pedálové skupiny od přední nápravy), který je pevně daný pro všechny modely.
    1 bod
  16. První, co bych udělal při koupi 2.0 Tdi je, že bych nechal odstranit DPF. Jsou na to spešl firmy, vykuchají to jak mechanicky, tak to ošetří i softwarově. Stojí to snad od 6+tis a tato investice se určitě vyplatí...
    1 bod
  17. sorry ale 5 cm je málo? proč tedy prodlužují o stejnou délku pro Číňany Yetiho (52 mm)? a proč se svého času prodlužovala O I pro vládu "jen" o 80 mm? když je to podle tebe nic? ono se to nezdá ale v konfortu je to sakra dost.... tak si kup G7 (pokud na něj vůbec máš) a už tady nepruď....
    1 bod
  18. Můj nový rekord v dojezdu na plnou nádrž 1020Km + 89 ujetých na dotankování nádrže doplna
    1 bod
  19. Zdarec, tak ta cena nastříkání za nárazník sedí. Opravdu záleží kde se to nechá stříkat a pak taky podle barvy. Jestli je to pouze základní barva a nebo i metalíza..... Kontakt na firmu mám pouze telefonický, webovku nemají.... Nějak jsem více firem nehledal, našel jsem inzerát kde již dělají tuto překopávku na fabie 1, takže mají již formu hotovou a také nějaké zkušenosti. Takže 50% formy je hotové a zbývá vlastně dopasovat tu horní polovinu. Tak asi tak.
    1 bod
  20. Ahoj tak jsem si vsiml ze mi pekne vrze kastlik u spolujezdce. Chci se zeptat vrze mi presne ty 2 panty jak to mam utlumit??
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...