Dobrý den pane XY. Na mém RAPIDu se začaly projevovat nepříjemné zvuky, které jsem lokalizoval nejspíše z levé přední části podvozku. Tyto pazvuky se začaly projevovat na cca 7000km a víceméně až nyní v chladnějším období. Jedná se o směs klepání a jakéhosi tlumeného vrzání, který vydává pryž , třoucí se o pevný protikus. Pazvuky jsou slyšitelné spíše z místa řidiče, než z ostatních míst pro posádku.
Nejvíce se tyto pazvuky projevují při: - totálně chladném vozidle, které bylo odstaveno např. přes noc. Po delší jízdě, kdy se vozidlo zahřeje, se jev trochu ztiší, ale stále se tam pazvuky ozývají. - na hrbolatém povrchu, spíše na záplatovaných silnicích, než na povrchu s dírami (těm se pokud možno stejně vyhýbám), na příčných nerovnostech jsem popisovaný jev nezaznamenal - při rychlostech do 60km/h bez ohledu na zařazený rychlostní stupeň, při vyšších rychlostech pravděpodobně pazvuky přehluší zvýšený hluk od motoru a odvalujících se pneumatik - při jízdě na neutrál pazvuky svoji intenzitu zesílí, po zařazení rychlosti zeslabí, ale nevymizí, tedy až do doby, kdy je povrch silnice zase kvalitní Vzhledem k charakteru pazvuků nepředpokládám, že by ho generoval nějaký volný díl v karoserii nebo motorovém prostoru. Je obecně známé , že podobné pazvuky se u aut vyskytují až po ujetí výrazně větší dávky kilometrů (50.000km a více dle kvality a značky auta). Na vině je většinou uložení kola, příčných ramen, stabilizátoru nebo uložení pohonného ústrojí. U nového půlročního auta s najetými 7500km je tento jev z hlediska uživatele nepřípustný. Proto Vás žádám o poskytnutí plné technické podpory ze strany Škoda Auto při řešení tohoto problému.
S přáním hezkého dne Miklisek