Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/01/13 ve všech sekcích
-
Super sraz, vcetne navstevy specialni o2 s zarovkama:) Diky za cokoladu a za dalsi nove zname. Pawouku, ja Ti dam skoro flashky! :-D To je jakp sportak.. Zamerne odlehceni v ramci rychlosti2 body
-
Protože přední náprava (a vlastně celý zavěšení motoru i nápravy do kastle) je použitá už od prvogenerační fábule - jsou na ní jen zesílený některý věci, jako jsou tyčky stabilizátoru, silentbloky spodních ramen a podobně, který se u první generace všeobecně předčasně opotřebovávaly. KONCEPT Roomstera vyvstavovanej ve Frankfurtu a dalších autosalónech měl i na předku nápravu širší, původem z prvogenerační oktávie. Záměrem totiž bylo auto s co největším vnitřním prostorem za pokud možno co nejmenší vývojovou cenu, tudíž se sáhlo po kompletní podvozkový platformě z oktávky. V případě zájmu dodám fotky přímo konceptu z muzea v Bolce. Je vepředu širokej jak sněžnej pluh. JEN6E takto koncipovaný MPV neprošlo přes ekonomickou cenzuru cifršpiónů z Vlkohradu. Nařídili snížit cenu cestou vypuštění spousty velice pokrokovejch a uživatelsky hodnotnejch prvků - třeba vypuštění bočních posuvnejch dveří vzadu byla naprostá sviňárna. Kvůli omezení konkurence vůči dalším MPV a dodávkám přímo od mateřský značky (Caddy) bylo taky zamítnuto použití předku z oktávky - musela se použít užší náprava, aby se nedaly jednoduše vestavět širší a výkonnější motory a převodovky. Proto se naprosto pravdivě říká, že se na sériovku Roomstera použila přední část z fábule (z prvogenerační) - a jen se překarosovala do "roomster looku". Že se pak identickej "fejs" použil i pro sériovku fábule druhý generace je jiná věc. A že se na zadek použila vlečná kliková zadní náprava zase z první generace kokty je opravdu požadavek na ekonomický využití už vyvinutýho komponentu, navíc s rezervou spolehlivosti a s požadovanou nosností. Mezi ně je u roomstera položená podlaha, která je samostatně vyvinutým konstrukčním celkem - žádný jiný auto koncernu takovou podlahu nepoužívá. Tudíž Roomster JE KŘÍŽENEČEK - předek PODVOZKU je z jedničkový fábule (ibiza, polo), zadek z okty (toledo, passat/golf), mezi nima je samostatně zkonstruovanej "přechod"... A přitom je ten kříženeček povedenej a výborně použitelnej i na českejch tankdromech jen ouředně vydávanejch za silnice. Podvozkově v daný hmotnostní a cenový kategorii je podvozek roomstera naprostá špice co se týká jízdních vlastností, charakteristiku tlumení a pružení ladil někdo, kdo tomu opravdu hoví a kdo si s tou prací vyhrál - nechci tvrdit, že si nechá líbit absolutně všecko, ale v kategorii MPV předohrab bez aktivního stabilizačního systému jsem neřídil "sedivější" auto.2 body
-
No tak to je zajímavá možnost jak z legalizovat úpravy na autě. Ale pokud tam člověk přijede s obyč cockama a v tom napaleny xenony tak ho stejně vyhoděj na to mu asi nikdo atest nedá... A už vidím jak tam jede někdo chipem a platí za to aby to bylo v TP když na technicky a ani policie nemá možnost chip na autě zjisti. Spis by me zajímalo jestli by zapsali jiný rozměr kol např. u starších kol nebo u kol bez tipoveho listu to už by bylo zajímavé :-)...2 body
-
1 bod
-
To jsem se včera youtube na to díval odbíram jeden rusky kanál. Bo to a jak se jezdí v Rusku to je šílené. http://www.youtube.com/user/CarCrashCompilation7/videos1 bod
-
No mě spíš zaujalo, že jako zářný příklad podvodů s najetými km si SOVA vzala na paškál autobazar ESA, který jako 1. certifikovaný prodejce vozů rozjel kampaň Garance kontroly.najetých km. Takže Hovno milé ESA1 bod
-
joo, počuli sme o tom. škoda ho bol to fajn herec, hlavne v sérii Rýchlo a zbesilo. len neviem, ako teraz chcú dotočiť siedmu časť R.I.P.1 bod
-
JirkaBrno a další,kde jste přišli na to že Roomster je kříženeček a podobně mezi fábií a ostatním?To že auto využívá nějaké podvozkové díly stejné jako některé předchozí generace automobilky je běžná praxe u skoro u všech automobilek a koncernů,nevidím na tom nic špatného protože je určitě lepší použít osvědčené díly než vymýšlet pořád všechno dokola a jinak,díky tomu je na tom Room tak jak je a myslím si že co se týče podvozku a jízdních vlastností je na tom dost slušně,jinak nevím v čem by měl být kříženeček protože pokud si pamatuju tak se vyráběl o rok dříve než FII a nechápu teda proč lidi říkají že je room jen větší Fábie a podobně,Roomster je Roomster a pokud vím tak právě Fábie II využívá díly z něho a ne opačně...1 bod
-
Ale jde to nastavit stačí jen to kolečko dát mezi ty obrázky a fouká to na tělo i nohy Tam neni podmínka aby to bylo vždy na tom obrázku. Ale pokud máš climatronic to ti musí říct někdo jiný zda to jde. Ale u manualu to jde.1 bod
-
Dobré téma. Naprosto souhlasím se vším, co Kazimir napsal. Designově se mi Superb líbí víc než Passat. Poměr ceny/kvality/výkonu oproti ostatním zmiňovaným autům hraje určitě ve prospěch Superbu. Stejně tak souhlasím s tím, že S3 koupit nejdříve po roce nebo dvou po vyladění chyb.1 bod