Motor by po 50-60 tisíc km mal byť čistý, ale to čo vidím na tých fotkách je doslova humus, ako keby som pozeral na nejaký nafťák ktorý už absolvoval cestu na Mesiac a späť. Aj ty, aj pjotr ste menili olej každých 15 tisíc, čo by malo byť ok, ale potom nechápem prečo je tam tak veľa karbonu. Čo sa týka teba enol, ľutujem že si takto dopadol, ale na druhej strane musíš chápať aj servis. Od kúpenia auta si ho dával na údržbu niekam inam, tak nemôžeš od nich očakávať že ti po skončení záruky budú platiť opravu z vlastného. Oproti tomu vidíš, že pjtor s kulanciou nemá žiaden problém. Obaja máte rovnaké staré auto, podobný počet kilometrov, rozdiel je iba v tom, že on chodil do značkového servisu. Každopádne ďakujem, źe ste dali vedieť, a po týchto vašich skúsenostiach budem chodiť do značkového aj dlho po skončení záruky, a ešte viac skrátim interval výmeny oleja a filtrov.