Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/18/13 ve všech sekcích

  1. Tak jsem se právě vrátil ze servisu, kde mi bylo sděleno následující: automobilka na kulanci zaplatí 100% materiál a 100% práce. Odcházel jsem ze servisu nadmíru spokojený, jen doufám, že to tak opravdu bude, až dojde k převzetí auta. Pouze je problém v dodací lhůtě motoru, který nemá automobilka na skladě. Takže se k tomu automobilka postavila super. Předpokládané náklady sdělené v servisu se měly pohybovat okolo 65tisíc. Do konce týdne bych měl vědět kdy bude nový motor. Dnes je to přesně týden, co auto muselo být odtaženo do servisu. e1.: Olej byl měněn vždy před uplynutím 15000 najetých kilometrů. Styl jízdy: s co nejmenší spotřebou (cca 5,9-6l), ale ne vždy to vydržím. Jízdy od 6km více, jak ve městě, tak dálnice. Řekl bych, že rovnoměrně, jak krátké, tak dlouhé trasy. Dnes mi autorizovaný servis bohatě nahradil případně ušetřené nějaké kačky v garáž servisu.
    2 body
  2. Pokud je auto v záruce, tak je lepší značkový servis. Ale souhlasím s tím, že máš ze zákona nárok si vybrat jakýkoliv servis na údržbu a pokud je závada zařazena do akce kulance, což tyto motory očividně jsou, tak by měla snad platit i pro tebe, pokud se přihlásíš. Zřejmě na ní ale není právní nárok a záleží na výrobci, jestli ti ji uzná. Ten tvůj mechanik, pokud má oficiální servis, by se mohl na Škodovku obrátit, napsat jak se o auto staral a jak se to přihodilo. Z druhého případu je vidět, že to nedokáže někdy odhalit včas ani autorizovaný servis.
    1 bod
  3. Motor by po 50-60 tisíc km mal byť čistý, ale to čo vidím na tých fotkách je doslova humus, ako keby som pozeral na nejaký nafťák ktorý už absolvoval cestu na Mesiac a späť. Aj ty, aj pjotr ste menili olej každých 15 tisíc, čo by malo byť ok, ale potom nechápem prečo je tam tak veľa karbonu. Čo sa týka teba enol, ľutujem že si takto dopadol, ale na druhej strane musíš chápať aj servis. Od kúpenia auta si ho dával na údržbu niekam inam, tak nemôžeš od nich očakávať že ti po skončení záruky budú platiť opravu z vlastného. Oproti tomu vidíš, že pjtor s kulanciou nemá žiaden problém. Obaja máte rovnaké staré auto, podobný počet kilometrov, rozdiel je iba v tom, že on chodil do značkového servisu. Každopádne ďakujem, źe ste dali vedieť, a po týchto vašich skúsenostiach budem chodiť do značkového aj dlho po skončení záruky, a ešte viac skrátim interval výmeny oleja a filtrov.
    1 bod
  4. Fu to neznie velmi optimisticky daj vediet ako si dopadol ale obavam sa ze olej uz nepomoze
    1 bod
  5. ještě k předchozím příspěvkům...nemám maxidot, tudíž nevím teplotu oleju, nicméně, když vezmu v potaz teplotu venku cca -2st. přes noc vychlazený auto, tak modrá kontrolka zhasíná po ca 5-6km víceméně ustálené jízdy 70kmh (občasná akcelerace, za trasu dva, max 3 rozjezdy na začátku), čím víc akcelerací např. předjíždení tím dřív logicky zhasne. Po dalších 6ti km na to šlapu už bez obav (při jízdě do kopečka se musí patřičně vytočit jinak to nejede ...lehce nad 3tis) vždycky začne po tomhle topit jak divej ale to už jsem skoro v cíli:) Nicméně teplo v autě je už po těch 6ti km. Jestli nestačí jezdit denně 2x 12km tak fakt už nevím S naftovým italským pětiválcem co měl 270tis km, jsem jezdil i v krutých mrazech 2x 3km denně a vůbec jsem to neřešil (jen jsem klepal kosu, ráno budil půlku ulice ale tam už tomu stejně nebylo pomoci)..
    1 bod
  6. Manfroto: Stejně si to nekoupíš. Chtěl si opět jen zdůraznit, že je Octavia drahá, má horší výbavu a nemá víceprvek. Kecy o tom, že si si nebyl jist jsou jen tvůj výmysl, protože tvoje příspěvky jsou dost čitelné a mě už přijdou otravné. Ona je stejně zvláštní nemoc chodit mezi majitele OIII a furt jim říkat jak to auto vlastně nemá smysl kupovat. Jsi jen obyčejný Troll
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...