Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/31/13 v Příspěvky
-
ak budeš stále nad každým dielom motora takto rozmýšlať či sa pokazí alebo nie,tak nič nekúpiš...2 body
-
Kolegyně a kolegové, taktéž se připojuji k přání všeho nejlepšího do Nového roku 2014. A jelikož jsme na motoristickém webu, tak tedy přeji všem nám a hlavně našim plechovým miláčkům, spousty kilometrů bez nehod (dopravních i životních) a poruch (jak mechanických, tak zdravotních).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taky se přidávám s přáním do toho nového roku ať máte všeho dostatek štěstí, zdraví a taky víc peněz na úpravy na ty naše vozítka1 bod
-
1 bod
-
Přidávám se s přáním ... ...hlavně zdraví, štěstí a mnoho kilometrů bez nehod a poruch1 bod
-
Všetkým prajem veselého Silvestra a šťastný Nový rok A nezabudnite že pod vplyvom sa za volant nesadá1 bod
-
no já mám pocit, že maximální krize ve kšeftě právě probíhá. A jen čas ukáže, jestli byla skutečně maximální nebo příjde něco ještě horšího. To, že někdo chce zálohu na cokoliv, co pro zákazníka musí objednat, považuju za zcela legitimní. Bez zálohy si totiž každej myslí, že ho ta objednávka k ničemu nezavazuje. Je třeba vidět tu minci z obou stran.1 bod
-
No tak sorry, ale koupit si vůz co nechci, kvůli eventuelní delší čekací době a manipulaci prodejcem, bez jakékoliv porady s třeba doudenním zvážením situace a rozmyslem, kontaktování klientského centra ŠA a podobně, mi přijde s prominutím víc než hloupé. Já měl na objednávce datum dodání v kalendářním týdnu. Ale nevím do jaké míry je to závazné a sankcionovatelné v obchodních podmínkách daného prodejce, jak to upravuje ŠA a podobně. Ale obecně je známo, že pozdní dodání prodejci nějakým způsobem mírně odškodňují(dovýbava, zimní kola, pojistka, sleva aj.) Když jsem šel kdysi objednávat auto, tak jsem se domluvil na konfiguraci, na ceně a hned sdělil, že jestli ho chtějí prodat, žádná záloha nebude, chvilku se vrtěli na židli a pak že jo, ale to byla max.krize a chtěli za každou cenu prodat, to by se mi dnes nepovedlo. Toť jen můj názor, nějaké postřehy a dojmy což asi nejde uznávám uplatňovat plošně a všude.1 bod
-
Krásné auto , pro Feldy mám slabost a ta tvoje se mě zrovna moc líbí, vidím limitovaná edice Magic, ta měla i el. okna.. a r.v. 1998? Mám v plánu až budou peníze a naskytne se dobrá koupě jednu Feldu koupit, postavit někomu do garáže a až bude čas, tak ji dát do původního stavu..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
..rozpravaju sa dvaja chlapi.. ..ty pocuj..ako to ze ta zena pustila do krcmy?.! ..no vies..dal som jej penu do vane..aby ma nezdržovala.. ..penu?..aku omladzujucu?.. ..nieee..šak montážnu!..1 bod
-
Tak jestli jsi myslíš,že jsi pořídíš auto 10-15let staré a nebude tě to nic stát,tak to jsi na omylu u jaké koliv značky.1 bod
-
1 bod
-
Zmysel lakovania list je v tom, ze si Skodovka moze vypytat 170euro za nelakovane listy v outdoor verzii1 bod
-
Hravec přít se s tebou nebudu, za sebe můžu říct jen to, že mám za sebou jednu zimu s clonou na predFL a jednu bez a rozdíl je značný.1 bod
-
Vždyť jsem to tady už psal, jednoznačně dochází k dřívějšímu ohřátí motoru na provozní teplotu, ten co jezdí kratší vzdálenosti v zimě to jistě ocení, že nepřijede do práce a na budíku nebude mít 70st. Tohle mám vyzkoušené a může si to zkusit každý jedno ráno v zimě se clonou a poté bez clony - výsledky uvidít sám. A ano když se podívá po zimě na motor, není ušpiněn, ale já v tom vidím převážně + že se motor jednoznačně dříve ohřeje, nejede se studeným motorem v -20 st. 10 km a ručička teploměru se ani nepohne.1 bod
-
S tzv.clonou, (jsem asi ze staré školy, já tomo říkám pořád lidově dečka) dosáhnu daleko dříve za stejných klimatických podmínek plné provozní teploty na vozidle +- 90st.Jde to krásně vidět na starých dobrých motorech 1.9 tdi 66/81kw : Četl jsem si tady názory i v jiných tématech a každý se může vyjádřit, tak doufám, že mě zato tady neukamenují, ale já jsem jednoznačně PRO. Není třeba to rozebírat z hlediska teorie (okruh, voda..), praxe je prostě taková, že vozidlo se zahřeje rychleji (vnější část chladiče není ochlazována v celé své ploše). Pokud pojedu za stejných klimatických a provozních podmínek se stejným vozidlem bez a se clonou, tak se clonou dosáhnu dříve teploty 90st. Navíc clonu většina řidičů montuje (s přihlédnutím že jsme na Oc.fóru) na horní část plastové mřížky, přičemž k největšímu náporu, příp.ochlazování dochází právě spodní částí (spodní částí masky). Člověk, který jezdí s autem na delší tratě třeba rozdíl nepozná, nebo to nějak neřeší. Píšu tady ale z vl.zkušenosti, že pokud jedu např.trasu +- 15 km v -15st. i s přihlédnutím k tomu, že je např.povrcvh vozovky pokryt uježděným sněhem apod. - styl jízdy, tak rozhodně zahřeju rychle vozidlo s dečkou a nepřijedu např.do práce a motorem na 70st.1 bod
-
Mám F1 r. 2006, HTP 40kW. Jezdím s ní od r. 2010, za tu dobu najeto 100tkm. Najezdím cca 40% město, 40% okresky a zbytek dálnice. Za 2 roky dlouhodobá spotřeba 6,51 l. Pro sledování spotřeby jsem si vytvořil jednoduchou tabulku v Excelu, kdo chce, může jí použít. Po každém natankování vynuluju počítadlo km, naberu plnou a při dalším tankování si zapíšu kolik jsem na danou nádrž ujel(sloupec B ) a kolik jsem natankoval litrů(sloupec C). V sloupci D se mi pak ukáže průměrná spotřeba pro danou "nádrž"(pokud je nižší než celková průměrná spotřeba(buňka G2) tak se zobrazí zeleně, jinak červeně). Ve sloupci E je pak zobrazeno o kolik se spotřeba změnila vzhledem k poslednímu tankování. Samozřejmě že pro jednotlivé tankování nemusí být daný výsledek úplně přesný (někdy vám pistole vypne dřív, jindy později), ale časem se to srovná a myslím že to ukazuje +/- přesně. P.S.: Kdyby se někdo divil, že v tabulce mám zaznamenáno jen cca 88tkm tak je to proto, že jsem si tabulku udělal až po několika měsících co jsem s autem jezdil. spotřeba.zip1 bod
-
pokud to není hnuté moc, tak se to dá doladit taky šroubami, je to stejné, u chladiče výška a na kraji směr. Správně se pak má udělat základní nastavení na VAG-u, ale pro malou korekci nemusí...1 bod