To máš pravdu, já ovšem nebyl jako kupující seznámen, že budou vrzat plasty, praskat nebo rachtat rozvody atd. atd. Já pouze akceptoval cenu, kritizované plasty - věřil jsem, že když to takto udělají, že i když to bude plasťáček, což mi samo o sobě nevadilo, že to budou mít vychytané aby ty škarohlídy setřeli. To, že budou vrzat mi bylo jasné, to časem začne u každého auta, ale čekal jsem alespoň 60tis. Nad ledasčím člověk mávnout rukou může, protože mu to vynahradí naopak klady. Pokud ovšem je tam těch kompromisů více, s kterými se potýkáš každý den (absence zpětného ventilku ostřikovačů, vrzající plasty - reklamováno, nevyřešeno, ovládání oken jak z felicie - zvuk pohonu + ovládání bez dojezdu, řešit furt jestli silentblok převodovky klepe či neklepe u nového auta) pak ti jaksi začnou ty zápory převažovat nad těmi klady, protože je prostě vnímáš každý den, což je škoda, protože je to jinak dobře vymyšlený auto. Škoda si to hold kurvý sama až moc velkými úsporami za každou cenu za pár korun. Docílí toho, že moje další auto už příště Škoda být nemusí. Rapid zas až tak moc levný auto není aby tam muselo být tolik kompromisů. Jsou prostě věci, na které nepřijdeš hned při předváděčce a když pak všude čteš od novinářů, jak je to vynikající auto a cosi kdesi, marketing tě prostě semele. Zajímavý, že dnes Ti samí novináři při testu Spacbacku píší jak je to či ono oproti původnímu liftu lepší atd. proč tedy o tom nepsali před tím, že je to uskákaná koza atd. No to jsem se ale rozvášnil a Pawouk mi tady za chvíli půjde po krku :-) Tedy tímto bych tuto debatu zde ukončil.