Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/26/14 v Příspěvky

  1. 30Nm sa uťahuje kovový šrób... ....tento motor má spodnú časť olejovej vane z plastu,takže je tam aj plastová zátka s O-krúžkom,ktorá sa mení pri každej výmene..uťahuje sa nadoraz,ale OPATRNE (NEPRETIAHNUŤ!!!!) obj.číslo 06L103801 inak súhlas čo napísal Hurikan88
    3 body
  2. clinte z toho proste plyne, nech si co mas a bud za to rad, aspon si budes uzivat poradne auto. pokud ti chybi vykon tak chip to vyresi
    2 body
  3. Záleží jak moc jsi to sešlápnul, jestli až na podlahu tak to jde hned do režimu sport a podřazení alespoň u mě. Při nižších rychlost jsem zaregistroval takové to chvilkové zaváhání jak píšeš, ale ještě se sžívám z vozem. Mám ho cca měsíc Jinak u mě se potvrdilo to co někteří říkají-když vyzkoušíš automat už nechceš manuál tak snad mi šéf pořídí nového služebáka v automatu
    2 body
  4. Celou tuhle taškařici jsem přesunul tam, kam patří = do Hospody. Takže směle tlachejte dále.
    1 bod
  5. Nic se nedej, žádný řemen tam není. ZDE máš pěkné obrázky motoru HTP. Tak jim to ukaž. Nu a ty se pro změnu podívej SEM a zjistíš, že tam je stále řetěz - u Rapida se (kromě některých konstrukčních vylepšení) změnilo označení na MPI a zvýšil výkon na 55 kW.
    1 bod
  6. Neměří (nevyhodnocuje) se přímo kvalita oleje, ale měří se jeho opotřebovávání. Jako když z metrového prkna uřízneš (spotřebuješ) 30 cm kus, tak víš, že tě zbývá 70 cm. viz příloha Edit: koukám že Kubino a Pawouk byli rychlejší. 44-Prodloužené-servis.-intervaly.pdf
    1 bod
  7. Co zabralo?? Dexempo, dexempo nebo krumplex???
    1 bod
  8. Nemyslím si, že 2,8 si kupuje někdo na chalupu a jednou za týden do kostela. A dle přesyceného trhu s ojetinami, české vychcané mentality doprovázené dírami v zákonech je více než pravděpodobné, že to stažené je. Navíc, je-li si někdo vědom dobrého stavu a najetých km, vypíše do inzerátu celý VIN Stáhnout tacho, naleštit kastli, vyměnit gumy na pedálech, pošolichat sedačky a omakaný volant a celý vnitřek nesmyslně naolejovat olejem, aby se to lesklo umí dnes každý bazar (což je i tento případ) a taky to tak každý dělá...
    1 bod
  9. Zase kecáš, ten dotyčný paragraf tady je, ještě jsem ti na ten příspěvek dával odkaz. Mimochodem, měl bys ho znát, jelikož vlastníš řidičský průkaz. Znovu to dělat nebudu. V té první reportáži jsem nic takového neviděl. Na další už nemám náladu, TV senzaceNova není skutečně ten správný zdroj informací.
    1 bod
  10. pěkny světla http://www.drive2.ru/cars/skoda/octavia_rs/octavia_rs_mk2/drhouse/journal/3050773/
    1 bod
  11. to už máš tolik?teda..vím že rodinka manželka malý:-)sleduju tě na Facebooku:-)a kdyby jsme nebyli v chorvatech tak se i ukážu na svatbě na vyskři:-)já mám na HTP už skoro 300tisíc...minulý týden nebo nějak tak jsem teprve dělal spojku:-)tak doufám že roomsřík vydrží to samé nebo i víc:-)
    1 bod
  12. Jojo, mám to také spočítané, v configu mi RS vyšla kolem 700tis ceníkovka bez slev. Když vybavím Eleganci, jsem tam skoro také. Možná je tam rozdíl tak 30 tis a to už raději šáhnu po RS. Ona ta 1,8 špatná není a výkonem dostačuje, ale z RS jsem měl za jízdy opravdu radost, jak to letělo
    1 bod
  13. U mě je to jasné celkem, RS v benzínu a liftu. Pokud nebude financ, tak zase tu 1,8 TSI v eleganci. Já bych šel do trojky hned, ale to se prostě nedá, musim dvojku trochu volítat
    1 bod
  14. Je třeba si zvyknout na trochu jiné reakce než manu! Zvykl jsem si velice rychle. DSG řadí rychleji jak já manuálem.
    1 bod
  15. před dvěma dny mi přišly kola na letní sezonu už jen aby byly na autě .. a co máte přichystané vy ??
    1 bod
  16. Dnes jsem v Mostě cca. od 10:00 do 13:00. Jestli chceš můžem otestovat.
    1 bod
  17. clinte, DSG je o pohodli, kdyby si jezdil jako nekteri moji kolegove 100t km rocne, tak bys byl za DSG vdecny
    1 bod
  18. DSG je pro ženské a lenochy, co mají auto jenom k přepravě prdele z bodu A do bodu B. My, co si rádi užíváme svobodu a radost z jízdy asi jedině manuál. Já jsem jel delší trasu s Prassákem TDI 125KW a musel jsem tam mít jenom režim sport, protože se mu vůbec nechtělo předjíždět. Před zatáčkou tam byla šestka, já jel za autem, za zatáčkou ho chtěl hned předjet. S manuálem bych si tam včas podřadil, jenže tady jsem musel projet zatáčku, pak sem šlápnul na plyn a auto nevědělo chvíli, co od něj chci. Musel jsem kick down, podřadilo to o dva dolů a já mohl začít předjíždět. To už si ani nechci představit to předjíždění, kdy ti v průběhu na režim D řadí při nízkých otáčkách další stupně nahoru....
    1 bod
  19. No MPi v naftě to bych chtěl vidět jak by to fungovalo
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...