Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/05/14 ve všech sekcích

  1. Už jsem to udělal za tebe.... https://www.facebook.com/skoda.cz/posts/649456848459769?stream_ref=10 https://www.facebook.com/skoda.cz
    3 body
  2. Dukaz misto slibu mam D. Vyrobeno 7. tyden 2014. Tak by me zajimalo, co Skodovka udela aby se tohle nemedializovalo. Do aut na prase montuji vadny dil a to vedome.
    3 body
  3. Přídavná USB zásuvka pro nabíjení nebo napájení telefonu nebo tabletu pro pasažéry vzadu. Vhodné zvláště jako doplněk pro dlouhé cesty, kdy se děti baví hraním her v telefonu nebo sledováním filmů v tabletu. Zásuvka má v sobě integrovánu nabíječku 1A. Pokud nechcete, aby nabíječka "žrala" akumulátor, je nutné ji zapojit na spínané napětí od klíčku. V RAPIDu jsem neobjevil bližší bod spínaného napětí než v pojistkové skříňce. Rádio SWING kupodivu spínané napětí nemá přivedeno (AMBITION FRESH m.r.2013). Postup: 1. V krytu loketky vyříznout otvor pr.27mm, rozměřit tak, aby otvor vyšel mezi dvě vnitřní žebra. 2. Na černý kablík dát kabelové oko M5, šroubem do plechu upevnit k plechové matici, která je na držáku loketky. 3. Červený kablík opatřit kolíkem (samec), cca 2m kabelu 1mm2 opatřit dutinkou (samice) pro případné rozpojení v budoucnu. Spoj zaizolovat smršťovací dutinkou nebo elektrikářskou izolačkou. 4. Kabel protáhnout skrz středový tunel a přístrojovku k pojistkovému bloku. Dobré je vyndat kastlík na nápoje pod climatronicem a demotovat rádio. Já demontoval ještě spodní kryt sloupku řízení, ale není to nutností, akorát se pak víc plazíte pod přístrojovkou a odíráte si ruce. Kabel fixovat stahovacími páskami na vhodných místech k jiným el.svazkům, aby nikde nevadil nebo se časem neprodřel. 5. Demontovat pojistkový blok, vysunout směrem doprava a pak dolů pod přístrojovku. Jde to poměrně špatně, svazky jsou dělaný opravdu na míru, ani mm navíc. Ale je třeba se toho nebát a trochu zabrat. Odcvaknout a sundat zadní kryt pojistkového bloku. 6. Na kabel od USB zásuvky nacvaknout vhodný pin (já použil 000979021E). Vysunout modrou jistící lištu ve horní řadě pojistek. Kabel zasunout do volné pozice 40. Vrátit zpět modrou jistící lištu, zadní kryt a pojistkový blok namontovat zpět do přístrojovky. 7. Vložit pojistku 5A, vyzkoušet funkci, zda se nabíjení spouští jen při zapnutém zapalování.
    1 bod
  4. Chápu, že Škodovku bráníš, když nejspíš děláš v autorizáku (viz fotky H-čka v tvém příspěvku). Ale fakta jsou vcelku jasná: - celkem 37 lidí tady na fóru má problém a dle mého mínění je to špička ledovce, protože o tom diskutuje - D-čko se vesele montovalo do aut, když už se vědělo, že dělá problém. Pokud by D-čko bylo konstrukčně pořádku a byla jen vadná nějaká výrobní šarže, neřeknu ani popel a o skryté vadě ode mě neuslyšíš. Ale takhle? Pro mě to prostě skrytá vada je, protože takovýto díl nezačne klepat po několika málo tisíci km resp. několika měsících od uvedebí do provozu! Díly uložení hnací jednotky obvykle vydrží mnohonásobně víc. - v ETCE je po jedné z posledních aktualizací H-čko vedený jako by bylo montovaný od počátku výroby, D-čko jakoby nikdy nebylo.A ani to neudělali tak, jak se to dělalo doposud, že starý díl tam byl normálně veden a po rozkliknutí se objevilo něco ve smyslu "vyběhlý z výroby, nahradit ....." Tím servisu ještě víc ztížili práci - viz Jacoob, co mu technik tvrdil, že mu to nemůže klepat, že dle VINka tam má už nový díl a realita je D-čko. - servisy neměly žádný inoformace v TPI o problému; každý, z odpuštěním, prd, když něco drnčí čí vibruje, to tam je a o silenbloku nebylo ani vidu ani slechu. - kdyby klepajících aut byl opravdu málo, asi by s výměnama nedělali takový drahoty a nemuseli bychim servis a potažmo ŠA prudit a složitě se dovolávat svých práv. To mě na tom štve asi nejvíc. - ano můžeš mít pravdu v tom, že na počet prodaných aut to bude asi pod limitem %, kdy to pak už je hromadná závada. Záleží na tom, kde auto jezdí, jestli po hrbolatých cestách - tam dostane auto zabrat a skrytá závada se pak objeví dřív (pro majitele auta ideálně ještě v záruce); jestli jezdí auto po hladkých cestách, pak se klepající silentblok objeví nejspíš po záruce a bude to bráno jako běžné opotřebení dílu, ale určitě to bude na menším kilometrovém proběhu, než na jiných autech nebo na předchozích generacích aut koncernu. V tom případě bude ŠA z obliga a ještě si servisy namastí kapsu na opravách po záruce - 2600Kč/auto. Fakt super přístup!
    1 bod
  5. Ako sa dá hovoriť o tom že Dčko je skrytá vada pokiaľ s tým väčšina áut nemala problém ? ona to Škodovka berie s trošku dlhodobejšieho hladiska a s pohľadu koľko kusov sa "pokazilo" ... Predalo sa tu hodne rapidov a viem prakticky o dvoch týchto silentblokoch a to jeden majiteľ pri púšťaní spojky a rozbiehaní vie urobiť krásne prískoky vpred a šklbanie kde sa nečudujem ničomu ....
    1 bod
  6. Jako ucházet to ani nemusí, ale já bych v takové pneu moc důvěru neměl, projedeš dírou nebo někde ostřeji zatáčku a kdyby to prdlo, je to o hubu... Navíc ta trhlina na druhé fotce nevypadá, že je zrovna malá. ..
    1 bod
  7. Důvodem není tvrdý podvozek a ani vibrátor ) Snad v každým vlákně se omílá špatná kvalita interiéru. Komu nedrnčí plasty v autě, tak má zatím štěstí. Nebo nemá OIII
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...