Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/01/14 ve všech sekcích

  1. Na Rapidu 1,2 TSI máš tenhle, ale prodává se to bohužel jenom jako celek i s motorem....
    2 body
  2. 2 Hravec - protože to ve svojí době byl pouhej odpad vznikající při destilaci surový ropy, při který se získával petrolej - nejdřív tekla lehká frakce, která byla moc těkavá, ta se nepoužívala, na svícení se používalo to, co se dnes bere jako základ leteckejch paliv a motorový nafty = lehkej minerální olej... Až Karl Benz přišel na to, že ta "zbytečná" a proto laciná těkavější lehká frakce má výhodnej vysokej energetickej obsah a je zároveň snadno zápalná elektrickou jiskrou - takže na ni upravil původní LeNoirův a Ottův motor, do tý doby běžně pracující na dřevo- nebo uhlo-plyn, dneska by se řeklo svítiplyn nebo aspoň "generátorovej" plyn. Stačí? Na tohle opravdu Googla nepotřebuju, ani Wikipedii. A dokonce vím, jak vymejšleli prapůvodní "karburátor" = Benz držel u nasávacího hrdla válce na pokusným motoru hrst "pucvolu" a z konvičky sloužící původně k nalívání petroleje do lampy = se zahnutou a zúženou hubičkou na ten pucvol pomalu nalíval benzín. Nalíval, nalíval, přitom mu pomocník setrvačníkem protáčel motor - až to křáplo a vzduchem letěly střepiny roztrženýho válce...
    2 body
  3. Celý je to o tom, že xNG (a je jedno jestli CNG nebo LNG = rozdíl je jen ve skupenství) je přírodní produkt, kterej je potřeba pro spalování v běžným pístovým motoru jen mechanicky přefiltrovat = zbavit vody a případnejch mechanickejch nečistot. Zbytek je skoro beze zbytku spálitelnej tak, jak vyfoukne trubkou někde ze země. Naproti tomu všecky kapalný paliva s výjimkou mazutu se musejí rafinovat = destilovat a dál chemicky zušlechťovat, aby se chovaly jak je potřeba pro danou kategorii motorů. Vedlejším produktem rafinace kapalnejch paliv jsou i plyny označovaný jako LPG. Tudíž svět se snaží vynakládat co nejmíň energie a tím i peněz na předběžnou přípravu paliv a naopak sahá čím dál víc po těch, který může využívat v přírodní = NATURÁLNÍ podobě. A vo vo vo vo tom to celý de facto je...
    2 body
  4. a co TopGear na O III ? ZDE
    1 bod
  5. Tak tak. Ale šoupneme stranou tu jeho třílitrovou plečku...
    1 bod
  6. tak roomster 2009 za 170 000 a superb 2007 za 335 000? to je kurva rozdíl ne? :-)
    1 bod
  7. Faktem je, že Ekkar (ač znalec) toho napsal tolik, že ani já jsem neměl tu sílu to číst, navíc řada věcí obyčejného smrtelníka ani nezajímá, mě osobně stačí vědět jaká je spotřeba, kde to můžu natankovat, kolik to stojí a jak moc je to nebezpečné v případě havárie....
    1 bod
  8. http://www.stream.cz/meziplyn/10002029-skoda-yeti-2-0-tdi-outdoor :D :D pracoval sem s chybným materiálem to je tak natrvrdlej, že to nerozná :D
    1 bod
  9. hoši jak jsem řek, bojím se, že to datum je pro mě špatný. Ale díky za pozvání, když by to vyšlo, rád přijedu.
    1 bod
  10. S Hravcem je fakt zabava. Sice tady nechce resit OT, ale neustale se pta a vytahuje OT veci... A na vycerpacajici odpovedi pise, ze tohle ho neohromi. Ale tak co, hlavne porad neco psat, ze? Treba "uz neresme OT".
    1 bod
  11. Jistě, také s ním souhlasím a psal jsem to proč. chtěl jsem zjistit, kolik si člověk může dovolit aby třeba až jednou bude v nouzi, věděl co a jak. Teď vím, že min. 20 po té co ukáže nulu bezpečně ještě ujedu a tím pro mě tato zkouška končí. A zase trochu sranda musí být a adrenalin a já rád překonávám výzvy a Miklisek mě nepřímo vyzval. Konec konců si myslím, že je to dobrá informace i pro vás ostatní a vy už teď nemusíte testovat a riskovat. Měl bych dostat medaili řádu "Jezdících na výpary".
    1 bod
  12. tel: +420 326 811 111 e-mail: info@skoda-auto.cz
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...