Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/13/14 v Příspěvky

  1. Ano jde to, dokoupil jsem si gumový koberec do Combi (mám mezi-podlahu) - pasuje to perfektně a naprostá spokojenost... většinou podlahu vozím vyndanou a to pasuje také perfektně.... kód orig. ŠA - 5E9 061 160 To co píše Hravec je jen hlubší a je to gumová vana, to moje se jmenuje gumový koberec (a je jen jednostranný)... Tím je toto téma u konce
    2 body
  2. To by me teda taky zajimalo. Podle me je to hovadina. Kdy jet na vymenu oleje u promenliveho intervalu resi software podle stylu a delky jezdeni, urcite nedela rozbor oleje.
    2 body
  3. Kolik let je mnoho? Poslední O1 sjela 12/2010? To už nejsou kvalitní ani origo díly? Zase tady někdo šíří .....
    1 bod
  4. Pyro - no proto, už jsem si myslel že tu pitomost s ET zopakuješ...
    1 bod
  5. ZDE je odkaz na kompletní info o discích
    1 bod
  6. ALU KOLA - všechna info Šířka ráfku je uvedená v palcích může se lišit od originálních kol i od hodnot v TP, ale doporučujeme nově zakoupená kola zapsat pomocí tzv. Typového listu tabulku šířek ráfku a rozměrů pneu naleznete v technických informacícho pneumatikách. Průměr ráfku tzv. jmenovitý – tedy musí být shodný s průměrem použité pneumatiky (v palcích) doporučujeme používat hodnoty předepsané TP do TP lze zapsat i větší kola. Vhodné pneumatiky a kola pro vozidla naleznete zde pro zapsání do TP si při nákupu kol vyžádejte tzv. Typový list PCD – rozteč počet děr x průměr roztečné kružnice v mm nenaleznete ji v TP, kola se správným PCD naleznete zde pro některá vozidla (např. Alfa Romeo) se nevyrábějí všechna kola v přesné rozteči (např. 5×98), ale montují se 5×100 pomocí tzv. „ plovoucích šroubů“ ET – zális je uveden v mm a určuje vzdálenost dosedací plochy kola od osy kola. Může být kladný, záporný nebo nulový. může se lišit od hodnot v TP, ale jen v jisté toleranci, která je pro každé vozidlo individuální pro zapsání do TP si při nákupu vyžádejte tzv. Typový list CB – center bore – středový otvor není uveden v TP a většinou ani u kol u většiny kol je univerzální a vymezuje se na potřebný průměr pomocí tzv. centrovacích kroužků např. pro značku ŠKODA ČI VOLKSWAGEN dostanete centrovací kroužek s vnitřním průměrem 57,1 mm a vnějším průměrem shodným s otvorem v kole. Tento kroužek se do otvoru v kole nasadí při montáži. Šrouby/ matice jsou dodávány ke všem alu kolům zdarma (vyjma tzv. přesně vrtaných kol pro VW group a plovoucích šroubů) pro montáž tzv. přesně vrtaných kol pro VW koncern se používají originální šrouby (z ocelových nebo litých kol), které mají kulovou dosedací plochu šroubu nemusíte znát rozměry šroubů či matic – dodáme vám správné podle typu vašeho vozu ke každým kolům DOPORUČUJEME pořídit bezpečnostní systém (sada 4 matic nebo šroubů, do každého se montuje 1 kus, který výrazně komplikuje až znemožňuje demontáž kol bez speciálního nástavce, který je ukrytý ve vozidle). Tyto sady můžete objednat zde. Centrovací kroužky slouží k zredukování univerzálního středového otvoru v kole na přesný průměr dle vašeho vozidla nemusíte znát jejich velikost – dodáme vám správné dle typu vašeho vozidla dodáváme je ZDARMA, pokud jsou k montáži na vaše vozidlo nutné (v případě, že mají kola středový otvor shodný s vaším vozem, kroužky nepotřebujete) Plovoucí šrouby – změna rozteče speciální příslušenství pro montáž např. Kol s roztečí 5×100 na Alfa Romeo (5×98) umožňují změnu o 1–2 mm (5×98/5×100 – Alfa Romeo, FIAT, LANCIA; 5×110/5×112 OPEL, SAAB) toto příslušenství dodáváme za příplatek 1.000,–Kč (celá sada) tato montáž je technicky v pořádku a homologována šrouby nemají pevnou kónickou dosedací plochu, ale nalisovanou pohyblivou podložku s excentrickým středem Alu kola – elektrony – typy jednodílná – nejběžnější (většina kol v naší nabídce) jednodílná – mohou být i s imitací šroubů vícedélná (dvou či tří) – luxusní a exkluzivní kola větších rozměrů montovaná z více dílů (např. prestižní modely OZ Racing). vícedélná – vysoce kvalitní a výjimečná
    1 bod
  7. Pak bych ale nedostal tvou dokonalou odpověd :-)
    1 bod
  8. Sada loketní opěrky DAO 700001 pro dodatečnou montáž je 100% originální příslušenctví škoda. Sada se skládá z: 1x loketní opěrka 3B0864209 AC VVG onyx/antracit 1x krytka pravá 5J0864280 47H onyx 1x krytka levá 5J0864279 47H onyx 1x adaptér 1J0864079 1x držák lok.opěrky 5J0864273A 1x šroub M6GFx35 N90691502 1x šroub Torx M8x22 N90940004 4x šroub Totx M6x12 N10285504 1x návod na montáž cena loketní opěrky pro ČR 1950,- včetně pošty cena loketní opěrky pro SR 2100,- včetně pošty
    1 bod
  9. Nevím jak vážně to myslíte, ale bojím se, že za půl roku bude někdo někde smrtelně vážně tvrdit, že kapacitní senzor kvality oleje vyhodnocuje kvalitu oleje podle obsahu železných pilin. A takhle vznikají fámy a mýty. Už to tady bylo několikrát, ve skutečnosti je to takhle: viz přiložený soubor. 44-Prodloužené-servis.-intervaly.pdf
    1 bod
  10. Běžně v oleji mám piliny? Covece fakt ne.... Ten senzor změří i radioaktivitu vid?
    1 bod
  11. Petře, tak to je skvělá zpráva s tou prací, máš alespoň spoustu času hledat novou práci
    1 bod
  12. Jak by změřil kvalitu? Bullshit prostě ten senzor není laboratoř, ale dle statistik z řídící jednotky, vyhodnotí.... jinak teplotu by měl snad měřit to čidlo....
    1 bod
  13. Jakže to čidlo změří kvalitu oleje?
    1 bod
  14. Tak mám pro sebe dobrou zprávu (pro sebe, protože vám je to stejně u prdele ). Teď jsem mluvil s Bossem a plánované ukončení firmy se odkládá o 1,5 roku. O práci přijde bohužel jen kolegyně a ne já. Tak že Clinte vím, že už jsi měl zálusk na mého Rapida, ale sorry. tím pádem Ti ho za tu dohodnutou cenu 370tis neprodám. Mrzí mě to, ale bude ti muset stačit Tvoje stará O2.
    1 bod
  15. Musis si to nastavit. Ta funkce se jmenuje tusim GALA
    1 bod
  16. Datum už je stoprocentní 12-13.6. 2015. Tento víkend bude festival rekordů. Teď jen upřesním místo (Pelhřimov nebo MB) a přesně, záleží kolik nás bude. pokud 10, nemá smysl jezdit na fesťák... Proto prosím, rozhoďte sítě po FB i kdekoliv jinde a vy, kdož byste jeli, prosím pište na můj mail tomashrabek1978@gmail.com základní údaje ve formátu: Jméno majitele, MR a motor vozu a město. Tak bude alespoň předběžná informace o počtu. Samozřejmě to nebude závazné. Na mail pište jen údaje, nepoužívejte pro dotazy. Včas se všem ozvu s postupujícím časem.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...