Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/30/18 ve všech sekcích

  1. Ahoj, musím se podělit o zkušenost s návštěvou Strakonic. Mám jednoho z prvních Superbů (2015/03) 140kW L&K. Moje požadavky byly: 1 - odemknutí videa za jízdy (Columbus)2 - předělání tlačítka na otevírání kufru, tak aby šel kufr i zavřít (tlačítko uvnitř auta + zvýšit dálku "pro zavření"" na dálkovém ovladači)3 - svícení zadních světel i při denním svícení4 - řasy pro denní svícení5 - mlhová světla při coming home lights6 - pamět vyhřívání sedaček7 - personalizace (sedačka, zrcátka, vnitřní osvětleni -lišta palubky, rádio, denní svícení)8 - increased sensitivity of the throttle pedal (DSG)9 - zamykání při nastartování s kessy10 - easy entry (pojezd sedačky po nastoupení)11 - automatický letní/zimní čas12 - rozšířené nastavení DCC13 - změna barvy zelené na červenou Kromě bodu 7 se povedlo vše (stará verze jednotky). Dále mám vypnuté Start&Stop, možnost úplně vypnout ESC, zobrazení otáček ventilátoru, vypnutí zvukové signalizace při zavírání pátých dvěří a zaktualizovaný FW na jednotkách kde se dalo. Největší boj byl s aktualizací a následnou kalibrací zadní kamery, ale i to se nakonec povedlo. Tovární "teplou bílou" jsme zaměnili za studenou bílou (RGB: 130/220/100, Ferda neznal :)). Zapomněl jsem na jednu věc a to přidání možnosti deaktivace KESSY, tak někdy příště. Jiří je vstřícný člověk, potřeboval jsem ještě vyměnit olej a výměnu mi ochotně domluvil v místním servisu, kde se tak stalo prakticky na počkání. Návštěvu rozhodně doporučuji :)
    2 body
  2. Na dveře nalepit světýlko a naproti na sloupek takový malý magnet. Při přiblížení obou kusů se světýlko vypne. Svítí rychle prerusovane, po nějakém čase, když máš déle otevřené dveře, zhasne samo
    1 bod
  3. Tak snad už vyřešeno! Vyměnil jsem silentbloky na předních ramenech - zvolil jsem Lemforder
    1 bod
  4. Kvalitní servis? A tři přání bys splnit nechtěl?
    1 bod
  5. Nuž nakoniec som to vyriešil takto:
    1 bod
  6. neberiem ti tvoj názor...ale aký šrób v "ňom" sa nesmie doťahovať? ..veď do neho ide rameno
    1 bod
  7. Mám třetí 3.6ku. A musím říct, že až na maličkosti žádný problém. První ročníky měly problémy se softem v dsg a tuším, že mohlo zatékat do mlhovek. Obojí řešila Škoda při garančkách automaticky. Teď mám rv 2011, 56.000km a bez problému. Pouze ve 30.000km jsem reklamoval horní uložení tlumičů ( totálně se rozpadlo) Servis vstřícně vyměnil. Takže za mě spolehlivost. Když supa tak jedině 3.6. ;-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...