Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/04/23 ve všech sekcích

  1. Presne to si myslím tiež, auto sa pripojí na servery škody a ťahá si SW podľa VIN čísla. Nehovoriac o tom, že keď počas upgrade niečo skape, tak to zbohom záručná oprava. Majú na to svoje postupy a ty máš záruku. Keď si vydržal s nepodareným SW od kúpy auta až doteraz, tak radšej už vydrž, dokedy ti to neprehrajú v škode vrámci záruky.
    1 bod
  2. @patrikcevelahele, osobne si taky nemyslim, ze bude vic verzi souboru. Na stranu druhou je ale pravda, ze pokud si dobre pamatuji, tak verze 18XX byly rozdilne podle HW56 a nebo HW58, takze to taky uplne tak nemusi platit. Navic porovnani s Windowsem, a neber me ve zlem, pokulhava. Windows dela 1 dodavatel softwaru a tisice, mozna desetisice dodavatelu hardwaru zarucuji kompatibilitu s timto systemem. Tam ani neni mozne, aby delal Microsoft verzi pro Asus zakladni desku, pro MSI zakladni desku, Gigabyte, pro Intel procesor, pro AMD, atd. Podobne je na tom Android, ktery je jeste k tomu open source a vyrobci HW si jej upravuji pro sebe. A kdyz jsi u Windowsu zminil periferie, tak tam uz vubec neni podobnost. Vyrobci periferii si vydavaji vlastni ovladace prave pro Windows, aby uplnou kompatibilitu zarucili. To je jako kdyby vyrobci komfortnich jednotek ve voze delali vlastni ovladace pro MIB SW. To proste urcite ne. Ovsem kde bych videl jistou podobnost (VW AG MIB a jejich SW) je takovy iPhone. Tam si jeden vyrobce vyviji SW i HW a kdo se pohybuje kolem iPhonu, tak vi ze jednotlive modely maji kazdy svuj lehce pozmeneny soubor instalacni IPSW (pri stejne verzi systemu). Ikdyz to uz dnes vi malokdo, jelikoz iPhony se v dnesni dobe aktualizuji primarne rozdilovym OTA (kezby to tak bylo i u Skodovky jednou. Myslim skutecne OTA aktualizace SW. Ne nejake OTA aktualizace navodu a obchodu). Takze tam bych spis videl podobnost. Samozrejme tim netvrdim, ze to tak musi byt u Skodovky a urcite nemaji jen jeden soubor pro vsechny HW a VIN. Treba ano. Jen si tim jako laik proste nemohu byt jisty a pokud mam moznost si to v autorizaku zadarmo nechat udelat na moje VIN, tak to vyuziji. Nevidim do tohoto vyvoje systemu VW AG a nevim o nem vubec nic a pokud Ty ano, tak se omlouvam a treba mas pravdu. Dalsi vec je, ze soubory mohou byt upraveny i pro urcite trhy (nemyslim ted jazyk systemu). Jinak ale s Tebou ve vsem ostatnim souhlasim a nerad bych rozvijel OT :)
    1 bod
  3. Ok, ja pochopil, že jde o služby infotainment online, ovšem z citace nahoře jsem pochopil, že například pouze něco nefunguje. Takže nefunguje vlastně nic. Šlo mi o to, že se třeba mohlo jednat o nějaký výpadek jedné služby. Ovšem tohle je jiná. Určitě bych se nenechal odbýt tímto argumentem. Službu prodávají oni, tak snadno zákon nefunguje. Z podobné logiky věci by neměl být problém T-Mobile, když Ti doma nepojede internet, jelikož to jede na síti CETIN. Ne. Oni tu službu prodávají, oni jsou zodpovědni. S kým jsi komunikoval? Ze zkratky AS chápu, že se servisem. Určite bych tedy spíš kontaktoval Škoda Auto na zákaznické lince a situaci jim popsal. Servisy umí být velmi neochotné a rádi lidem lžou… Jinak předpokládám, že odhlásit a přihlasit účet v autě jsi již zkoušel. Přes app MyŠkoda (připadně webovou verzi Škoda Connect) vidíš pod účtem aktivované předplatné těchto služeb?
    1 bod
  4. Zdravím, máme v rodine Karoq 6/2021 a zhruba po roku sa objavilo vyššie popisované povrzgavanie od prednej nápravy, iba na pravej strane. Bol som s tým 2x v servise. Samozrejme nič nepočuli ani pri skúšobnej jazde(domnievam sa, že veľmi dobre vedia, kde je kameň úrazu). Tak som to nechal tak a viacmenej sa zmieril s týmto neduhom, keďže to nemá vplyv na jazdné vlastnosti. Niekedy bolo počuť viac inokedy menej. Až tento mesiac mi opäť nedalo a skúšobne som premazal predný aj zadný silentblok pravého ramena. A čuduj sa svete ticho. Tak keď som už prišiel čo mi bralo kľud pri pomalej jazde tak som ich umyl aby sa na nich nadmerne neukladal prach a nepôsobil nadmerne ako abrazivo. Akurát si len lámem hlavu či to mám zveriť inému servisákovi na výmenu, lebo autorizák sa tým zrejme nebude zapodievať, nanajvýš to premažú.
    1 bod
  5. To určitě tedy nebyl důvod výměny. Volant mi měnili kvůli neustálým chybovým hláškám o FA a sem tam o chybě TA. Snímač kapacity fungoval perfektně na dotek prstem, jak před, tak po výměně ks za ks
    1 bod
  6. Kapacitní volant funguje stále stejně.... tam byl podle mě trochu jiný problém, navíc volanty se měnili za jiné kvůli SW ve snímači kapacity pokud vím, takže je otázkou, jestli to vlastně nevychází na stejno....... změna SW, jako změna SW. A upravuje se SW v kameře mám ten pocit, ale bez záruky. A podle mě by to mělo jít i otestovat, pokud do jednoho rohu volantu narveš pomeranč (který omotáš alobalem) a ten uzemníš, mělo by to podle mě detekovat tvoje ruce na volantu stále....... Ale zatím nebyl čas to vyzkoušet ;-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...