Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/25/23 ve všech sekcích

  1. Dobrý den, máme nové auto a u něj jsem zjistil nabiti baterie 12,3 V. Baterii jsem nabil na maximum, asi 12,8 V. Napeti autobaterie jsem zkusil změrit opět asi po 14 dnech a opět je je napěti 12,3 V. Můžete mi vysvětli proč to tak je? Je to normální? Vždyť by napěti nemělo klesnout na takovou úroveň za tuto dobu.
    1 bod
  2. 1 bod
  3. Já mám stejnou zkušenost jak píše @hamoun , schválně jsem to teď zkoušel 🙂, pokud někde při "Postupu pro spuštění LC" nastane chyba, u mě, jako u řidiče, tak je to právě málo sešlápnutá brzda. Je důležité jí opravdu sešlápnou silně, je to na levou nohu, takže člověk nemá takový cit. Pak se teprve zobrazí ta hláška o aktivaci LC a je to celé aktivní. Stačí už jen sešlápnout plyn (pravá noha) a počkat, až se motor vytočí do 4000ot a pustit brzdu.... a nastane 😮‍💨 Pokud brzdu nesešlápneš dost, hláška se nezobrazí a auto si tak zvaně "sedá" dolů, protože se "rveš" s motorem pod plynem - proti brzdám. Protože auto nechápe, proč chceš jet a zároveň brzdíš. Tohle je špatně, to znamená, že LC není aktivován a rozjezd se ti nepovede... takže ta hláška na Maxidotu opravdu souvisí s tím, zda se ti LC aktivoval nebo zda děláš něco špatně... tohle jsem vypozoroval. Ještě zkusím ten Kick-Down (tzn. prošlápnout plyn opravdu až na podlahu), ale příjde mě, že tohle už nemá na výsledek vliv (možná že to mačkám na maxima automaticky 🙂), pokud se ti motor vytočí do těch 4000ot, a napíše se "LC aktivní" = tak pak už jde spíše o to, udržet plný plyn po celou dobu "startu" a mít před sebou dostatek rovné a bezpečně prázdné silnice... 😁
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...