Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/08/23 ve všech sekcích

  1. Tak duvod je vzhled. Ale priorita je pro me funkcnost pri mlze a snezeni. Co jsem tak hledal tak to ciste bile svetlo co hezky vypada je spatne. Zajimave je, ze nova auta je maji z vyroby vsechna. Tolik k bezpecnosti. Milion asistentu a pak smatlat po dotykovem panelu a mlhovky vysoko a spatne svetlo.
    1 bod
  2. Vyzkoušeno a funkční 👍 asr + ESP dlouhým stlačením
    1 bod
  3. Tak konečně jsem měl chvilku na úpravy. Zatím testuji pouze na služebním. Aktuální "konfigurace" je: - dva pruhy Mirelon tloušťka 3cm a šíře 2x 7cm zarovnané na střed. Střed beru tu bílou tyčku. Výška desky 28cm - vnější strany jsou opět mirelon tloušťka 2cm a šíře opět cca 7cm. Výška desky 28cm - nahoře jsem směrem k zádům seříznul všechny desky do dlouhé postupné spičky, aby na opěradle nebyl znát ostrý přechod hrany mirelonu. - aby se drátěný rošt nebořil do mirelonu, tak jsem mezi desky a rošt dal slabý konerec - tvrdou stranou k roštu. - do oček kde jsou pružiny jsem připevnil drát 1,4mm a tím jsem rošt stáhnul proti příliš hlubokému pohybu vzad. Nakoupil jsem i podsedákový molitan, ale ten bude příliš měkký. Opěradlo teď tvoří: potah - vyhřívací dečka - originální molitan - mirelon - koberec - rošt - zpevňovací drát Výhoda je rychlá instalace (do dalšího vozu to bude po vyladění pár minut), cena (mirelon mám zadarmo, 60cm drátu, koberec zadarmo). Sedadlo je v bederní části více vystouplé (ne viditelně, ale při posedu), příjemně tužší (mirelon) a tolik se neprohybá (hlavně díky drátu). Zatím jsem s tím jel dnes do práce 30km a vypadá to dobře. Včera jsem po vyndání všeho zkusil do sedadla sednout jen tak a je to zásadní rozdíl. Obyčejná sedadla MR2019 najeto na služebním 72tisíc km. Mám 190cm a cca 105kg.
    1 bod
  4. Ahoj.Tuto závadu jsem vyřešil za pár minut.Ventil jsem odpojil od nádobky s chladící kapalinou a trochu od ní odsunul a zajistil zadrhávací páskou.Není třeba ji obalovat do molitanu,nebo jiné izolace. V autě je ticho,bez klepání. Totiž ta nádobka,na které je ventil připevněný,přenáší klepání na karoserii auta.Milan
    1 bod
  5. By mě zajímalo, k čemu výrobce dělá manuály, když to pořád nikdo nečte? "Trysky ostřikovačů čelního skla jsou vyhřívané při nastartovaném motoru a vnější teplotě nižší než asi +10 °C."
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...