Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/12/24 ve všech sekcích

  1. Po 15 mesiacoch, odkedy som do škodovky nahlasoval problém s matrixami, ktoré zhasínajú pri prejazde protiidúceho auta mi svetlá konečne fungujú tak, ako majú. Fungujem s tým už druhý týždeň, najazdil som už niekoľko hodín v tme a zhasnutí bolo za tie hodiny najazdené v tme za posledné 2 týždne do 5x, čo pripisujem špecifickej situácii, prakticky sa to zredukovalo z 99% na 0,1%. Vo februári prišiel do môjho servisu nejaký expert zo škodovky z BA riešiť tento problém. Auto mali niekoľko dní na analýzu a testovanie, dovtedy mi požičali náhradné. Problém je v kamere, ktorá bola do O4 montovaná počas určitého časového obdobia. Predpokladám, že sa to týka všetkých áut, ktoré sú MY022, pretože moje auto je vyrobené 05/22 a od 6/22 sa tá revízia kamery už do O4 nedodáva a nahradila ju novšia revízia. V priebehu života O4 sa vystriedalo viacero revízií (v škode to volajú index) kamery a tá, ktorá bola dodávaná pre MY22 je pôvodca tohto problému. Technik nariadil objednať aktuálnu revíziu kamery, ktorá sa dodáva do MY23 a MY24, jej označenie je Index D. Z technického oddelenia ale prišlo info, že je možné, že nová kamera nebude so starším autom spolupracovať, nikto to nevedel s istotou povedať. To sa ale rieši v priebehu kódovania kamery, buď kamera bude komunikovať s autom, alebo nebude. Problém nakoniec nebol a funguje to bez problémov. Dôležité je však povedať, že na to, aby mohli dať túto kameru určenú pre MY23/24 do auta MY22, to museli ešte pre moje auto špecificky povoliť v systémoch škody, inak by nešla servisu ani ani nakódovať, nedovolilo by im to. Spolu s tým mi napadla aj druhá vec, za ktorú tiež môže tá kamera a to je rozpoznávanie dopravných značiek, ktoré zo začiatku bolo pre MY22 v ponuke na zakúpenie na škoda shope, ale po pár mesiacoch to zmizlo z ponuky a nedá sa to dokúpiť, lebo to nefungovalo spoľahlivo. Myslel som aj na vás spolutrpiacich a pýtal som sa technika, ako to teda majú riešiť majitelia áut, ktorí majú tiež tento problém, keď sa na to konečne prišlo. K tomu sa zatiaľ vyjadriť nevie a zisťuje to so škodou. Dám vedieť, keď budem mať niečo nové.
    5 bodů
  2. U mňa, r.v. 2020, soft. 1896 sa Apple mapy vo VC nezobrazia, len pokyny, plus aj na HUD.
    2 body
  3. Někde ten cca 150 tisícovej rozdíl v ceně oproti superbu nahnat (a odůvodnit) musej
    1 bod
  4. Druhý názor Testy
    1 bod
  5. Jízdy Portugalsko
    1 bod
  6. Tahle krabičku umí už oboje, jenom je primárně vyvíjen na AA a Carplay je doplněk.
    1 bod
  7. Seaty ju už nejaký mesiac majú, nové octavie s ňou akurát prichádzajú. Podľa ľudí čo ju už majú je to ešte plynulejšie a rýchlejšie to nabieha ako 1941.
    1 bod
  8. Nějaké novinky. Aplikace dostala jiný vzhled a naučila se posílat do AA anotace i když není ve spouštěči AA Jinak funguje jak má, chyba připojení s hodinkami byla chybou AA nebo samsungu a je pryč.
    1 bod
  9. Já nevím, jestli to patřilo mě, ale pokud ano, tak děkuji. Zatím jsem, krom občasného rozpadání synchronizace seznamu hovoru, neměl ani jeden nejmenší problém. V autě za měsíc a kousek najeto 7500 km.
    1 bod
  10. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/hvsxHYyC#FJpWde0k9OG8A9YKMlxxKA
    1 bod
  11. Výrobci automobilů v Evropě jsou vyzýváni, aby přestali používat dotykové obrazovky pro základní funkce, jako jsou směrová světla a stěrače, ve snaze podpořit bezpečnější jízdu. Jak uvedl Times, Evropský program hodnocení nových automobilů (NCAP) – nezávislý a uznávaný bezpečnostní orgán pro automobilový průmysl – má v lednu 2026 zavést nová pravidla, která vyžadují, aby vozidla, která posuzuje, měla fyzické ovládání. Jedině tak mohou vozy získat plné pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti. Nadužívání dotykových obrazovek jako velký problém Testování Euro NCAP je sice dobrovolné, ale je široce podporováno několika vládami EU, přičemž společnosti jako Tesla, Volvo, VW a BMW využívají své pětihvězdičkové hodnocení, […] Článek Euro NCAP zavede v roce 2026 nová testovací pravidla: Auta budou potřebovat méně obrazovek a více tlačítek se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...