Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/13/24 ve všech sekcích

  1. Vcera jsem chtel vyjet z pneuservisu a auto neslo nastartovat. Tvrdosijne hlasilo nedostupnost front asist. Nic nezabralo. Skoncil jsem telefonatem na linku mobility a objednan otah do servisu. Po delsi dobe jsem zkusil nastartovat a slo to. Dnes v servisu bez zasahu, je chybny sw ridici jednotky a ceka se na opravu. Navod jak postupovat priste - auto na 15 minut zamknout a pote nastartovat.
    1 bod
  2. Mám interiér Lounge. Líbí se mi. Potvrzuji že neklouže, nestudí ani nebývá v létě tak rozpálený jako kůže. Já jsem s ním zatím spokojený. Otázka je jakou bude mít odolnost vůči oděru v čase. Ale je moc brzo tohle soudit. Nemám srovnání s klasickými sedačkami. Mně se nelíbilo na těch klasických ty šedé barvy. Takže asi tak.
    1 bod
  3. - heads up - nerusi, jeho jas se prizpusobuje okoli - automaticke parkovani - clovek zaparkuje rychlejc - pipadla boku - aktivni i kdyz parkujes sam - zatmavovani - tady si nevybavuju, ze by slo vypnout. nicmene neni duvod ho vypinat. tuhle funkci chces. funguje presne tak, jak popisujes kdyz nenapises, jakou slevu jsi dostal, tezko ti nekdo napise, jestli ti nekdo da vetsi
    1 bod
  4. › Nižší, širší a výrazně lehčí: Škoda Motorsport vyvíjí plně elektrický koncepční vůz, který vychází z modelu Škoda Enyaq Coupé RS› Snížení hmotnosti o více než 300 kg: Nový koncepční vůz slouží jako pilotní projekt a přináší řešení pro budoucí sériově vyráběné modely, včetně udržitelných a odlehčených materiálů› Pokračování závodní DNA značky Škoda: Enyaq RS Race se vyznačuje vizuálními a technickými úpravami, včetně rozšířeného a sníženého podvozku, přepracovaných nárazníků, vylepšených tlumičů a bezpečnostního rámu ŠKODA Enyaq RS Race Škoda Motorsport představuje nový koncept plně elektrického závodního vozu: Enyaq RS Race. Tento koncept, vycházející ze závodní DNA značky Škoda, podporuje vývoj […] Článek ŠKODA Enyaq RS Race se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  5. @Ondro TSI Rozpojením malého konektoru u "-" pólu baterie se vyřadí sonda proudu, která posílá údaje o proudu, napětí a teplotě akumulátoru do řídící jednotky. Řídící jednotka se tak přepne z režimu "inteligentního" nabíjení baterie na max. 80% na "konvenční" nabíjení, kdy bude baterie nabíjet na 100%, což mj. požadují všichni výrobci baterií. Současně dojde k vypnutí Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno. Baterie bude mít maximální výdrž, spolehlivě udrží napětí a nebude docházet k jejímu ničení sulfatací. Svoji baterii monitoruji dálkově přes síť SigFox (V: 1274 = 12,74 V): Jde o gelovou baterii Exide ES900, Ford Mondeo, která má cca 13 V při plném nabití.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...