Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/02/24 v Příspěvky
-
AQNo8gcqLj3nG4viag6ZUfWi8M_pv5gIVzaoxA8ohlIzHB7R1Oa90zWxfJH-CQ0X2vjsY9suw919DpVI-GMfF78N.mp41 bod
-
Za mne by tam měla být jednotka 5QA samobrzdící když to je facelift a pokud kodování nebude správné tak ho prostě neuložíš. Podívej se jaké máš číslo na jednotce pro zadní čidla.1 bod
-
pokial ma niekto po montazi cinskych svetielok do kufra problemy s hlasenim chyby na maxidote/virtual, rusi to uz "obisli" problemove bolo hlavne otvorenie schranky pred spolujazdcom alebo pri zapnuti predneho strpneho svetla. vtedy sa na budikoch hlasil a preblikaval otvoreny kufor. riesenie je odstranenie diodoveho mostika a nahradenie obycajnou usmernovacou diodou. pripadne ponechanie mostika a len jeho uprava. plus vytvorenie noveho prepoja https://www.drive2.ru/l/691374287008841759/ alebo vratane videa a kompletneho rozoberania problemu na youtube ja tento problem nastastie nemam, cize to nemam kde a ako otestovat. komu to chyby hlasi, moze vyskusat hadam pomoze ako panovi z videa... video je z O3 a povodne som tento prispevok pisal tam, no viem, ze problem mali aj F31 bod
-
pokial ma niekto po montazi cinskych svetielok do kufra problemy s hlasenim chyby na maxidote/virtual, rusi to uz "obisli" problemove bolo hlavne otvorenie schranky pred spolujazdcom alebo pri zapnuti predneho strpneho svetla. vtedy sa na budikoch hlasil a preblikaval otvoreny kufor. riesenie je odstranenie diodoveho mostika a nahradenie obycajnou usmernovacou diodou. pripadne ponechanie mostika a len jeho uprava. plus vytvorenie noveho prepoja https://www.drive2.ru/l/691374287008841759/ alebo vratane videa a kompletneho rozoberania problemu na youtube ja tento problem nastastie nemam, cize to nemam kde a ako otestovat. komu to chyby hlasi, moze vyskusat hadam pomoze ako panovi z videa...1 bod
-
Na jaře jsem dělal "odhlučnění" podběhů a po 3 letech provozu auta tam taky žádný extra bordel nebyl.1 bod
-
Též jsem měnil, pokud se bavíme o zadku, dával jsem dva roky zpět zn. ATE, za sadu kotouče + desky cca 2100Kč, výměna svépomocí.1 bod
-
@radlat to nevím, já aktualizace nezakázal. Vzhledem k tomu, že zatím nemusim nic platit tak mi je to tak nějak jedno. Až přijde čas kdy bude potřeba za funkce platit tak to úplně zruším. Z toho jak to využívám a jak jim to funguje je to drahý i zadarmo.1 bod
-
Dnes jsem provedl upgrade z 1941 na 1985. ( z duvodu odpojovani carplay, tak snad to bude uz ok) Nebudu se v servisu nikoho doprosovat (vyrobce neplati - servis nedela, bohuzel 🙈). Pouzil jsem puvodne 64GB usb disk, ale hlasilo to, ze ugrade neni komtabilni. Takze usb 2.0 16GB , exfat, redukce USB a/c, celkovy cas upgrade: 13min. Dulezita info k napajeni. Baterie mela na zacatku slusnych 12.3V, po upgrade jen 11.2V a auto hlasilo slabou aku. Takze doporucuji to nechat radeji na nabijecce nebo mit radne nabito pred upgradem. Jinak dekuji uk foru za link na stazeni sw.1 bod
-
Taky plachtím a všiml jsem si určité pravidelnosti - když uvolním plyn pomalu, auto začne plachtit. Když plachtit nechci, dám nohu z plynu rychle, a plachtění se nekoná. Máte stejnou zkušenost, nebo je to jen moje fantazie? 1,5 TSI, 45000 km.1 bod
-
mozna se to uz nekde zde vyskytlo, ale nebyla to tehdy jeste takto potvrzena zprava tj. pro jistotu https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/volkswagen-svolava-auta-kvuli-riziku-pozaru-dotkne-se-to-i-skodovek-40392374 nastesti mam vyroben driv.....1 bod
-
Dle servisu Auto Elsa v Čakovicích kryty nebudou na O_IV VRS. Koupil jsem na skoda-dily.cz kryt, který je primárně určen na Kodiaca. Pásne jak prdel na hrnec viz video. Cena cca 2,9 tis. Kč. 20230811_150530.mp41 bod
-
Dovolil jsem si vytvořit fotonávod na repasi alternátoru Bosch. Jedná se o výměnu prvků které podléhají mechanickému opotřebení a dá se tak za asi 450 kč zabránit tomu, že altík vypoví službu někde na dovolené, kdy se to nejmíň hodí. Repasi je vhodné udělat po nájezdu nějakých 200 - 250 tkm. Hodně ale záleží na druhu provozu. Pokud má auto větší spotřebu elektrické energie, roste opotřebení uhlíků u kroužků, protože roste budící proud kotvy. Výhodou těchto alternátorů je to, že při demontáži není, na rozdíl od staršího provedení odpojovat přívody statoru od diodového můstku, takže se není třeba opravy bát.1 bod
-
Cesta 2x 216km, z toho 340km po diaľnici, cestou tam 140km/h tempomat a väčšinu cesty do mierneho kopca, cestou späť, z kopca, 125-135km/h kôli hmle. Osobitné spotreby boli rovných 6L tam a rovných 5L naspäť. Za mňa výborná spotreba, vládze to do kopca bez problémov, DSG nepodradzuje.1 bod