Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/15/25 ve všech sekcích

  1. @TOMUS protože prostě některé podvozkové platformy SFD ochranu měly už dříve a některé je prostě neměly ani do minulého roku. Je to různorodé. F3 na platformě PQ26 SFD ochranu neměla a ani mít nebude. Třeba platforma MQB A0 což je F4,Scala a Kamiq neměly SFD ochranu až do minulého roku, až najednou od MR 2024 dostaly rovnou SFD2, ale ty předtím nemají žádnou a mít nebudou a dost pochybuju, že Octavia 2018 má SFD ochranu, když SFD v koncernu je až od roku 2020. Ale to už se dostáváme mimo téma, tak bych už SFD zde ukončil. https://www.autodiagnostik.cz/sfd-diagnosticka-ochrana-vozidel-koncernu-vag/
    2 body
  2. Obávám se, že to není ono. Podle Etky to má být 07C 133 588M Takže tohle https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/07c133588M.html
    2 body
  3. akoze sorry, ale lahsie je znahat, kupovat, cakat na dorucenie a ucit sa s diagnostickym adapterom, ako 1 cesta do servisu, kde olej menili, aby to opravili? navyse tema o vseobecnom kodovani tu uz je. dalsia vec, staci google a napisat service interval reset a najde hned niekolko odkazov: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_VII_(5G/AU)_Instrument_Cluster#Service_Reminder https://www.briskoda.net/forums/topic/391643-changing-to-variable-service-interval-with-vcds/ https://www.ross-tech.com/vcds/tour/sri-reset.php dokonca aj videa na youtube: a kto by povedal, ze dokonca je take lahke hladanie a dokonca mozny reset aj bez diagnostiky?? o vybere OBD diagnostiky je tu osobitna tema, kde sa dozvies viac o vybere vhodnych adapteroch: a k jednotlivym aplikaciam dokonca aj jednotlive temy: - CarScanner - Carista - Carly
    1 bod
  4. Mal som rovnaky problem, klakson a tempomat nahodne nesiel hlavne odkedy je zima. Po prejdeni par stoviek metrov som auto vypol, nastartoval a vsetko ok. VCDS mi ukazovalo chybu tempomatu kvoli nizkemu napatiu baterie. Kupil som novu, nakodoval a uz asi tyzden uplne bez problemov.
    1 bod
  5. Jezdím léto na 18" a zimu na 17". S 18" jsem naprosto v pohodě. O4 má vyšší profil pneu než O3 a pohodlnější podvozek,takže mi přijde, že Octavie 4 na 18" je komfortnější než Octavia 3 na 17".
    1 bod
  6. Je to individuálna záležitosť, mám v poradí druhú Octaviu s 18", oba najazdené 175k a nikdy som nemal pocit nekomfortu, keď som šoféroval kolegovo auto na 17" cítil som sa narozdiel od môjho auta dosť neisto v zákrutách. Negatívom je, keď sa trafí väčšia diera na ceste, tým že je na disku obuté menej gumy, auto dostane poriadnu ranu. Aktuálne som konfiguroval nové auto - taktiež na 18".
    1 bod
  7. Navzdory tomu, že má tvář, kterou může milovat pouze jeho matka, je to ve skutečnosti slušný crossover. Protože automobilky zřejmě nikdy nemohou mít příliš mnoho crossoverů, Kia uvádí na trh Syros v Indii. V místním portfoliu sedí nad Sonetem a vypadá docela jako autíčko EV9. Kromě některých stylistických narážek však tyto dva nemají nic společného. Pro začátek je novinka nabízena pouze se spalovacími motory. Je také mnohem menší, pouhých 3995 milimetrů (157,2 palce) na délku. Elektrické SUV je o celý metr (40 palců) delší. Čím vůz překvapí? Řekli bychom, že přední design je nepochybně nejnápadnějším úhlem Syrosu. Kia posunula vertikální […] Článek Kia Syros je malé auto s obrovskou osobností se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  8. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...