Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/19/25 ve všech sekcích

  1. o par riadkov nizsie podobna tema, tak naco dalsia??
    2 body
  2. U mobilu to nevadi, protoze to jsou prevazne AMOLED displeje, tam se to neprojevuje. Problem je u TFT displeju.
    1 bod
  3. Ahoj, mám liftback a tohoto som si nevšimol, hluk začína až na dialnici, určite nie pri 80 km/h. Predtým som mal Karoq a Superb je o rád tichší, ale to bude zrejme aj tým že Karoq som mal diesel 😄
    1 bod
  4. Špatně odvzdušněný. Hladinu kapaliny si kontroloval? Je jí dost?
    1 bod
  5. Po 3tkm spokojeny. Mam 15" kola, nic nevrze, podvozek komfortni, spotreba 4 litry, v aute ticho i na dalnici. Stvou me asistenti a start stop. Loketni operka mohla byt delsi a v dnesni dobe nedat plastovou operku leve nohy u auta, ktere dokaze s prehledem prekonavat velke vzdalenosti je trestuhodne. Toto podelali Nelibi se mi klavirni lak na palubce a stredove konzole. No ale na jizdu to vliv nema. Ackoliv madla dveri kde kdo kritizuje, me se libi, jsou festovni a zatim nevrzou. Libi se mi plasty uvnitr, respektive jejich vzor. Sedadla jsou opravdu vyborna a paradne se mi sedi. Ani nemohu potrvrdit kritiku otlaceneho kolene od stredoveho tunelu. Jsem rad ze jsem se nenechal odradit internetovymi blaboly od motoru 1.0 MPi a ze jsem mel svuj rozum. Motor s prevodovkou pracuji vyborne, tise a pruzne. Pri zatezi ma motor hezky nizky ton, za me urcite oproti jecivym maloobjemovym ctyrvalcum urcite lepsi. Trochu mi vadi, ze auto je tak tiche, ze je problem radit podle sluchu, takze casto na ten otackomer koukam. 6 repraku mi bohate staci a tak jak jsem kdysi bez muziky nemohl v aute byt, tak ve Fabii si uzivam to ticho a pekny projev motoru kdyz na to slapnu. Spotreba ja fantasticka, delsi trasy , ktere jezdim pravidelne, kde dokazu predvidat jezdim klidnou jizdou pri predepsanych rychlostech za 3,6-3,8l/100km. Motor drzim mezi 2-4t ot, nikdy ne niz. V noci LEDky pekne sviti a libi se mi i virtualni kokpit. Vyzdvihl bych dizajn infotaimentu, ktery netrci do prostoru nad palubni desku a je pekne ergonomicky umisten. K jeho funkci se nejak nevyjadruji, moc ho nepouzivam, nepotrebuji jej. Mam nastavenej sporic, takze mam displej vetsinou vyply. Vahrady mam ke steracum, ktere proste na prvni dve setreni vrznou, pak je klid a stiraji hezky. Male zrcatka me stvou, no je to dan za aerodynamiku. Takze kdyz to sectu, na kompaktni rezmery vozu velkorysy prostor, jizdni komfort i pri dlouhych cestach a naopak to auto na me pusobi jako velmi dobre postaveny vuz. Ze se na necem setri je jasne. Euro normy jsou neuprosne. Porad si ale myslim, ze je tohle auto postavene na dlouhe roky s opravdu vymazlenym Mpi motorem bez OPF, bez EGR atd atd.
    1 bod
  6. Protože nikdo nepíše kdy to naskočilo tak jsem napsal do škodovky a tady je odpověď: Vážený pane děkujeme za Váš email a důvěru, se kterou jste se obrátil na naši infolinku. K Vašemu dotazu Vám sdělujeme, že údaj o zbývajících počtu km/dní do další servisní prohlídky se zobrazí cca po najetí 500 km od výměny oleje, nejdéle po najetí 1000 km. S pozdravem Bc. Vladimír Kutnar | PST - Péče o zákazníka | Kundenbetreuung | Customer Care EDIT: tak mě to naskočilo někdy mezi 550-600 najetými km od výměny
    1 bod
  7. Již šest let výroby Kamiqu by mohlo přinést odpověď zda lapače nečistot nechat namontovat na nový vůz ? Vzhled nereším, jen praktické věci.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...