Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. s-talker

    s-talker

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      5 554


  2. vormen

    vormen

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      3 086


  3. Ekkar_z_Bastlírny

    Ekkar_z_Bastlírny

    Roomster Club


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      7 407


  4. Louki1

    Louki1

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      391


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.6.2012 ve všech sekcích

  1. 1 bod
  2. Luky: Beru zpet, spatne jsem si precetl tvuj prispevek a z neznameho duvodu mi to vyznelo, jako ironie...omlouvam se za chybu
    1 bod
  3. tohle je mazec, nevím jestli je to nějakou jazykovou bariérou, ale tazatel dostane stokrát stejnou odpověď a po sto prvé to teprve pochopí a prej kde může být chyba
    1 bod
  4. Co ti není jasný? Jedeš na volnoběh k semaforu spotřebu máš v km/h, kdybys dojížděl na volnoběh k semaforu 1000km/hod tak máš spotřebu 0.07l, 100km/hod=0.7l, 10km/hod=7l, protože na volnoběh ti to sežere 0.7l/hod. Když stojíš na semaforu tak se po chvilce přepne z km/hod na l/hod, ty tam máš sptřebu 4,5l ale v km/hod a hned protože stojíš se ti to přepne na l/hod (0,7l).
    1 bod
  5. Nikdo to nechce dělat, protože to znamená vytáhnout kliku - a o tom výrobce vysloveně tvrdí, že klika se nemá ani povolovat, natož vyndávat, protože je na místo ustavená v továrním přípravku. Tvrdí to bez rozdílu o všech motorech - přitom ještě nedávno vytáhnout kliku a kontrolovat nebo dokonce měnit a zaškrabávat pánve byla jedna ze základních dovedností automechanika. Minimálně 50% VŠECH ZÁVAD by i dneska vyřešila za pár hodin obyčejná "černá" práce s klíči a šroubováky na motoru - namísto toho se napichuje diagnostika a 10 lidí si láme hlavu, co se má ještě vyměnit...
    1 bod
  6. Zdar,tak u RS to je už jiný,já to mám takto:
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...