Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Double

    Double

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      42


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 139


  3. milanxx

    milanxx

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 302


  4. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      5 491


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.8.2023 ve všech sekcích

  1. Měl jsem to samé na Fábii. Jsem si skoro jistý tím, že to dělá nerovnoměrný přítlak mezi lamelou a přítlačákem při rozjezdu, což může být způsobeno třeba špatným spojkovým (axiálním) ložiskem nebo špatnou talířovou pružinou Každopádně to znamená spojku ven.
    1 bod
  2. Příběh vrzající nápravy - díl druhý. Vyzbrojen znalostí všech vydaných TPI (nalezených na erWin) jsem se znovu vydal do autorizovaného servisu, protože se bouchání stále zhoršovalo a bralo mi můj klid. Dělalo to v podstatě při každém přejezdu i malé nerovnosti. Zkusil jsem tentokrát jiný servis, kde má můj kolega osobní vazby a domluvil nadstandardní přístup. Výsledek celodenního testování: "Pane, ať děláme, co děláme, na žádný problém jsme nepřišli .... nemáte třeba nahrávku?". Nechápu, když to slyší i má drahá polovička při každé jízdě. A to je co říct. No nic, pustil jsem se do toho sám. Začal jsem tím nejjednodušším. Namazání dorazů předních tlumičů, tak jak psal už @davi72 👍. Pro jistotu jsem ještě ošetřil i uložení ochranných manžet tlumiče. A světe div se, po testovací jízdě "božský klid" 😁. Už jsem si myslel, že se toho otravného bouchání nikdy nezbavím. Tak snad mi má radost nějakou dobu vydrží.😅 Třeba to někomu pomůže. Kdyby měl někdo zájem o TPI ke hlukům od přední nápravy (Karoq 1.5 DSG MR 2020), klidně poskytnu.
    1 bod
  3. 1) ne každý podnikatel je (stejně jako FO) plátce DPH - tzn., že zde úplně nesedí prvních 20% (správně 21%) z tvého postu, 2) není mi známo, že by zatím byl vypsán dotační program pro malé a středně velké podnikatele na nákup EV, tzn., že tu nesedí dalších 400k Kč z Tvého výpočtu. 3) cílovka Citiga bude jiná, než u Enyaqa = typicky jsou to nákupní tašky pro manželky nebo různé rozvozy.. Enyaqa bych viděl jako rodinné auto nebo auto podnikatelů/manažerů Navíc DPH musíš pak stejně odvést při prodeji vozidla, takže jsou to zpravidla jen "půjčené" peníze do doby prodeje vozidla, s tím, že pak na DPH samozřejmě vrátíš méně než jsi z finančáku dostal při nákupu vozidla. Neberu zde nějaké machinace s prodejní částkou - prostě prodáš toto EV "protiúčtem" při nákupu nového vozidla v bazaru/autosalonu. Tedy žádný benzinkový prodej za zůstatkovou cenu 100k Kč po 3 letech užívání EV vozidla 🙂
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...