-
Změna položek virtualcockpit
Dobrý den, jako zatím nezkušený majitel Octavie 4 (ve výbavě Style plus MY 2022) mám dotaz: Nedávno jsem jel v Octavii 4 ve výbavě Ambiente, MY 2020, přičemž na VC se ukazovaly současně dva údaje pod sebou (v tomto případě dlouhodobý čas jízdy a dlouhodobě ujetá vzdálenost) - a dále: při rozsvícení světel na vozidle tyto světla svítila i na obrázku auta na VC (zde na fotografii byly v reálu otevřené dveře řidiče a svítila přední potkávací světla). Dá se toto nastavit i na VC u MY 2022 anebo ne? Děkuji za odpověď.
-
ACT - dvouválcový režim
Pokud bych si nechal trvale vypnout systém ACT, dá se to odhalit při měření emisí/STK ? Anebo jsou tam v případě vypnutí ACT ještě jiná negativa?
-
Nestartuje 1,4 16V 74 kW
Měl jsem obdobný problém. Vyřešil se výměnou čidla teploty motoru.
-
Přístrojovka u verze Classic
Omlouvám se za podobný dotaz: Je u OII ve výbavě Classic "automaticky" palubní počítač v případě, že je vůz (již z výroby) vybaven klimatizací ?
-
Palubní PC
Jak již bylo řečeno, palubní počítač měly Fabie I od výbavy Comfort/Ambiente výše. Na dálku se to pozná tak, že tyto stupně výbav mají lakovaná zrcátka v barvě vozu. Z výroby nebylo možné objednat do Classicu palubní počítač samostatně, ale pouze s klimatizací, kde PP zde byl "jakýmsi" bonusem navíc. Dále měly PP téměř všechny akční modely (které rovněž vycházely z verze Classic), které však neměly vzadu označení svojí motorizace. PP samozřejmě šel dodělat (pouze "kutilským" způsobem), ale takových vozů je v autobazarech naprosto zanedbatelné množství...
-
Fotky Fábek z ulic
je to určitě před face, protože: - má "starší" zadní světla - nemá prostřední hlavovou opěrku na zadních sedadlech - reg. značka 1S8 xxxx se dávala někdy v r. 2002 - 2003
-
GPS ve vozidle?
Pánové, s rozmachem moderní doby přibývá spousta různých "vychytávek", včetně těch o které běžný řidič firemního auta nestojí... Jedním z nich je i případné vybavení některých aut elektronickou knihou jízd pracujících na bázi GPS. Zajímalo by mě, zda se dá tento "společník" ve vozidle nepříliš složitě odhalit a také to, zda anténa tohoto zařízení musí "vidět" na oblohu (podobně jako u satelitních navigací...). Případně, do kterých míst vozidla se tohle zařízení nejčastěji montuje (u běžných vozidel, např. Octavie, Fabie apod). Díky za odpovědi :-) Ptákoviny sem nepište.
-
Pomůže někdo určit typ auta?
Zkus ten záznam kamerového sytému předat policii. Některá jejich pracoviště (na krajských správách) jsou počítačově schopna i z málo ostrého záznamu zrekonstruovat reg. značku vozidla.
-
rádio Sony
O víkendu ho zkusím zapojit znovu. CD je nahraný, ale radio nejde "komplet", takže nejde spustit ani to CD :-( Ještě jsem přístroj zkusil restartovat (pomocí zapuštěného tlačítka pod panelem) a ty části panelu, které byly po montáži podsvíceny nepřerušovaným červeným světlem, tak po restartu nyní blikají... Snad by to mohlo být tím panelem, jak už fakt nevím...
- rádio Sony
-
rádio Sony
Pánové, omlouvám se za laický dotaz. Nechal jsem si od známého vyměnit kazetové autorádio Panasonic za CD radio zn. Sony GTX-200. Známej mi ho zapojil do auta, na autorádiu však pouze svítí červené podsvícení, ale nehraje a ani nejde display. Vysouvací CD mechanika je funkční. Autorádio předchozímu majiteli normálně hrálo. Proto by se chtěl zkušenějších zeptat, zda by mohla bý chyba v nesprávném zapojení (např. prohozené kabely), či zda může být potíž jinde ? :-( Dík za odpovědi.
-
Osram Night breaker
Nedoporučuji, jezdil jsem s nimi celou minulou zimu. Na pohled to nemá s xenonama nic společného a ve tmě mají horší svit než klasické H7. Těšil jsem se až prasknou, ale vydržely alespoň 10 t km. Pak jsem je vyndal s tím, že je dojezdím v létě (za denního světla) ...
-
1,4 16V 74 kW - vzduchový filtr
Otázka je, jaký ten "řecký" motor plní emisní limity. Třeba pro řecký trh není motor tolik utlumen katalyzátorem. Jinak já osobně bych se do čipování 1,4/74 kW nepouštěl, a když už bych to nemohl bez čipu vydržet, tak bych zkusil Sportmotor. Jednal jsem s nimi a mohu posoudit, že s tím mají větší zkušenosti než nějací pětadvacetiletí blbečci z tuningu. A o Cimbu ani nemluvím, jsou zbytečně drazí a v e-mailové komunikaci mi přišlo, že se rádi "poslouchají".
-
Požár fabie
Fábie mi zatím nechytla, tak nevím, ale mě v pojišťovně ujišťovali, že na poškození vozidla požárem (t.j. jednak na vandalismus a taktéž i na samovznícení) se havarijní pojištění VZTAHUJE.
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
Já jsem těch 3.000 ot. zmiňoval hlavně proto, že spousta řidičů jezdí v "klídku" kolem 2.000 ot. a pak se diví, že jim to při prudší akceleraci "netahá" . U 74 kW jsou tyto otáčky často ve spojení s nekvalitním benzinem smrtelnou kombinací. JInak na dálnici mám spotřebu (dle PP) okolo 6,5 - 7L , pokud jedu pohodově na tempomat tak i méně, pak tomu šlápnu za krk tak klidně i 8L. Tu kvalitu benzinu zmiňuji schválně, protože minulý týden jsem byl na dovolené v Jižních Čechách a tankoval jsem N 95 v Táboře. Tak špatný benzin jsem dlouho nezažil. Na dálnici v kopci byl problém jet rychleji než 120km/hod. (i na IV. stupeň) a naprosto s přehledem mi ujela Fabie II HTP (ta slabší verze)