Přejít na obsah

Mirec.K

Uživatel
  • Počet příspěvků

    318
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

O uživateli Mirec.K

  • Narozeniny 24.12.1983

Návštěvy profilu

1 998 zobrazení profilu

Oznámení Mirec.K

  1. Mirec.K

    ET

    Predpokladám, že orgány štátu berú údaje automobiliek, homologované. Tu je stránka, na ktorej sú rozpätia ET, pre moje auto je to presne tých +/- 2 mm. Neskúmal som, kde sa vzala tolerancia, ale najskôr u výrobcu. A či ten musí odchýlku garantovať nejakým predpisom, alebo si ju stanovuje sám tiež neviem.
  2. Ďakujem páni za super zraz, ja som si príjemne oddýchol a budem sa tešiť zas niekedy nabudúce 🙂
  3. Zatiaľ to vypadá, že by to mohlo klapnúť. Upresním večer.
  4. @Ondra16V - zatiaľ budem o tom premýšľať. Je to pomerne ďaleko (termínovo), ale značím si. Ako dlho vopred je potrebné potvrdiť účasť?
  5. Jeee, Sedliště, to mám za rohom 😇 To som zas vliezol do témy, a je nad čím dumať 🙂
  6. Mirec.K

    Slunecni clony

    @milanxx, díky, pozeral som tu vyššie foto, asi idem do nich teda.
  7. Mirec.K

    Slunecni clony

    Tie spomínané Škoda clony sa robia aj na kombi? Alebo to je uni a pasujú tie z HB?
  8. Ako spomínal @wirer, zdvihákom dvihol ľavé predné koleso, rozložil plachtu, aby sa neušpinil, ľahol, odskrutkoval pôvodný polo-kryt, priskrutkoval nový celo-kryt, auto kleslo na zem, zabalil pôvodný polo-kryt do obalu od celo-krytu, šupol mi do kufra a bolo hotovo.
  9. Vidíš, a ja dnes bez "AUTO" a ručička bola na 90 °C po 3 km a hneď šiel vzduch horúci :) Proste aj "AUTO" je len nejaký režim, ktorý sa niečo snaží podľa nejakého algoritmu.
  10. Pridám teda tiež svoje skúsenosti. 1,0 TSI, o pomalom zohrievaní som čítal už pred kúpou, troška som sa toho bál. Ráno hneď nezapínam ventilátor - rýchlejší ohrev vody. Ak je sklo namrznuté, pustím ventilátor na 2, ale studený vzduch (opäť - rýchlejšie zohrievanie vody + vnútri zarosené nemám, sklo zvonka očistím od prípadného ľadu či námrazy ľahko - aplikované tekuté stierače na jeseň a je to poznať výrazne), po vystúpaní ručičky teplomera do cca 1/4 nastavujem klasickú (takmer) celoročnú teplotu 23 °C. Po dosiahnutí 90 °C už zapínam režim "AUTO", nech si to otáčky riadi samo. Žiadne kopce nejazdím, prejdem dve križovatky a som na diaľnici, dávam tempomat na 100 km/h, 6. RS, pri nájazde na diaľnicu už zvyčajne je ručička v tej štvrtine teplomera. Najneskôr som mal 90 °C asi po 8 km od štartu ( to už bolo menej ako -10 °C ráno). Kúrenie by mohlo byť teda rýchlejšie, ale nič drastické nepozorujem, klesanie teploty taktiež nie (ani pri dlhých zjazdoch). Ani za studena, ani za tepla motor nepodtáčam, za studena nevytáčam.
  11. Možno to bude tým, že v spomínanom teste vystupuje trojvalček v prepracovanej podobe, montovaný až od faceliftu Fabie?
  12. Samozrejme, že to za 5 litrov po diaľnici nejazdí (teda po diaľnici 130 samozrejme). Mimochodom, jazdím FM - Ostrava tiež denne, tam za cca 4,3 (od 3,9 do 4,5) a späť okolo 4,8 (4,5 až 5,0), ale tempomat na 95 až 100 (diaľničným maximom ušetrím maximálne 2 minúty, takže naozaj zbytočné na takto krátkej trase). Takže vďaka exponenciálnemu zvyšovaniu spotreby oproti rýchlosti vieme, koľko by to bolo cca pri 130. A to nehovorím o tom, že dosť dlhý úsek je už v Ostrave a nie je tam diaľnica, ale 80km/h... To už ale záleží, kam do Ostravy sa jazdí. A k testu, práve pri vyberaní auta som testoval aj spomínaný EcoBoost vo Focuse. TSI-čko je fajn motor, ale EB je pocitovo ďalej ako celok. Jemnejší chod, lepšia práca s akcelerátorom...
×
×
  • Vytvořit nový...