Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

RoomsterClub.com

Vaše připomínky, názory, postřehy a návrhy k Roomster Clubu

    15 topics v tomto fóru

    1. Kladno a okolí

      • 36 odpovědí
      • 18 012 zobrazení
    2. Zraz CZ a SK

      • 41 odpovědí
      • 17 412 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 658 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 4 485 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 6 635 zobrazení
    3. výhoda pro členy

      • 0 odpovědí
      • 4 033 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 3 868 zobrazení
    4. Plzeňáci

      • 6 odpovědí
      • 6 496 zobrazení
    5. Bratislavaci

      • 93 odpovědí
      • 26 576 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 5 440 zobrazení
    6. RC, R a FII sraz

      • 9 odpovědí
      • 7 560 zobrazení
    7. RoomsterClub MeetUp #2

      • 35 odpovědí
      • 14 464 zobrazení
    8. Samolepka RoomsterClub.com

      • 80 odpovědí
      • 29 249 zobrazení
    9. RoomsterClub.com

      • 19 odpovědí
      • 8 390 zobrazení
    10. RoomsterClub MeetUp #1

      • 162 odpovědí
      • 33 335 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Reklamoval jsem to před koncem záruky
      • Zdravím Vás. Mám malý problém. Před týdnem jsem jel po dálnici a vtom jsem vlítl do průtrže. Bylo to jako by jsem vjel do bazenu. Po chvilce se mi auto rozehrálo, jak na pouti kolotoče. Napsalo mi to závadu Start - Stop,  závada kontrola stability (ESC), ACC a Front Assist nedostupný, Závada ukazatel kontroly v pneumatikách. Byl jsem s tím a autorizovaném servisu. Napíchli to na diagnostiku a řekli,že tam nic nenašli, zkontrolovali pojistky, proudy a vše úplně v pořádku. Ale chybu mi to ukazuje stále a  ACC a  vše ostatní nefunkční. Závadu mi to stále ukazuje. Nakonec jsem se v autorizovaném servisu objednal a budu čekat na termín. Řekli, že závadu budou muset hledat. No jsem na rozpacích co mě čeká. Nedokáže někdo poradit?
      • Oživím totok téma, bó řeším stejný problém.   Co jsem tak hledal rozumy na netu, tak jsem vyčelt, že podobné jsou GEL a AGM (elektrolyt ve formě gelu nebo nasáklý ve skelném rouně). EFB má klasický "vodový" elektrolyt (taky má kontrolní "magické oko"), jiná je konstrukce desek elektrod. Podle tohoto myslím, že by se EFB mohla nabíjet jako klasická obyčejná Pb baterie.   Ví o tom někdo něco víc?
      • @zwan no jak myslíš, je to samozřejmě na tobě, ale jak už jsme psali výše..resetovat olejový servis jde i pár stisknutím tlačítek na přístrojové desce a proměnlivý interval se automaticky resetuje na pevný..to by v tom servisu taky měli umět..  přikládám ti video, kde vidíš, jak jednoduše udělat reset v rapidu, u fabie je to stejné..  
    ×