-
Okrasný plastový kryt motoru 1,6
Uz jsem je sehnal a ten třetí je skutečně dlouhej a závit má až na konci.
-
Filtr kabinový - umístění
Odpovím si sám, kryt pylového filtru je hned za tím oválným vstupem vzduchu z kapoty, nahoře směrem ke kabině. Má tři packy, vycvakne se krytka a to je štěrbina pro vsunutí filtru. Teda nevím jak bych to tam nacpal (překáží torpédo), ale je to přesně podle nákresu obr. SP11-9 označení Pollenfilter. Nacpe se přímo před výparník, ale nejspíš se musí demontovat vstup vzduchu, jinak se to celý zmačká...
-
Okrasný plastový kryt motoru 1,6
Potreboval bych zjistit jake srouby tam mate? Ty dva vedle sebe asi budou stejne jako ty co drzi trubku sání pod nima, ale ten třeti stranou je prychycen k nejakymu platovýmu drzacku a asu bude jinej? Neudelal by nekdo foto, pripadne omerit delku, idealne vsech 3 origo sroubu. Vzdy kdyz nekam prijedu, tak uz maji dekl sundanej a srouby vyhozeny, nebo neni dekl vubec....Moc by mi to pichlo.
-
Klimatizace, recirkulace vzduchu-ovládání
Zdar, kuny rozkousaly hadičky od podtlakového ovládání klapky recirkulace vzduchu (ve výbavě s klimatizací). Nikde nemůžu najít, že by to někdo opravoval, potažmo kde hadičky koupit. Havex mi řekl, že na Feldu už nic nemají. Dají se ty hadičky protáhnout k ovládání topení, nebo musí celý topení dolů? Hadička ma vnější průměr cca. 6,5mm a dírka je cca. 3mm.
-
Filtr kabinový - umístění
Měnil někdo pylový filtr ve Feldě s klimatizací? Prosím nezaměňovat s Feldou bez klimy. Ta žádný nemá (pokud si sami nedáte punčochu, molitan, vatelín apod. do toho oválu). Zde je vidět na obrázku SP11-9 str.11, označený POLLENFILTER. 011 Aire Acondicionado Del Felicia D | PDF (scribd.com)
-
Znak-logo víka kufru (98-01)
Predni je prohnuty a zadni rovny, jest tak? Ja jen jestli jsem tak tupy a neumim hledat....:-) Diky za zpravu.
-
Znak-logo víka kufru (98-01)
Nikde nemůžu najít znak na páté dveře, všude se píše pouze na přední masku. Co tam teda patří a kde se prodává na Feldu facelift? Díky.
-
Dodací lhůta
On až se začne prodávat Tiguan long, tak tento humbuk splaskne a bude Kodiaků habakuk. Ono kdyz v takovy prdeeli jako jsou kvasiny se vyrabi Superb, Yeti, Kodiaq, Ateca...tak to podle toho vypada. 2004 jsem v lednu objednal Multivana 4x4, fabrika rozhodla, že je bude diky problemum montovat až v MR2005 a přišel 1.listopadu :-)
-
2.0TDI 140kW /DFHA/
Včera testovací jízda Style 4x4 140kW, DSG. Auto mě nenadchlo, ale motor mě doslova zklamal. Kde bylo těch 140kW? Mám doma jak Audi A6 3.0TDI Quattro 171kW TTronic tak i Golfa 1,6TDI 4x4 77kW, tak věřte že vím co čekat od 140kW. Pocitově tam bylo možná 90kW. Zkoušel jsem to rozjezd jak na D tak i na S. Pak už jsem hned jel auto vrátit, dát si chlebíček a zmizet. Fakt jsem o něm uvažoval. Jo a cenovka byla cca 1.150.000,-.
-
Dodatečná montáž kontroly tlaku v pneumatikách
U tech Golfu to slo asi do MR 2008, pak uz taky ne. Opravdu je potreba jednotka ABS s TPM. Pokud jen doplnite tlacitko a natahnete kablik od RJ ABS (coz je mezinama pekna pakarna) - musite rozmotat cely svazek u RJ a pak kabel primotat k svazku az do interieru auta a nakodujete jako ze auto ma TPM, tak vse bude O.K. Rozsviti se kontrolka v budikach, pipne to a super. Jenze vam to nikdy nenahlasi defekt, protoze RJ ABS jednoduse nenacte zacne hodnoty otacek. Cela jednotka ABS by musela dostat novy flash a to krome lidi z fabriky, kde se to vyrabi nezvladne. Takze pokud chcete ze sve socialni Fabie udelat jakoze luxusni karu, tak musite bud uvalit 22 za new ABS nebo 33 za new ESP a nechat namontovat. Jedine snad sehnat jednotku z nejake bouracky. Jenze jelikoz Fabka je preudercena byt socialni auto, tak jich moc nebude :-)
-
Climatic vs mechanická klimatizace
Ono, mezi nama i plnoautomaticky klimatizace si si hlavne v letnich pařacích chladej tak nejak bez ohledu na posadku. S Climaticem jsem jezdil 2 roky a asi 5 let s ruznejma normalnima klimatizacema bez climaticu. Osobne jsem tam zadnej rozdil nepstrehnul. I obycejnou klimu jsem si nastavil na pul mezi cerveny a modry, zapnul AC a byla pohoda. Nejvic mi vadilo ze climatic sam neumel zapnout kompresor (klimatizaci), kdyz se nahle oteplilo. Proto od jiste doby neresim zda ma auto jen klimu, nebo climatic nebo climatronic. Dulezite je, ze tam je kompresor. Jo a oznaceni Poloklima z dob Golfu III. kdy auto nemelo zadnou klimu ale prodavaci to vychvalovali az do nebes uz mame nastesti za sebou- :-) Ten climatic "odpadnul" i u noveho VW Pola a to je sranda sledovat to pozdvizeni u nasich zapadnich pratel :-)
-
Natáčecí světlomety v.s. HID xenony
Dejte si tam Hidy, kdo nemá Hidy jako by nebyl
-
Motor 1.6 16V 77 kW
To co zde popisujete (škubání a lenost při studeném startu, popř. vyšší spotřeba) dělá tento motor i v nových Seatech Ibiza a VW Polo 9N3. Za celou dobu existence problému se objevil až nedávno nějaký SW Update pro RJ motoru. Někomu se to zlepšilo, někomu ne, ale naopak si všichni stěžovali na "zlenivění" motoru. zjevně se jedná o nevyřešený problém. Koncern to už ale neřeší, jelikož tento motor patří do starého železa a je postupně nahrazován novým motorem 1,2 TSI popř. 1.4 TSI.
-
Fotografické úlovky z ulic a silnic
-
COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510
Nevim, ale mozna to bude tim, ze muzes hlasove ovladat jen v zemich, kterych jazyk se da v navi nastavit. Tzn. ze pokud slovenstina neni v menu jazyku, tak se tam proste neda hlasove ovladat-bez ohledu na to jaky jazyk mas v menu nastaveny. ale to je jen muj dohad...
campagnolo
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva