Přejít na obsah

Harros01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Harros01

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Oživím toto téma dotazem…podařilo se někomu vyřešit škubání za studena (do provozní teploty chlad. kapaliny) a při jízdě pouze v malé zátěži, tedy buď po rovině na kvalty do cca trojky nejlépe citelné, nebo při jízdě z kopce a lechtání plynu? Motor 1.4tsi 103kw, dle autorizáku žádná aktualizace fw řídící jednotky na toto vozidlo neexistuje. Kontrolka motoru nic, za studena se nic neřeší, měnil jsem zatím jen svíčky za original a utahnuto na správný moment a vzduch filtr, dále jsem pokus omyl nechtěl dělat, každá vyhozená tisícovka mě nedělá radost. Najeto 91tis km. Díky a mějte se hezky.
  2. Taky nápad, zkusím až to udělá.
  3. Zdravím, zkusím obnovit toto téma, jestli ještě někdo feldama jezdí. Řeším problém felicie 1.3 facelift, někdy nechytá, starter točí, roztlačit jde ale vždy. Jinak běží normálně, svíčky nové, čerpadlo vyměněno za jiné. Spínačka? Jediný rozdíl v roztlačení a startování klíčkem vidím ve spínačce. Díky za nápady.
  4. Ahoj, prosím má někdo taky zkušenost s tím, že by vám na OIII ukazovalo přední čidlo 0,01 a učební hodnota Not Avalible? Přední čidlo tam je, ale ukazuje tyto věci. Jsem si víceméně jistý, že tam nikdo nehrabal. Začal jsem po tom pátrat, protože regulace sklonu fungovala dost bídně. Zjistil jsem, že v kódování jednotly světel lze přes VCDS toto čidlo zapnout a pak reguluje i podle předku. Ale vidím, že asi nejsem sám, kdo to tak má a přemýšlím nad významem toho vypnutí, třeba to tak je z nějakého důvodu schválně. Díky
  5. Aby to nevyznělo že jsem blázen, ikdyž asi jsem, tak já ji koupil přes Škoda Plus za 369tis, měla najeto kolem 10tis km, ceníkovka byla lehce pod půl milionu (Monte Carlo plus s. věcma navíc jako kola atd). To s tou zárukou na pojízdnost mě nikdo neřekl, ale vidím to z vlastní zkušenosti právě. Chlapi, ale nejde o život, mám aspoň špetku rozumu a nijak se z toho nehroutím, jen bych ty nejhorší věci chtěl pořešit a to bez investic, tj vše. Mějte se a buďte zdraví :)
  6. Já zase chápu servis, který když za to nemá zaplaceno nebude pátrat. To, že v zimě lze těžko zatížit klima kompresor taky asi chápu, ale nějak to jít musí, nevím, nejsem servisák. Půl auta pomalu bych si nějraději vážně nechal vyměnit, protože to, co vyrobili mě nepřijde jako věc hodná prodeje - hotový produkt. Dám tu příklady alespoň toho co mám nahrané na youtube. Nemluvě o tom, že mám v palubce narváno asi kilogram gumy aby to všude nekřupalo, nevrzalo atd. Ano, je to levné auto, kde jsem to mohl čekat, ale je to fábka za necelých půl milionu a pro mě to není málo peněz, proto jsem čekal, že to bude lepší než stará auta, která jsem před tím měl, ale není. Klima: https://youtu.be/O4M69GvfNfc Torpédo: https://youtu.be/f4zN_vqKes4 Spojka klepání na volnoběh: https://youtu.be/lW_Q2FXB9so Nevím proč je to tak potichu...ale aspoň něco. Je toho mnohem víc, jen to nemám uploadované, zkrátka jde o to, že člověk utratí velké peníze a takto to dopadne. Říkám si mám 5 let záruku, ok, ale pouze na pojízdnost vozu, ale ta se tak nějak přepokládá, na ostatní vady, které ale nebrání v provozu se to evidentně nevztahuje. Kdybych to věděl, nikdy bych to nekoupil, ale tak jak jsem psal výš, člověk se poučí a poučí tím lidi kolem sebe. Co tak slyším kolem sebe - dělám kolem aut, je to u všech značek více méně stejné, taková je doba.
  7. Super, díky moc. kdyby měl někdo další TPI, myslím, že bude fajn je mít tady, nebo někde ke stažení. Ze začátku se to tu tak dělalo, ale chápu, bere to čas. Proto ještě jednou díky za toto TPI, mě se týká asi ta druhá část, protože mě to hučí jen zapnuté.
  8. Je to tak, jak píše DušanV. Zkusil jsem dva servisy. V jednom se reklamacema vůbec nezabývali, byla to prohlídka plus geometrie - provedena přesazením volantu což je přísně zákázáno kvůli středové polože na tyči řízení kvůli ESP atd., v druhém mě to domluvil kamarád, který tam má známé a stejně nic, protože jsou to závady které se neprojeví vždy a oni nemají zaplaceno čekání než se závada projeví (např. zahřátí motoru, teplota okolí atd.) a navozování závad, takže ikdyž jsem jim dal videa s popisy, neuznali závady. Jsou placeni na provedený úkon - výměna oleje, desek, ne čekání, navozování. Teď jsem ve fázi, kdy si píšu s Mladou Boleslaví, ale nějak přestávají komunikovat. 5ti letá záruka na nic... Auto má 26tis najeto. Kdyby udělali aspoň to nejhorší, třeba klasický klima kompresor Sanken, který kvílí tak, že rádio ho nepřehluší. Jenže to se te'd neprojevuje - je zima a já řeším reklamace při výmeně oleje, což bylo teď. budu muset tam zajet ještě v létě. To je jedno, asi bychom tu neměli psát mimo téma, takže pokud budete mít TPI stažené, budu za něj rád, jinak se tím nezabývejte. Díky moc.
  9. Chápu, uvidíme, třeba se něco objeví. Myslel jsem si, že má někdo všechny TPI pohromadě, dříve před pár lety tu byli v pdf ke stažení, jen už ten soubor není aktualizovaný. Nejde o to ušetřit, ale investovat čas ani peníze do nového auta se mi nechce, na to jsem měl stará auta. Nojo, člověk se musí spálit aby pochopil. Hezký víkend.
  10. Ahoj, díky za info, do auta ale nechci dát ani korunu navíc, nejsem s ním spokojený, reklamace neuznávají, chci mít jen nějaké podklady pro uznávání reklamací, těžko se s nimi dohaduje, videa už nestačí...tak jsem chtěl jít touto cestou a za erwin se platí pokud se nepletu, ale neznám ho moc, tak budu rád za případnou radu. Ano, můžu auto prodat, ale v tomto malém staří vozu moc ztrácí na hodnotě a tak s ním chci něco najet, ale neinvestovat nic víc než olej, filtry...spotřebák co se týče servisu a údržby. Díky
  11. Prosím vás, nemohli byste sem dát aktuální TPI na FIII, které by šly otevřít? Pomohlo by mi to. Nemáte TPI i na vrzající silentbloky stabilizátoru? Díky moc.
  12. Myslím, že LKk píše o senzorech a dělá mu to přesně to, co mě. Mě to taky někdy udělá za sucha, někdy za deště ok, nevím. V Passatu firemním kterým jezdím minimálně a nemám s ním moc zkušeností se mi i při tom málu co s ním najedu taky jednou za deště stalo. Ty alarmy za sucha mě přijdou jak kdyby to chytalo odrazy z jiných pdc, nebo tak něco.
  13. @DušanV Já si to také myslím a evidentně to není jen u Skodovky. Já se s tím asi i dokážu svým způsobem smířit, holt jsem udělal hloupost a za těžce ušetřené peníze rodiny jsem koupil krám. Jen je pro mě podstatné zjistit co by se dalo v rámci záruky pořešit, aby se to hned po záruce nerozsypalo, protože přesně takový pocit z toho mám. To auto má hlavně mnohem víc drobnějších problémů, které jsem u dříve vlastněných vozidel nepozoroval. Co je ale zajímavé je, že konkrétně těmito problémy o kterých si píšeme náš firemní rapid 1.2 tsi 81kw 2017 netrpí. Přitom jsem si myslel, že převodovku má stejnou jako fabie. Co u něj pozoruji je lehké křupání ve spojkovém pedálu o kterém také píšu, ale zpátečku tam dám po cca 2s počkání, asi jde po 80tis km víc ztuha a dříve se zastaví...rachtání spojky je asi spojeno s vibracemi tříválce, rány při přeřazení nedělá... Takže co je nebo není normální těžko hodnotit. Chtělo by to na půl hoďky půjčit litr fabii a jezdit asi. Nicméně točení videí a několikaměsíční dohady o tom, ať opraví na co mám právo, protože se jedná o závadu, to se mi moc absolvovat nechce, dost mě to zkracuje život, kazí rodinné vztahy díky mé podrážděnosti atd...to radši ten krám se značným prodělkem prodám někomu, koho tyto dohady naopak třeba baví. Pro technicky založené jedince je dnešní doba velkým utrpením...
×
×
  • Vytvořit nový...