Přejít na obsah

hamoun

Uživatel
  • Počet příspěvků

    483
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

3 785 zobrazení profilu

Oznámení hamoun

  1. @roubic kdyz chces jet nejake serpentiny nebo klikate okresky, musíš. jinak to nejede tak, jak potrebujes. @haf tak to pujde ale myslim, ze v situaci, kdy mas volant otoceny "na ruckovani", nemas co řadit zjistis, ze ty padla jsou nakonec lepsi. nemusis poustet volant. obecne je tema zobdpovezeno. techniku jizdy apod resit dale neni potřeba. s tim se pobije kazdy sam
  2. @haf pokud si jezdil s bmw, tak si nezvyknes na to, ze je to opacne ...
  3. ony jsou ty appky dve .. mi funguje treba jen ta starsi. u novejsi mi to pri zadani VIN napise, at pouziju tu starsi.
  4. mi prijde, ze to je uplne normalni ... ze nebudes výjimka. chova se mi to stejne jsem rad, ze to v pripade nouze jde ...
  5. ty nemas na tom otocnem serizovacim cudlu zrcátek polohu se sklopenim zrcátek? jen se ptam ... pro jistotu ...
  6. hamoun

    Zimní pneu

    problém zimních gum právě je, že často existují jen s nižším, než povoleným, rychlostním indexem.
  7. hamoun

    Zimní pneu

    mozna mas v infotainmentu vobu nastaveni upozorneni pro gumy s nizsim rychlostnim indexem ... u Columbuse to je, u ostatních nevim ... pouzivam to na zimaky do 240, ktere taky mit na aute nemuzu ...
  8. běžně se to používá, že je kovaný motor. jasně, že tam jsou asi písty, ojnice, ... spíš stejně jako v příspěvku výše koukám, že to někdo dělá a je tam seriový výkon. navíc je tam docela málo km. spekulace: třeba někdo chtěl jít někde k 600hp a nechytlo ho to .. co šlo ven, se hodilo do golfa a vnitřek motoru se nechal na krátké trasy je lepší malé auto. Superb se pořádně prohřeje tak po 20km. pak teprve spadne spotřeba na normální hodnoty ...
  9. pružiny mám kratší a tužší, stabilizátory silnější, na spodních ramenech na předku tužší silenbloky, ... vzadu na nápravě jsou zesílené silenbloky už z výroby, tam nebylo potřeba sahat ... je to lepší, ale houpe se to nahoru a dolů ve sport režimu teda výrazně méně. zkusím to dohrání nastavení DCC, pokud najdu někoho, kdo mi to v okolí udělá .. a jak píšeš ... dost to tomu pomohlo .. ale ne dost
  10. @ČudlR houpání dělají určitě tlumiče .. jiného nemá co. Stabilizátory řeší naklánění auta v zatáčkách. A uložení zpřesní a zpřehlední řízení a chování auta (pak samozřejmě nejsou tak komfortní, jak mnozí vyžadují), ale nevyřeší houpání jistě se dá namítnout, že to dělají staré tlumiče s mnoha km. Ale ono se to tak chová od doby, co auto mám. To bylo v jeho 11 tkm ...
  11. @ČudlR ano, ja vím, kolik stojí ... nenapsal jsi mi žádnou novinku ani s popisem toho, co to je .... to, že je to DCC jen oceňuji. a proto se ptám v tomto tématu. a pokud by to odstranilo to houpání, jdu do toho hned ptám se právě na reference ... to houpání je asi poslední věc, co bych na autě rád vyřešil ... pak "už" jen spokojeně jezdit
  12. @Světlonoš nevozili na mě je měkký i ve sportu ... ale to už jsme někde řešili .. každému vyhovuje něco jiného proto se ptám na zkušenosti s KW nebo něčím podobným
  13. nedelej chute .. uz jak vidim ten syr a ty luxusni chlebiky ...
×
×
  • Vytvořit nový...