Přejít na obsah

ExecutedDonut

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1215
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    24

ExecutedDonut naposledy zvítězil 12. Březen

ExecutedDonut nejvíce like obsah!

3 Sledující

O uživateli ExecutedDonut

  • Narozeniny 03/18/2015

Návštěvy profilu

6539 zobrazení profilu

Oznámení ExecutedDonut

  1. Presne hodnoty v hlave nemam. Najdi si dilenskou prirucku tam by to mohlo byt.
  2. Pokud ma radar nad sebou male zrcadelko tak se ma myslim kalibrovat se spravnym pripravkem, ktery by mel mit kazdy autorizak, pokud nema zrcadelko tak se da kalibrovat proti zdi ale musi byt dodrzeny spravne vzdalenosti.
  3. No a dokonce tam je ještě přepínání jak moc ma být radar paranoidní ale u yoho si nejsem jistý jestli to je v každé sériové fabii.
  4. Tyjo v posledních třech příspěvcích jste dokázali zmotat dohromady co snad jen šlo Stará chyba na aktuální funkčnost radaru určitě nemá vliv. Popisuješ chování FA v budících s plnohodnotným maxidotem a dáváš fotku verze sociál. "wifi autíčko" doprovázené zvukovou signalizací tuším zazní až když auto vypočte, že při aktuálních parametrech (směr jízdy, dávkování plynu a nedávkování brzd, aktivace směrovky) hrozí nevzhnutelná kolize. To co zmiňuje @Martab je signalizace bezpečného odstupu od vozidla před vámi, tím asi jen chtěl potvrdit nebo vyvrátit zda radar skutečně vůbec nefunguje. No a na závěr ještě upozorním, že v infotaimentech swing, bolero a amundsen jde pod položkou asistenti chování fron assistu upravit nebo jej i vypnout. Pokud si dobře pamatuju tak se dalo vypnout upozornění na odstup, pak se dala vypnout signalizace a nakonec front assist jako takový ale to myslím na budíkách rozsvítí oranžový trojúhelníček a vyřadí ESP.
  5. prvni bych asi zacal s analyzou kde zhruba k problemu dochazi tzn. zkusil bych svetla prohodit, pokud bude problem porad na prave strane tak vis ze to nebude svetlem samotnym. Pokud jo tak by to mohl byt nejaky studeny spoj, kde v rovnovazne poloze nebude kontakt. Dal bych zkontroloval konektor ke svetylku Trojkove fabky se zarovkou v tomhle svetylku jsou notoricky zname korozi patych dveri, takze se muze dostat i vlhkost na konektor. (vyrobce ma na tohle reseni ze dava led osvetleni a za urcitych podminek ti klidne i vymeni zrezle pate dvere pokud za to muzou prave zarovkove lampicky). V dalsim kroku bych asi zapojil multimetr a promeril jestli po kabelazi jde v ruznych rezimech otevreni dveri napeti do konektoru.
  6. A mas to aktivovane jak v kamere tak i v bcm? nejsem si jisty jestli se neco nenastavovalo i v AFS jednotce. Idealne si na to sehnat nejaky navod po slepu kodovat neni uplne idealni pokud tomu tak je.
  7. Taky bych neřekl, že by to měl být zrovna díl, co by měl při správné manipulaci i když třeba opakovanou demontáží nějak praskat a i kdyby určitě by neměl vůbec bránit pohybu lanka jako takového, to už jsem ostatně i psal v soukromé zprávě, která zůstala bez odpovědi. ps. rád určitě zase pomůžu s takovým přístupem.
  8. Netuším, tohle by mělo jít myslím nakódovat i když kamera v autě fyzicky ani není (mluvím ale ze zkušenosti z mib2 v trojce to může být jinak), zkoušel jsi i jiné režimy? (develop, end of line)
  9. Vikend 11-13 se budu pohybovat v okoli Brandysu nad labem, Pripadne dalsi vikend okolo velikonoc Most.
  10. Existuje editor pro vlastni upravu, nez ale neco slepe naklikas tak bych doporucil si o tom prvni neco precist. Dalsi vec je, ze potrebujes diiagnostiku, ktera parametrizaci umi obd11-2gen (Spis nedoporucuju), VCP nebo ODIS https://mqbtools.nl/fpa/
  11. kodovanim spis nijak, jde to parametrizaci jizdnich rezimu
  12. Vyrobit kabeláž je to nejmenší, sehnat HW určitě taky půjde. Největší komplikaci bych viděl s novými auty u kódování.
  13. Jestli duvod neni kvuli HW ale jen kvuli nejake vnitrni politice Skodovky, tak staci jenom chvilku pockat. Pomalu uz se zacinaji objevovat navody na aktivaci funkci v MIB3 tak jako tomu bylo i u MIB2.
  14. Shodou okolností tento víkendu jedu do Prahy a Mladé Boleslavi pokud by to bylo vhod.
×
×
  • Vytvořit nový...