Kodiaq 2017 bude mit jeste pravdepodobne asistentskou kameru 3Q0, ta ma v podstate dva razimy Lane assistu
1) zakladni - chova se jak ping pong
2) dynamicky - nadstavba nad zakladnim, pokousi se drzet vozidlo trvale ve stredu vozovky - podle typu infotaimentu se da v nastaveni deaktivovat, polozka se jmenuje tusim "dynamicke drzeni v pruhu"
zakladni i dynamicky v zavislosti na kodovani mohou byt aktivni stale, pripadne dynamicky se muze aktivovat jen pri zapnutem tempomatu
Kodiaq 2024 uz ma novejsi generaci kamery kde se logika asistentu zmenila
zakladni pingpong je aktivni stale ale dynamicke vedeni v pruzich se aktivuje az s funkci travel assist (kodovani pro travel ma asi 5 variaci, takze i tohle se muze nejak lisit)
novejsi kamera ma lane urcite vyladeny mnohem lip ale diky tomu ze nove auta musi mit lane assist povinne soucasti vybavy, tak aby si automobilka splnila povinne minimum tak v zakladu nabizi jen osekanou (za me nepouzitelnou) verzi a za lepsi funkci je potreba si samozrejme priplatit.