-
Mřížka chladiče
1) demontovat ne, povolit ano aby jsi se pohodlneji dostal ke sroubum co spojuji naraznik a plechove blatniky 2) zapadkami, relativne ano 3) ano
-
Navigace - aktivace
Možné to samozřejmě je ale vyžaduje to fyzický zásah do jednotky, který přepíše Fazit a vyřadí tak online aktualizace. Takže aktualizace infotaimentu a mapových podkladů už si uživatel bude muset provádět ručně.
-
Kalibrace světelného a dešťového senzoru po výměně skla.
Jeste jsem neslysel ze by se u tohohle senzoru delala kalibrace(nerikam ze to neni mozne) v kodovani se da upravovat citlivost svetelneho senzoru ale z vyroby je maji pro stejny typ vsechny auta stejne. Senzor deste pokud je nalepeny spravne tak funguje relativne ne absolutne podle lomu svetla (kdyz je kapka lom je jiny) takze tady neni treba kalibrace vubec. Nebude to jen sugesce a ted to proste vic sledujes?
-
Autokamera
Fajn číst o agresivitě od někoho kdo procvičuje funkčnost negativního tlacítka jak na běžícím pásu, představ si, že to jde vidět jak často a komu to dáváš. A fakt nechápu proč je i do tohohle potřeba tahat politika... Svoje body proč bych to smetl ze stolu už jsem ti dal, víc už se k tomu asi vyjadřovat nebudu.
-
Autokamera
Uplně zbytečná reklama na čínský resell z aliexpresu, možná by stálo za to se podívat na recenze a nebo na původ výrobce než to sem hromadně začneš cpát. 1) v recenzích na aplikaci si stěžují na hroznou kvalitu zpracování. 2) webovky jsou očidně dělané tak aby nalákaly naivní nákupčí, snaží se tvářit jako americká firma, na kontaktní stránce chybí reálně kontakt a skutečný kontakt (nečekaně čína) je schovaný až v privacy policy sekci 3) pokud ukážou obrázek auta tak zakrývají loga (aby se s nima logicky automobilka nesoudila), ukazují nějaké random certifikáty. stránky jsou celkově od pohledu dost shady...
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Nepoužívejte AI... Alespoň ne na věci kterým nerozumíte a bezproblému přijmete každý blud jako fakt. 3Q0 opravdu není vyšší řada nad 2Q0... Už dlouho není pravda.
-
Prohození vyhřívaného volantu mezi Kodiaq a superb oba facelift 2022
Pripadne muzu nabidnout Vsetinsko nebo Brno.
-
Prodej Fabie - kolik za ní?
Za ten nazev tematu te admini sezerou za ziva, jak to maj ve zvyku, doporucil bych upravu.
-
Výměna předního nárazníku
Leda ze bys menil i svetla, tam uz je jen od pohledu zretelny rozdil...
-
Lane Assist
Kodiaq 2017 bude mit jeste pravdepodobne asistentskou kameru 3Q0, ta ma v podstate dva razimy Lane assistu 1) zakladni - chova se jak ping pong 2) dynamicky - nadstavba nad zakladnim, pokousi se drzet vozidlo trvale ve stredu vozovky - podle typu infotaimentu se da v nastaveni deaktivovat, polozka se jmenuje tusim "dynamicke drzeni v pruhu" zakladni i dynamicky v zavislosti na kodovani mohou byt aktivni stale, pripadne dynamicky se muze aktivovat jen pri zapnutem tempomatu Kodiaq 2024 uz ma novejsi generaci kamery kde se logika asistentu zmenila zakladni pingpong je aktivni stale ale dynamicke vedeni v pruzich se aktivuje az s funkci travel assist (kodovani pro travel ma asi 5 variaci, takze i tohle se muze nejak lisit) novejsi kamera ma lane urcite vyladeny mnohem lip ale diky tomu ze nove auta musi mit lane assist povinne soucasti vybavy, tak aby si automobilka splnila povinne minimum tak v zakladu nabizi jen osekanou (za me nepouzitelnou) verzi a za lepsi funkci je potreba si samozrejme priplatit.
-
Scala kódování
No a u tohohle tvrzeni, uz si par lidi stezovalo na to, ze se jim to samo pri kazdem startu aktivuje a oni to pri parkovani pokazde musi vypinat. (Mozna si to jeste predfaceliftova scala dokazala pamatovat?)
-
Scala kódování
No očividně asi nevíš 😀 Hele nehci se hádat ale to co koncern oznacuje jako asisten vyparkovani a informace, že mu to brzdilo pouze při couvání by na to sedělo. Pro dovzdělání 😉 https://www.vw-scene.cz/prevence-nehod-diky-asistentu-vyparkovani-a-sledovani-mrtveho-uhlu/ Pokud ti scala brzdí při parkování i bez blind assistu, tak to bude nejspíš to, co koncern označuje jako manévrovací brzdu. Osobně jsem si myslel, že i když na to scala podporující jednotky má, tak že to do výbavy v predfaceliftu ještě nedostala.
-
Kódování funkcí na Fabii III (VCDS)
neda
-
Scala kódování
Marketingove to prezentovali jako vyparkovaci, kdyz auto vyparkovava z kolmeho parkovaciho mista a projizdi kolem jine auto tak vyparkovaci asistent ma zasahnout. Rychlost FA pravdepodobne kodovatelna nebude nebo o tom aspon nevim. Pro manevrovaci brzdu musis mit parkovaci jednotku 5QA ne 5Q0 a pokud ji mas tak do ni musis nahrat vhodny dataset, pouze kodovanim to pravdepodobne nepujde
-
Scala kódování
No tak to asi bude ta manevrovaci brzda. kdyz ti v infotaimentu vyskoci parkovaci asistent tak by tam mela byt polozka co to umoznuje aktivovat a deaktivovat, podle toho by se dalo zjistit jestli je to ono nebo ne. Trochu jsem nad tim jeste premejslel a jak si rikal pokud to funguje pouze pri jizde vzad tak to muze byt jeste assistent vyparkovani, ten funguje zase na jinem principu. 1)Front assist - Predni radar brzdi pri zjisteni kolize pri rychlosti nad X km/h 2)Manevrovaci brzda - pouze parkovaci senzory (novejsi technologie) funguje vzadu i v predu, aktivuje se kdyz dva a nebo vice senzoru rozpozna blizkou prekazku 3)Asistent vyparkovani - zadni radary (radary jsou primarne pro funkci slepych uhlu) (starsi technologie) funguje pouze vzadu.