Přejít na obsah

ExecutedDonut

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1181
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    22

ExecutedDonut naposledy zvítězil 10. Únor

ExecutedDonut nejvíce like obsah!

3 Sledující

O uživateli ExecutedDonut

  • Narozeniny 03/18/2015

Návštěvy profilu

6390 zobrazení profilu

Oznámení ExecutedDonut

  1. instalovat novy firmware asi nutne nebude potreba, spis by na te strance mel byt proklik na toolbox, ktery na vasem typu infotaimentu umoznuje provest patch jednotky, kde uz by melo byt i napsane jak postupovat
  2. offroad jde pres kodovani, performance pres patchnuti jednotky tu najdes vsechny potrebne nastroje pro tvuj infotaiment https://mib-helper.com/#mib-tools
  3. Měl jsem jiný problém ale myslel jsem si, že to je právě tímto, tak jsem koupil náhradní skříňkou z bouraného auta, no nakonec jsem ji nepotřeboval.
  4. Plošnej spoj je samostatně neprodejnej takže ani nemá žádné číslo. Jak jsem psal je součástí pojistkového bloku v obrázku z etky díl 21. Rozebrání je docela piplačka je potřeba použít dost hrubé síly abys ze skříňky vytáhl ten pojistkový box, kromě baterky je potřeba z boxu odšroubovat přívodní kabely a samozřejmě vytáhnout všechny pojistky. Těžko se to vysvětluje, jednodušší je to když to má člověk před očima.
  5. @ferokulda Hlavní tři relé co ovládají spínaný okruh jsou připájené na plošňáku co je schovaný uvnitř pojistkové skříňky, teoreticky by měl jít přepájet, jednodušší ale asi bude tu skříňku celou vyměnit. (kdyby byl zájem doma jednu celou použitou skříňku mám, kupoval jsem kvuli špatné diagnostice jiného problému ) na druhé foto díl co má v etce číslo 21, pod černým plastem je scovaný plošňák z první fotky @lucky.jack ne vždycky jsou v etce správné obrázky ke konkrétním modelům...
  6. @luke95 na drive 2 mel nekdo clanek o dodelani front assistentu do Rapidu, ktery front assist z vyroby nemel. Ano neni to to stejne co oktavia ale ale princip bude uplne stejny. Neni to jen o obycejnem dokodovani protoze radar ma ochranu komponent a nektere funkce (vcetne adaptivniho tempomatu) ma chraneny tzv FEC kody ale nastesti tohle jde u nekterych radaru obejit. Takze i u O3 by to melo byt realne, jen ne uplne jednoduche. Jeste bych doplnil skoda Citigo skutecne mela front assist zabudovany v celnim skle v cimsi co vypadalo jako celni kamera, podle popisu v propagacnich materialech to ale byl spis nejaky laserovy senzor. Co se tyce normalniho radaru ten chaos asi trochu vznika tim ze do stejneho hw radaru se postupne vyvijel novejsi a pokrocilejsi sw. takze funkce front assist jako takova si prosla nekolika generacema (moje domenka): prvni hloupy front assist rozeznaval jen auta a garantoval zastaveni pouze pri rychlosti do 30km postupne pribyvala jeste verze city assist, pak verze ktere dokazaly rozeznavat cyklisty a pak chodce bez asistentske kamery a pak i verze co spolupracovali s asistentskou kamerou pri vyhodnocovani chodcu no a nakonec jeste verze co umela zabranit kolizi s protijedoucim autem pri odbocovani.
  7. Pokud ma novy display vetsi uhlopricku tak je potreba menit i jednotka, v opacnem pripade staci pouze display.
  8. Nove auta uz gps i mapove podklady berou z OCU jednotky, kterou je proste vybaveno kazde auto, takze k tomu teoreticky potreba navigace neni. Jak je to prakticky netusim asi nezbyde nez se zajet podivat do servisu
  9. No nevim jak bych to bliz popsal slovy, proste je to kompas co ukazuje svetove strany, u me to vypada takto u tebe to hadam bude barevnejsi
  10. No je to to co to pise Za funkcnich podminek, auto v budikach a/nebo v infotaimentu dokaze ukazat na jakou smerovou stranu jede.
  11. Kalibrace je schovaná pod položkou basic setting - různé diagnostiky to mají různě poschovávané tak blíž neporadím
  12. Brno, treba najdes i nekoho bliz
  13. A to je nejaky argument? Proste prodali auto s chybou, o ktere (mozna) nevedeli, to nemeni nic na tom, ze to auto tu skrytou vadu melo...
  14. https://dot.report/dtc.php?code=BO7E1 tenhle web umi prekladat tenhle format chyb ale v obou pripadech ti to moc nepomuze protoze to jsou pravdepodobne specificke chyby vyrobce. Bud bych zkusil nekoho kdo ma diagnostiku orientovanou na koncern (VCDS, OBD11 atd) a nebo rovnou ODIS
  15. Porad jenom dokazujes ze se rozcilujes nad problematikou ktere nerozumis a ocividne si z psaneho textu vybiras jen to co chces. Proto to napisu jeste jednou: samostatne nahravani firmware je jen cast ukonu z tech 4 hodin. nejde o nejaky zapis na disk ale o prenosovou rychlost sbernic co se v autech pouzivaji, aktualizace probiha pres diagnostiku, ktera se pripoji na OBD2 port a dal to jde po jedne canbus sbernici do gatewaye a z ni dal po dalsi sbernici podle toho jaka je cilova jednotka. Svetove nejrozsirenejsi je ted Can 2.0B ktery ma teoretickou rychlost az 1Mb/s novejsi auta (mluvime maximalne o poslednich trech letech) by meli pouzivat novejsi Can FD (vyvinut v roce 2012 :D), ktery by mel mit rychlost az 8Mb/s Takze v pripade Can 2.0B vychazi prenos 1GB data na cca 2,2 hodiny v pripade Can FD by to melo byt cca 16 minut. Tohle jsou ale maximalni rychlosti
×
×
  • Vytvořit nový...