Abych nezabihal moc do podrobna tak rekneme ze je vice urovni jak upravovat chovani jednotek.
zakladni je kodovani, ktere zvladnou obycejne (hobby) diagnostiky pod to by se dalo shrnout dlouhe kodovani a adaptace, kterym v podstate jen zapinas/vypinas nebo upravujes funkce, ktere casto nejsou zavisle na modelu auta dalsi rozdil je ze v pameti jednotky je na tyhle vlastnostnosti vyhrazeno misto od jednoho bitu (on/off) po par bytu (ciselne nebo vyctove hodnoty)
parametrizace uz pak vyrazneji ovlivnuje chovani jednotky nastavuji se pres ni treba rozmery vozidla (parkovaci assistent nebo celni kamera lane assist) nebo kolik senzoru auto ma (parkovaci senzory nebo treba prave pocet klik kessy, respektive pocet anten pro prijem kessy) obvykle je to vetsi blok dat, ktery uz se nezadava rucne ale pomoci parametrizacnich souboru, paramaetrizaci obvykle uz zvladnou pouze lepsi diagnostiky.
a posledni uroven muze byt jeste prehravani firmware jako takoveho.
Asi bych tu do toho vic nezabredaval protoze to uplne neni tema vlakna.