Přejít na obsah

ExecutedDonut

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1252
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    24

ExecutedDonut naposledy zvítězil 12. Březen

ExecutedDonut nejvíce like obsah!

3 Sledující

O uživateli ExecutedDonut

  • Narozeniny 03/18/2015

Návštěvy profilu

6786 zobrazení profilu

Oznámení ExecutedDonut

Veterán

Veterán (13/14)

  • Posting Machine Vzácný
  • One Year In
  • Very Popular Vzácný
  • Conversation Starter
  • Collaborator Vzácný

Nedávné oznámení

1.5k

Popularita

  1. koupil jsi tzv "entry market" model tak co bys cekal, hodinky s vodotryskem? (pro vztahovacny je to vtip) Jj da se dodelat ten zpetny ventil tady na foru uz se urcite nekolikrat resilo, tak zkus pohledat Pocitej ale s tim ze i tohle ma sve nevyhody, muze ti pak kapalina zamrzat v hadicce (alkohol se pomalu odparuje az zustane cista voda)
  2. fabia nema zpetnej ventil tak holt nejakou dobu trva nez pumpa vytlaci vodu az nahoru.
  3. na netu uz jsou studie jak si udelat vlastni parametrizaci, clovek samozrejme musi rozumet tomu co dela ale neni to az zas tak slozite. Myslim ze v tomhle pripade by ale oprava mela spocivat v necem jinem nez upravou parametrizace.
  4. V jednom obdobi se davalo co zrovna bylo po ruce, uz se to tu myslom resilo, skodovka se zbavovala starych dveri, ted uz je ani nema, takze kdyz se dela nejaka oprava tak automaticky dostanete dvere s napisem.
  5. Autorizák rádia neopravuje, ti mění díl za díl jako opičky, takže platíš za novou jednotku. Zkus někoho kdo se zabývá elektronikou, pokud to bude nějaký studený spoj nebo načatý kondenzátor, co se dá jednoduše najít, tak by oprava nemusela být zas tak drahá Pokud už jsi novou jednotku koupil tak bude potřeba odstranit ochranu komponent a nahrát klíče co odemykají funkce jako je Bluetooth, smartlink, hlasove ovladani, navigace atd plus bude potřeba upravit kodovani a adaptace podle výbavy tvého auta (původní, třeba nemělo parkovací senzory nebo automatickou klimatizaci nebo mělo něco navíc) pokud to chceš tak jak to bylo předtím a dokážeš si jednotku ideálně fyzicky vyměnit sám, tak by ti to pak měl autorizák za poplatek (cca do tisícikoruny) odblokovat a dokódovat, jelikož má automobilka konfiguraci tvého auta uloženou na serveru tak jak bylo vyrobené, tak pro ně je to otázka jen připojení na diagnostiku kliknutí na tlačítko nahraj a do chvilky to mají hotové.
  6. Dat k autoelektrikari, tohle jen tak na foru nevyresis, muze to byt neco s kabelazi, nebo studenej spoj v budikach a mnoho dalsiho. Docela me desi, ze kdyz vis ze tohle auto delalo uz delsi dobu tak s tim porad jezdis
  7. no abys mohl travel assist aktivovat tak prvně musíš mít aktivní tempomat. travel assist nespouští ostatní systémy spíš ja zastřešuje aby nefungovaly samostatně ale jakoby koordinovaně. Uplně nevím jak bych to popsal. Pokud tvoje auto ještě nemá SFD tak bych to dokázal odisem aktivovat v Brně, teda v závislosti od toho co už má tvoje auto ve výbavě teď.
  8. tlacitko na volantu je jenom spoustec tzn. travel assist jako takovy musi byt v prvni rade nakodovany v kamere. co by dodatecne jeste mohlo byt potreba dokodovat tak mozna jeste v podvolantovem krouzku nebo v gw aby se poslala reakce po stisknuti tlacitka.
  9. existují dvě varianty 1) záslepka z černého neprůhledného plastu 2) poloprůhledný plast s fotosenzorem, bez automatických světel má pořád účel, ovládá intenzitu podsvícení obecně tlačítek případně tlačítek klimatroniku.
  10. No takhle pokud to plánuješ řešit "bezhlavou" (nemyšleno nijak negativně) výměnou kus za kus tak bych se asi řídil tím co píše @richi661 To co tady popisuju já je teoretická možnost zprovoznit/dodělat na autech Fabia III FL, Scala, kamiq a Fabia IV pomocí správných dílů a trochou kódování volitelné ambientní podsvícení. Co se týče těch lišt u scaly bych si tipl že ten světlovod v lištách je průhledný tj. ve všech dekorech stejný a jediné co se liší je ten "ozařovač" druhá a myslím méně pravděpodobná možnost je že svetlo je vždy bílé ape světlovod je potažený obarvenou vrstvou. Jak bylo ještě dobře podotknuto tak u těch scal co mají jenom jedno světlo je zapojení mnohem jednodušší, protože do ozařovače vede jen napájení, pokud je ozařovač dvoubarevný tak k němu ještě vede třetí žíla od LIN sběrnice.
  11. nemám scalu (ale auto se stejnou BCM, která řeší ovládání světel) takže tohle bude hodně teoretické... světlovod v dekoru nemá žádnou barvu, ta se odvíjí od zdroje světla k němu napojeného a podle schémat pokud je více než jednobarevný tak je řízení přes Lin sběrnici tzn. že ani zdroj světla pravděpodobně nebude pouze dvoubarevný ale bude posílat barvu podle toho co mu pošle BCM přes LIN sběrnici. Bohužel naše BCM neumožňuje konfiguraci barev jako je tomu třeba u oktávek nebo superbů ale má předdefinovaný pevný počet barev, který jde kódováním rozšířit až na tuším 8 barev (hádám že kvůli marketingu je to u scaly omezené pouze na 2 barvy) (Grafika je rozbitá, pořád ještě work in progress 😀) ale ještě jsem nikde nenarazil na to, že by se tím někdo na internetu chlubil, takže to pořád nechávám v teoretické rovině
  12. hodit na diagnostiku, vsechno ostatni budou jen spekulace...
  13. sipkama na prave strane volantu si prejedes do menicka jizdni info (nebo tak nejak), najdes spotrebu a pak mackani scrollovaciho tlacitka si prepinas mezi dlouhodobou, od startu a od natankovani
  14. Prvni (nulty) Byte (ne bit) je vyrobce = pro tebe 03 znamena skoda Druhy (prvni) Byte je model = 62 kodiaq Treti (druhy) Byte je derivat je potreba rozlisovat bity a Byty jinak se nedomluvime
  15. Jednotka 5F, dlouhe kodovani, prvni tri byty jsou zodpovedne za obrazky
×
×
  • Vytvořit nový...