Přejít na obsah

ExecutedDonut

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1267
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    24

ExecutedDonut naposledy zvítězil 12. Březen

ExecutedDonut nejvíce like obsah!

3 Sledující

O uživateli ExecutedDonut

  • Narozeniny 03/18/2015

Návštěvy profilu

6901 zobrazení profilu

Oznámení ExecutedDonut

Veterán

Veterán (13/14)

  • Posting Machine Vzácný
  • One Year In
  • Very Popular Vzácný
  • Conversation Starter
  • Collaborator Vzácný

Nedávné oznámení

1.5k

Popularita

  1. Za ten nazev tematu te admini sezerou za ziva, jak to maj ve zvyku, doporucil bych upravu.
  2. Leda ze bys menil i svetla, tam uz je jen od pohledu zretelny rozdil...
  3. Kodiaq 2017 bude mit jeste pravdepodobne asistentskou kameru 3Q0, ta ma v podstate dva razimy Lane assistu 1) zakladni - chova se jak ping pong 2) dynamicky - nadstavba nad zakladnim, pokousi se drzet vozidlo trvale ve stredu vozovky - podle typu infotaimentu se da v nastaveni deaktivovat, polozka se jmenuje tusim "dynamicke drzeni v pruhu" zakladni i dynamicky v zavislosti na kodovani mohou byt aktivni stale, pripadne dynamicky se muze aktivovat jen pri zapnutem tempomatu Kodiaq 2024 uz ma novejsi generaci kamery kde se logika asistentu zmenila zakladni pingpong je aktivni stale ale dynamicke vedeni v pruzich se aktivuje az s funkci travel assist (kodovani pro travel ma asi 5 variaci, takze i tohle se muze nejak lisit) novejsi kamera ma lane urcite vyladeny mnohem lip ale diky tomu ze nove auta musi mit lane assist povinne soucasti vybavy, tak aby si automobilka splnila povinne minimum tak v zakladu nabizi jen osekanou (za me nepouzitelnou) verzi a za lepsi funkci je potreba si samozrejme priplatit.
  4. No a u tohohle tvrzeni, uz si par lidi stezovalo na to, ze se jim to samo pri kazdem startu aktivuje a oni to pri parkovani pokazde musi vypinat. (Mozna si to jeste predfaceliftova scala dokazala pamatovat?)
  5. No očividně asi nevíš 😀 Hele nehci se hádat ale to co koncern oznacuje jako asisten vyparkovani a informace, že mu to brzdilo pouze při couvání by na to sedělo. Pro dovzdělání 😉 https://www.vw-scene.cz/prevence-nehod-diky-asistentu-vyparkovani-a-sledovani-mrtveho-uhlu/ Pokud ti scala brzdí při parkování i bez blind assistu, tak to bude nejspíš to, co koncern označuje jako manévrovací brzdu. Osobně jsem si myslel, že i když na to scala podporující jednotky má, tak že to do výbavy v predfaceliftu ještě nedostala.
  6. Marketingove to prezentovali jako vyparkovaci, kdyz auto vyparkovava z kolmeho parkovaciho mista a projizdi kolem jine auto tak vyparkovaci asistent ma zasahnout. Rychlost FA pravdepodobne kodovatelna nebude nebo o tom aspon nevim. Pro manevrovaci brzdu musis mit parkovaci jednotku 5QA ne 5Q0 a pokud ji mas tak do ni musis nahrat vhodny dataset, pouze kodovanim to pravdepodobne nepujde
  7. No tak to asi bude ta manevrovaci brzda. kdyz ti v infotaimentu vyskoci parkovaci asistent tak by tam mela byt polozka co to umoznuje aktivovat a deaktivovat, podle toho by se dalo zjistit jestli je to ono nebo ne. Trochu jsem nad tim jeste premejslel a jak si rikal pokud to funguje pouze pri jizde vzad tak to muze byt jeste assistent vyparkovani, ten funguje zase na jinem principu. 1)Front assist - Predni radar brzdi pri zjisteni kolize pri rychlosti nad X km/h 2)Manevrovaci brzda - pouze parkovaci senzory (novejsi technologie) funguje vzadu i v predu, aktivuje se kdyz dva a nebo vice senzoru rozpozna blizkou prekazku 3)Asistent vyparkovani - zadni radary (radary jsou primarne pro funkci slepych uhlu) (starsi technologie) funguje pouze vzadu.
  8. Nejsem si jisty jestli neco takoveho na scale vubec jde. A k te poznamce pod carou tohle neresi Front assist ale manevrovaci brzda parkovaci jednotky, neco mi ale rika ze tu scala minimalne jeste v predfaceliftu urcite nema.
  9. No takze clovek co na seznam narazi se akorat dovi ze to u nej mozna pujde a nebo mozna taky ne 6R0 abs jednotka ma v mnoha diagnostikach spatne oznacene labely a od toho jsou taky na internetu i spatne odvozene navody, takze se clovek snazi nakodovat neco uplne jineho a jednotka ho v lepsim pripade posle nekam. umi to jen motorky co maji petipolohu respektive co jsou s bcm propojene LIN sbernici. Navic se musi jeste dokodovat delsi prodleva nez se komunikace s motorky uspi, normalne se uspava hned po vypnuti zapalovani nebo pri startstopu po otevreni dveri. pokud mas ve dverich uz ty cerne 2Q0 motorky tak by to melo jit bez problemu.
  10. A co presne tim sledujes? Jak zde na foru tak i na internetu se daji dohledat konkretni navody jak se to da dokodovat krok po kroku. Takhle to jen vypada ze si delas reklamu.
  11. Ve schematu mas hvezdicku podle vybavy, je mozne ze mas GPS antenu zapojenou do OCU. Netusim jak je to u ctverkovych oktavek ale je mozne, ze nez EU zacala vyzadovat OCU jednotky povinne tak bylo mozne oktavku zakoupit bez Online conectivity a SOS tj. bez OCU. Potom musela byt GPS zapojena naprimo do infotaimentu. Takze bych doporucil si dohledat OCU jestli je do ni kabel zapojeny. Ve schematu je gps kabel nakreslenej jako bud a nebo, takze kdyby ses ptal ne neznamena to ze polezou kabely do obou jednotek.
  12. U mib 3 ale uz vetsinou gps poskytuje OCU tzn. pokud se taha kabel tak bych ho hledal spis zapojeny tam. Obrazky nejsou funkcni.
  13. koupil jsi tzv "entry market" model tak co bys cekal, hodinky s vodotryskem? (pro vztahovacny je to vtip) Jj da se dodelat ten zpetny ventil tady na foru uz se urcite nekolikrat resilo, tak zkus pohledat Pocitej ale s tim ze i tohle ma sve nevyhody, muze ti pak kapalina zamrzat v hadicce (alkohol se pomalu odparuje az zustane cista voda)
  14. fabia nema zpetnej ventil tak holt nejakou dobu trva nez pumpa vytlaci vodu az nahoru.
×
×
  • Vytvořit nový...