Přejít na obsah

ExecutedDonut

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1118
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    18

ExecutedDonut naposledy zvítězil 7. Srpen

ExecutedDonut nejvíce like obsah!

3 Sledující

O uživateli ExecutedDonut

  • Narozeniny 03/02/2015

Návštěvy profilu

6145 zobrazení profilu

Oznámení ExecutedDonut

  1. Mozna bych jeste pohledal ve schematech jestli treba nebude po ceste rele, treba trojkova fabia ho na vyhrev zrcatek ma a v zime me vzdycky sere jak po nastartovani jde slyset ze cvakne.
  2. Nevim jestli je to pripad presne pro superb ale obecne u infotaimentu MIB2 pokud tu funkci auto z vyroby nema tak to neni jen o kodovani ale musi se do infotaimentu dostat i parametrizace.
  3. Omlouvam nejak jsem si vsugeroval ze resite druhe tlacitko pro PLA ne jenom PDC
  4. Nechci vam do toho vnaset jeste delsi zmatek ale automaticke parkovani (PLA) myslim podporuje az Parkhilfe 12k s 12 senzorama i na bocich auta. Tzn zminovane tlacitko byt zapojene nemusi ale nejsem si tim 100pro jisty. Nejidealnejsi by byllo znat presne zneni aktualnich chyb v jednotkach.
  5. Cerny kamiq je ta varianta: Zakladni svetla bez mlhovek v narazniku. Modry kamiq je varianta: Premiova svetla a jako mlhovka slouzi ta vnitrni parabola, ktera je pouzivana i pro corner light myslim.
  6. Nikdy nekončící příběh, nesouhlasí ti zpřevodování s očekávanýma otáčkama. Teoreticky máš dvě možnosti, vrátit převodovku se správným rozsahem nebo najít někoho kdo dokáže upravit očekávaný pomer aktuální rzchlosti k otáčkám upravením dat v motorové jednotce. (absolutně netuším jestli to v praxi někdo umí)
  7. Jsou dva druhy svetlometu: zakladni ledkove parabolicke. a pak jakoze premiove predfacelift s biled technologii (cerveny kamiq) facelift s matrix technologii (bily kamiq) s mlhovkama existuji tri variace zakladni svetla bez mlhovek v narazniku zakladni svetla s mlhovkama v narazniku premiova svetla s mlhovkama v hlavnich svetlometech bez mlhovek v narazniku. to je to na co se ptate?
  8. No tak pokud nejsou tak nejsou, povinna mlhovka pokud vim je pouze zadni.
  9. Abych nezabihal moc do podrobna tak rekneme ze je vice urovni jak upravovat chovani jednotek. zakladni je kodovani, ktere zvladnou obycejne (hobby) diagnostiky pod to by se dalo shrnout dlouhe kodovani a adaptace, kterym v podstate jen zapinas/vypinas nebo upravujes funkce, ktere casto nejsou zavisle na modelu auta dalsi rozdil je ze v pameti jednotky je na tyhle vlastnostnosti vyhrazeno misto od jednoho bitu (on/off) po par bytu (ciselne nebo vyctove hodnoty) parametrizace uz pak vyrazneji ovlivnuje chovani jednotky nastavuji se pres ni treba rozmery vozidla (parkovaci assistent nebo celni kamera lane assist) nebo kolik senzoru auto ma (parkovaci senzory nebo treba prave pocet klik kessy, respektive pocet anten pro prijem kessy) obvykle je to vetsi blok dat, ktery uz se nezadava rucne ale pomoci parametrizacnich souboru, paramaetrizaci obvykle uz zvladnou pouze lepsi diagnostiky. a posledni uroven muze byt jeste prehravani firmware jako takoveho. Asi bych tu do toho vic nezabredaval protoze to uplne neni tema vlakna.
  10. Kliky i svazky si muzes objednat treba na aliexpressu, neni to kopie jen jsou asi ukradnute v mistni fabrice daji se sehnat i varianty s podsvicenim klik. Jednotka umoznuje aktivaci nebo deaktivaci individualnich klik ale myslim ze fyzicky musi byt osazene obe(vsechny ctyri) tim si ale nejsem stopro jisty ale kdyz jsem si to u sebe montoval (na jinem modelu nez superb) tak pri spatne zapojene klice to hlasilo chybu kessy i kdyz dana klika byla v kodovani deaktivovavna. Nevim jak je to s jednotkou superbu ale moje treba jeste potrebovala parametrizaci (tu ti v servisu neudelaji autorizak nemuze protoze tvoje auto to z vyroby nemelo a v neautorizaku pravdepodobne nebudou mit pristup k potrebnym souborum) pak je tu par specializovanych garazi a ty si samozrejme reknou o peknou palku, pritom v domacich podminkach se to da udelat pomerne snadno a pritom stale na urovni.
  11. Nemam superba tak odpovim jen teoreticky. Najdi si Leuchte odpovidajici led pasku a u kanalu odpovidajicimu za funkci ktera te zajima (obrysovky) si muzes nastavit jas svetle (dimming) a rychlost prechodu z predchozi funkce (dimming dirrection). Na kterem kanalu je funkce zrejme zjistis u Leuchte ktery je za funkci primarne zodpovedny
  12. Kdyz je sundas v zaparkovane poloze tak uhel nemusis resit, pokud sundavas v servisni poloze tak nech pred zpetnem nasazeni steracu sjet motorek do parkovaci polohy. Ja si obvykle jeste pred finalnim utazeni sednu za volant odkud vidis jestli treba sterac trochu neprecuhuje pres nepruhledny spodni kraj okna.
  13. Obavam se, ze to nezvladam, posledni dva mesice hromada vydaju a nic z toho ani na auto neni...
  14. Předpředsraz s @Bikes na Červenohorském sedle Modrá a ta správná modrá Video z dálky ať nemusím zamazavat spz VID_20240908_111159.mp4 Předsraz s @Bikes a @Pawouk v Mohelnici Letadlo na farmě Zbytek fotek nechť si doplní ostatní protože kamera začala zase zlobit 😀
  15. Nejsem si jisty ale neni nahodou lepeni sten (z boku) pneumatik zakazane z bezpecnostnich duvodu? Pokutovatelne je i vnejsi poskozeni steny bez defektu.
×
×
  • Vytvořit nový...