Přejít na obsah

Marek-P89

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Návštěvy profilu

737 zobrazení profilu

Oznámení Marek-P89

  1. Moje zkušenost: mám TDI 147kW (neupraveno, "nechipováno") / DSG / 4x4, předáno listopad 2021, MY2022 a k dnešku najeto 74 723 km. Skutečný interval výměny oleje je v rozmezí 14 - 16 tis km, jak vyjde termín v servisu ( vždy SHELL AV-L 0W-30 ). Jízdní styl je "rozmanitý", někdy pianko na dálnici, jindy trochu dynamičtěji na okreskách. Průměrná spotřeba je cca 7,6 l/100km. Olej jsem doléval jen 2x, prvně hned nějak ze začátku a podruhé asi před měsícem, pokaždé asi 0,4 l.
  2. To už je trochu větší přestavba, ale dík. Ty máš na autě KW DDC?
  3. Monroe je OEM výrobce pro škodovky, ne? To by bylo to samé jako tam mám teď, já hledám něco, co má lepší jízdní vlastnosti než originál...
  4. Mám teď podobný problém - Appka zlobila, tak jsem si auto odebral a přidal do garáže, přihlásil se ke svému účtu. Až sem všechno ok, auto už v appce vidím. Ovšem další krok je "stát se hlavním uživatelem" a to mi už nejde, protože se objeví hláška "Tato funkce není za jízdy dostupná". Vyřešil jste někdo tenhle problém? Jsem už objednaný do servisu, zkusíme to ale ještě tady... Navíc mám auto nakódované od Ferdy a nechtěl bych o to přijít.
  5. Ano, Arteon ze Superba nebude, ale rozdíl tam je a k lepšímu ( sám to mám také ). Když je to pouze SW úprava, proč si to nenechat změnit...
  6. Vyměnil jste si prosím někdo na Superbu origo DCC tlumiče a pružiny za coilover sadu od Bilsteinu nebo KW? Pokud ano, jaké jsou vaše zkušenosti? Nechci auto primárně snižovat ani z něj dělat "závoďák", spíš jen vylepšit chování při dynamické jízdě. Zvažuju tyhle dvě sady, protože obě firmy nabízí kvalitní a plug&play řešení. Ať už jedna nebo druhá varianta, bude to pak v kombinaci i s tužšími stabilizátory...
  7. Rozdíl to je celkem malý ( opět asi subjektivní věc ), ale dostaneš tím z toho "hardwaru" maximum a jedná se jen o software úpravu ( lze vrátit zpět ). Zase jen kvůli tomu shánět a jezdit někam si to nechat udělat, to za to nestojí asi... Ovšem takovou software úpravou se dá změnit celkem hodně věcí a když se to udělá najednou, tak už to za nějaký ten výlet a kačku stojí podle mě ( např. vypnutí pípání při otevírání kufru je velká úleva ).
  8. Ano, ale zatím to asi řešit nebudu. Rozměr sedí, to se dá poznat hned, ale ET - 9 mm není tak vidět, to by se v tom musel někdo hodně šťourat...
  9. Mám SIII FL 4x4 s DCC už skoro rok, najeto 28 000 km a DCC slider upravený podle Arteonu. Změny režimu ( DCC ) používám i teď pravidelně, ale víceméně pouze sport a comfort. Kdybych se měl rozhodnout znovu, zase bych si DCC vybral. Rozdíl tam je a já ho využiju. Je to celkově dražší ( pořizovací cena i servis ), ale s tím jsem osobně počítal u Superbu za mega. U podstatně levnějšího modelu bych to asi neřešil a bral bez DCC. Bouchání od podvozku se mi neobjevilo nikdy a to jezdím i po hodně rozbitých silnicích. Samozřejmě, že když přijde ostrá hrana, je to slyšet i cítit. To ale udělá asi každé auto, kromě těch superdrahých na vzduchu...
  10. Také jsem docela řešil disky na zimu, aby vydržely a zároveň vypadaly hezky i když nebudou zrovna čisté ( což je v zimě skoro pořád ). Chtěl jsem origo rozměr, abych nemusel řešit přepis v TP ( jen ET jsem dal menší ). Nakonec jsem vybral Brock B37 DS - 8Jx18H2 - ET35 - 5x112 - Ø66,6/57,1 - 12,5 kg/ks. Mají za sebou první zimu a jsem spokojený.
  11. http://www.schvalovani-kol.cz/ vypadá, že už nefunguje. Jaké jsou alternativy?
×
×
  • Vytvořit nový...