-
Nestartuje 1.9 TDI PD
Chlapi vyřešil tu někdo ten problém se startováním při stání "čumákem nahoru" ? Pokud tu je nějaká relevantní odpověď, tak zanikla v šumu.
-
kardan a převody u 4x4
Ahoj Tu hardy spojku (foto) si vymen, ale Tvůj problém bude asi ještě v převodovce. Soudím dle propadani pedálu. Dělalo mi to taky a po různých omylech jsem zjistil, že se děje Toť.... Vysycha vazelína na hřídelí a se spojkou se i tato pohybuje a tím se vymačkava její uložení. Řešení... Rozebrat převodovku, uložení vypodluzit a namazat origo vazrelinou. Určitětto tu už někdo řešil. Nebyl jsem první a koukám ani poslední s tímto problémem. Já ještě udělal tu blbost, že jsem si dal namontovat jednohmotu...
-
kardan a převody u 4x4
Tak mě docela zajímá, co je na fl ESP jiné ? Jsem jak děcko... A proč. Páč nejsem měnič dílů, ale přemýšlím co dělám a snažím se spíš opravovat.
-
kardan a převody u 4x4
Proč by se mělo něco měnit? Nestačilo by nakodovat "bez 4x4"?
-
Při studeném motoru netlačí turbo
Ahoj, bohužel Ti ne poradím. Už mám nové i tandemové čerpadlo, čidlo na klice vyzkoušené a teď sháním vstřiky bo jeden je slabší...a auto stále stojí... Kdybys na něco příšel, tak dej vědět, taky bych s tím potřeboval pohnout. Práci zdar.
-
Při studeném motoru netlačí turbo
Ahoj lidi, potřebuju poradit. Má OII 4x4 motor BKC s chipem cca rok stála. Po roce jsem řešil různé problémy...zatuhlé stěrače atd, ale trápí mě motor. Chvíli jel, chvíli nejel...nedosaženo požadovaného tlaku... (turbo mírně pískalo, ale hřídelka byla bez vůle) tak šel do servisu. V servisu řekli vadné turbo, tak jsem nechal repasovat s tím, že se přizpůsobilo chipu. Po namontování pořád ten samý problém. Auto nejelo, pak zakouřilo a vyrazilo jako píchnutý, pak zase nejelo, pak zase jelo....Servis...vadná ŘJ. Jasný styl pokus omyl a zákazník platí. Napadl mě probléms podtlakovou regulací. Na vrakovišti jsem si půjčil blok ventilů 6Q0 906 625. Auto okamžitě vystřelilo...hurá. Jenže...byl teplý motor. Později jsem zjistil, že motor za studena nejede (nedosaženo tlaku), ale jamile ho zahřeju, tak vypnu, zapnu klíček a jede nádherně. Takže co s tím? EGR čistý, turbo nové...a přesto studený nejede. Napadlo mě, že ten blok z vrakáče taky nemusí být úplně košér, kdoví jak dlouho tam ležel, ale jak to zjistím? Za nový se mi na vyzkoušení dávat 6t nechce a pokud někde dojedu, ho nevyzkouším, bo motor bude teplý. A na třeba týden mi ten blok asi nikdo nepůjčí. Neporadíte něco? Auto mi bohužel už zase 2měsíce stojí...
-
Vyhrivana kozena sedala - hreji malo a pozde
Nenapadlo vás,že kožené rukavice musíš taky sušit pozvolna jinak vám ztvrdnou? Kdyby ty dečky šajnily hned,tak vám sedadla brzo popraskají.Proto se taky kůže ošetřuje voskem. Měnil jsem kdysi tu vyhřívanou dečku a je i z jiného matroše než na textilní sedačky.
-
nastaveni ostriku svetel
Taky by mě to zajímalo. Plno lidí tu píše, že to jde, ale nikdo neví kde... Vaší p...jsem taky neviděl a nechce se mi věřít že ji máte
-
Letní pneu R17
Asi už je to mimo mísu, ale tipl bych si, že Tví rodiče jezdili z prázdným autem a na to byly ty gumy i nahuštěné. Když jsi pak auto naložil do Chorvatska, takse ti na nich udělala žába a ta se ti pak prodřela.
-
Výměna zpětných zrcátek z FL na předfacelift
Řešil jsem úplně stejný problém, přilepil jsem Chemoprénem "Extrém", tak to snad vydrží. S tou oboustrannou páskou to myslím není dobrý nápad, protože ta spirála přes ní neprohřeje sklo, navíc ji "rozpustí"...
-
Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim
Před týdnem se mi stalo úplně to samé.Seklo se mi turbo a olej zalil pres IC valce.IC i turbo už jsou na cestě,ale...zajímalo by mě,jestli bude stačit hadice vyčistit a dolít olej co chybí,nebo se musí vyměnit? A půjde pak ten normálně nastartovat,po výměně turba a IC,vyčištění hadic,nebo mě elektronika nepustí třeba přes emise? (asi se bude vypalovat zbytek oleje).Než jsem totiž zjistil v čem je problém,tak mi ve škodovce tvrdili,že mi zamrzla nafta,že mi asi chcíplo čerpadlo v nádrži......tak jestli tam nešla ta nafta,protože ŘJ si řekla,moc kouří,zavřu naftu...
-
Výměna oleje v manuální převodovce 1.9 TDI PD
Ahoj, nechci z tebe, nebo sebe dělat blbce, mam OII asi 14 dní, ale měl jsem OI a tam byla náplň v převodce celoživotní. Převodka nemá žádnou vanu( dá se akorát rozpůlit), jen kontrolní šroub, kterým se olej i nalévá, pokud ti teda teče. Bavím se o manuálu, automat jsem neviděl.
-
BRZDOVE TRMENY - BARVENI
Kontrast.Žluté by sekly a le barva škody je zelená ale světlou
-
BRZDOVE TRMENY - BARVENI
Ahoj , já jsem si kdysi koupil barvu přímo na brzdové třmeny myslím FOLIA TEC , natřel jsem jí 4třmeny (opískované) a auto jem měl ještě 3roky a po celou dobu vypadaly jako nové.Barva stála něco kolem 800,-
-
VAG/VCDS, kabel Fast KKL - USB,nebo HEX-CAN - diagnostika pro OI
mas kabel co ma usb a program co komunikuje pres com. budes muset nejak poladit. ja mam kabel s com, ale na novem notasu mam jen usb, takze som prikupil redukci usb-com s ovladacem a ten si to nejak prebral a mam po problemu.ten program (vag) umi jen com 1-4. kdyz strcis ten kabel do notasu tak se ti nainstaluje na nejaky com a ty ho musis zmenit na com 1 az 4 .pokud tomu moc nerozumis tak udelej kseft nejakemu itakovi
Davee
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva