defiant-ted nevím co ti napsat,pro mně za mně si tam lej co chceš,jestli jezdíš v lehkém provozu-ano oleje se dělí pro lehký provoz a těžký,díval jsem se do technických listů,co máme oleje v práci a na začátku je tabulka,že xW30 je do teploty okolí-tj.teplota vzduchu, kde auto jede a po dálnici to je tak o 10 stupnů víc je MAX 32 stupnů.Jestli jsi sváteční řidič a jezdíš jen ráno,tak si tam lej 30,ale je slušností při prodeji to oznámit kupujícímu.A k tomu ostřiku pístu olejem,pokud vím,tak je to u všech motorů(čtyřtaktních) a olej u tsi v turbu není tak degradován,protože má vodní chlazení a ještě nucený doběh.
Hlavně ta viskozita při 100 stupnách mluví ve prospěch XW40.Prostě to zhrneme XW30 nedávat ani do sekačky na trávu a nedávej tam ani jednostupnový,nebot rno je i někdy pod 10 stupnu.