Smety
Uživatel-
Počet příspěvků
81 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
1
Smety naposledy zvítězil 7. Říjen 2010
Smety nejvíce like obsah!
O uživateli Smety
- Narozeniny 29. Březen
Oznámení Smety
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
Zdravím, zkusím oživit téma. Neví někdo, jestli je Yeti 2.0 81kW již od začátku výroby s DPF ? Kamarád má přesně tohle, z roku 2009 a tvrdí mi, že on ho nemá... Nemůžu to nikde najít, ale žil jsem v domnění, že v Yetim už byl ve všech naftách DPF... Předem díky za upřesnění.
-
Lukason: napsal jsi,ty fotky bych chtěl vidět... Tak tam je máš... Pokud vím, o mlhovkách jsem nic nepsal a ptal se na hlavní světla a "proužek" v nich, jako OIII... Prostě jsem čekal,že Škodovka půjde s koncernem (třeba VW má fakt pěkná světla i to denní svícení v nich) a Rapid bude mít něco víc, než jen přiblblou žárovku... Proto jsem se ptal na ten proužek... Jen jsem nevěděl,že to byla fotka jen z konceptu... No nic, dotaz zodpovězen, tak dík
-
-
Měl bych jeden dotaz... Rapid nemá denní svícení v hlavních světlech? Viděl jsem nějaké fotky i tady v tom tématu a tam byly ve světlech "proužky", podobné jako na nedávno představené OIII. Ale potkal jsem pár rapidů a ani jeden to ve světlech neměl...
-
Souhlas, jen u starších vozů už je lepší používat 10w40, mě třeba u Fábky 2001 (to samé u P307 2003) olej 5w40 v jednom místě prosakoval a měl jsem zaprasený motor, zato 10w40 sucho... Takže kvůli případným únikům je pak lepší hustší (pokud je uveden jako alternativa pro ten který motor), než nechávat přetěsňovat motor.
-
Jestli se ti nikde nedělá pod autem loužička a na hadicích a šroubeních se zdá být vše v pořádku, než se budeš pouštět do těsnění pod hlavou (třeba zbytečně), zkus nějaký ten přípravek na utěsnění chladiče. Kolegovi v práci taky mizela voda, měl to v servisu a že nic nenašli, tak teď že by zkusili těsnění pod hlavou a ať si připraví min 6tis. Za to nic neobjevení chtěli 2tis. Tak jsem mu říkal, že by mohl zkusit tenhle přípravek, že jsem ho kupoval za 100,- do Puňti a půlka mi zbyla a mě to pomohlo. Tak jsem mu to přivezl, v práci nalili a přes dva měsíce už nedoléval (předtím cca 2dcl za 14 dní)...
-
Měl jsem to samé a bylo to těsnění pod hlavou. A co se týče propláchnutí soustavy, tam mi 4mechanici z pěti poradili, abych to propláchl octovou vodou... Pak párkrát čistou vodou no a na závěr už jen G12.
-
Tak já jsem jezdil na 10w40 a jelikož jezdím krátké trasy a po městě, taky mi pár lidí doporučilo přejít na 5w40. Udělal jsem to, ale tím jak je řidčí, mi na jednom místě začal prosakovat a měl jsem pěkně zaprasený motor. Tak jsem se vrátil k 10w40 a nikde ani kapička (ťuk,ťuk,ťuk). Jinak jezdím na Total Quartz 7000, 5l balení za 600,- a na moje dvě auta stačí koupit dvě balení a z každého mi zbude přes 1,5 l takže pak mám jednu výměnu zdarma... Myslím, že na tři výměny olej za 1.200,- je dobrá cena. Mimochodem v Kolíně ve "škodovce" (bývalý Citroen) ho tam lejou taky a když jsem si chtěl to 5l balení koupit od nich, chtěli po mě 1.150,- !!!
-
A náhodou nevíš, jaká by to byla barva drátu, který by tohle způsoboval... ? Jinak ve dveřích ostatní el.instal.funguje(okna,zrcátka)
-
Já mám u Fábie taky špatný ten mikrospínač a dálka chodí u všech dveří... Ale nevím, jestli to na něm u OI není nějak závislé...
-
Zdravím, měl bych jeden dotaz. Zapojil jsem tchánovi centrál na DO, měl jen klíčem. Už jsem ho zapojoval na svých současných i minulých vozech, tak jsem se pustil i do jeho OI. Zapojeno, vše chodí jak má až na dveře řidiče. Zamknu vůz, zamknou se dveře u spolujezdce, oboje zadní i od kufru, jen řidičovi ne. Odemykání ten samý problém. Klíčkem mu zamykají(odemykají) všechny i řidičovi, ale ty u řidiče o "milisekundu" později a pomaleji zalézá(vylézá) ten čudl ve dveřích. Když jsem měl Octávku a teď i u Fábky pokud zamykám(odemykám) klíčem, stačí zasunout klíč a lehce pootočit, ale u jeho se musí víc silou a o celých 90' až na doraz. Ještě jsem zkoušel odemknout od spolujezdce a to se otevře celé auto, ale řidičovi dveře ne. To nevím, jestli je normální... Neřešil jste někdo podobný nebo stejný problé, nebo aspoň nějaká rada na co se mrknout? Předem díky
-
Už nevím přesně, ale měl jsem to u jednoho profíka, který má ale dost nadsazené ceny za práci, teda aspoň podle toho, co mi psali ostatní a když poslouchám jiné lidi, kteří u něj měli káry. V autě mám fakturu, ale to je doma. Je to fuk, stejně si každý mechoš řekne jiný prachy. Takže cca (fakt už nevím přesně) - těsnění 250,- / sada šroubů 750,- / přebroušení + tlak.zk. u firmy kam to dává 1.000,- / práce 2.000,- Teď si nechával dělat to samé kolega z práce, ale jinde a stálo ho to 3.000,- (přebroušení,těsnění,šrouby+práce - bez tlak.zk.) No a ještě jeden z práce jen těsnění + práce za 750,- Tak asi tak. Když pohledáš na fóru, najdeš toho daleko víc a různé ceny a názory...
-
No záleží jak na tom ta hlava bude a jak moc si pečlivý... U mě šla hlava na přebroušení ikdyž vypadala celkem slušně(tady spousta lidí píše že není potřeba přebrousit hlavu), pak šla na tlak.zkoušku, no a zpět do auta, nové těsnění + sada šroubů (to taky hodně lidí nedělá)... No tak je těžký, odpovídat co všechno. Hodně lidem stačí jen to těsnění, takže je to na tobě... Jo a k ceně, záleží kde ho budeš kupovat ale cca 250,-
-
Tak jsem ve čtvrtek večer vyměnil termostat a hned když jsem ho vyndal, bylo jasný že je KO. Ulomené ty plastové "nožičky". Po výměně 1.- hned rychleji topí 2.- více topí Jen ještě musím vyzkoušet na delší trase ve vyšších rychlostech, zda bude držet ta ručička teploty. K tomu jsem se ještě nedostal, ale snad to bude OK Tak všem díky za rady
-
Tak to jsem nezkoušel, byl jsem po noční, ještě nasr... a už se viděl v pelechu Dnes večer jdu na ten termostat, tak uvidím, jestli to pomůže.